Tedy asi to profukuje buď tehdy, když se na motor tlačí, nebo když se na něho zatlačí za studena. A nebo to profukuje opravdu takto trošku a víčkem, respektive chladičem, to profoukne až když se to natlakuje po několika jízdách.
Tedy teoreticky ten test nic nemusí prokázat, když to zkusím jen tak bez zátěže na expanzce. Spíš přemýšlím, že to dostanu do stavu, kdy zas budou i po vychladnutí trubky tvrdé, pak povolím víčko třeba pod sáčkem, nebo balónkem tak, abych do něj nabral ten plyn a pak to přefouknu do testeru.
A myšlenka na závěr. Celé to testování a spekulování by se dalo vynechat, protože stačí logická úvaha - když vše vychladne po jízdě zpět na výchozí teplotu, tak tlak v soustavě musí být stejný, jako před jízdou. Když je větší, tak se tam někde musel vzít a to jaksi není možné jinak, než že tam přifukuje těsněním.
Proč jsem ten tester kupoval???
