MG ZR MKII 160 VVC - sell
Re: MG ZR 160
Minimálně by mě potom zajímalo porovnání.
Faktem je, že motor od H je jediný, který má smysl do MG/R dát jako upgrade.
Faktem je, že motor od H je jediný, který má smysl do MG/R dát jako upgrade.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: MG ZR 160
Ja porad ale nechapu, co by tim kdo ziskal.... Rover ma sam o sobe sirokou skalu velmi schopnych motoru, ktery dokazou slusne konkurovat i tem modernim... jedine, co mne napada jako nevyhoda je to, ze dily pro upgrade jsou oproti takove Honde asi o dost drazsi a hur dostupny...
-
- Příspěvky: 1496
- Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
- Bydliště: Brno / Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 160
Udělám ti tedy menší tabulečku 
Honda:
1600ccm - 160HP - EK4
1600ccm - 185HP - EK9
1800ccm - 190HP
2000ccm - 200HP - EP3
MG:
1800ccm - 160HP
tady je jasně vidět jaké jsou motory od hondy a oproti tomu co můžu mít v ZR
První dva jsou z Civica 6G, kde první tady má kde jakej trotl a pomocí pár úprav se dostane přes více jak 180HP, třetí je z Integry a poslední je všem hodně dobře známá K20, která je v CTR 7G a v ITR DC5 atd.
Prostě v tomhle se nikdy nemůže MG rovnat, prostě nikdy a k tomu, jak už bylo řečeno performance díly (když už se dají na ZR vůbec sehnat), tak za minimálně polovinu levnější
Mám rád performance úpravy, ale na ZRku jsem se s "reálnějšíma" úprava prostě skončil... klapka, svody, svičky a sání, nic víc se prostě sehnat nedá a když ano, tak za neskutečný pálky, které je prostě zbytečné do toho dávat. A k tomu když si člověk přidá jejich parádní převodovky a celkově jaké CTR je, tak se nedá srovnávat.
Tak to prostě je

Honda:
1600ccm - 160HP - EK4
1600ccm - 185HP - EK9
1800ccm - 190HP
2000ccm - 200HP - EP3
MG:
1800ccm - 160HP
tady je jasně vidět jaké jsou motory od hondy a oproti tomu co můžu mít v ZR

První dva jsou z Civica 6G, kde první tady má kde jakej trotl a pomocí pár úprav se dostane přes více jak 180HP, třetí je z Integry a poslední je všem hodně dobře známá K20, která je v CTR 7G a v ITR DC5 atd.
Prostě v tomhle se nikdy nemůže MG rovnat, prostě nikdy a k tomu, jak už bylo řečeno performance díly (když už se dají na ZR vůbec sehnat), tak za minimálně polovinu levnější

Mám rád performance úpravy, ale na ZRku jsem se s "reálnějšíma" úprava prostě skončil... klapka, svody, svičky a sání, nic víc se prostě sehnat nedá a když ano, tak za neskutečný pálky, které je prostě zbytečné do toho dávat. A k tomu když si člověk přidá jejich parádní převodovky a celkově jaké CTR je, tak se nedá srovnávat.
Tak to prostě je


CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Re: MG ZR 160
To jako uznavam, ze financne to je dostupnejsi varianta.... to ano... ale v srovnavani toho, co je kvalitativne lepsi bych si troufal polemizovat. .... muzes se zeptat kluku z ATSka, proc se pustili do repliky Metra s K-Series... Mimochodem vykon Hondich motoru je nahnan otackama.... Takze spravne bys to mel srovnavat s Roveri VHPD verzi, ktera seriove dosahovala temer 200 koni a to bez turba... ale dobre
Dejme tomu, ze je to pro tebe predevsim otazka financovani, coz jasne chapu a pak je to opravdu jasna volba... Ja jen ze si nemyslim, ze mas pravdu v kvalitativnim porovnavani.... teda samozrejme kdyz budeme porovnavat historicky stejnou techniku a to do doby, nez zacal vyvoj motoru stagnovat, coz je v podstate moment, kdy sel Rover pod BMW ... v te dobe byly Roveri benzinaky jedny z nejlepsich motoru ( a ano, tvoje ZRko na svou dobu uz technicky pozadu bylo)... .... aaaach jo
Je mi z toho smutno.... meli tak dobre naslapnuto a kvuli megalomanii koncernu slo vsechno do kytek 

Dejme tomu, ze je to pro tebe predevsim otazka financovani, coz jasne chapu a pak je to opravdu jasna volba... Ja jen ze si nemyslim, ze mas pravdu v kvalitativnim porovnavani.... teda samozrejme kdyz budeme porovnavat historicky stejnou techniku a to do doby, nez zacal vyvoj motoru stagnovat, coz je v podstate moment, kdy sel Rover pod BMW ... v te dobe byly Roveri benzinaky jedny z nejlepsich motoru ( a ano, tvoje ZRko na svou dobu uz technicky pozadu bylo)... .... aaaach jo


-
- Příspěvky: 1496
- Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
- Bydliště: Brno / Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 160
nemám k tomu co dál říct.
ZR má 160HP u 6900ot/min a Honda to nemá o nic jiné, jsou to stejná a přitom úplně jiná auta.
Chci prostě auto upravovat, ladit a věnovat se mu dál. U ZR to prostě nejde a když už by to šlo, tak nikdo neporadí a nebo neví.
To stejné s tím podvozkem za to co jsem koupil KONI můžu mít pro CTR novej podvozek XYZ, kterej si nastavím jak chci a nebo TEINa a to už jsou něco značky, ale dost těhle řeší.
ZR je zatím stále doma a teď je v plánu výměna volantu z TFka a řadičky z BRM verze + instalace budíku pro teplotu oleje
ZR má 160HP u 6900ot/min a Honda to nemá o nic jiné, jsou to stejná a přitom úplně jiná auta.
Chci prostě auto upravovat, ladit a věnovat se mu dál. U ZR to prostě nejde a když už by to šlo, tak nikdo neporadí a nebo neví.
To stejné s tím podvozkem za to co jsem koupil KONI můžu mít pro CTR novej podvozek XYZ, kterej si nastavím jak chci a nebo TEINa a to už jsou něco značky, ale dost těhle řeší.
ZR je zatím stále doma a teď je v plánu výměna volantu z TFka a řadičky z BRM verze + instalace budíku pro teplotu oleje


CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: MG ZR 160
Trundo:
................. 


Re: MG ZR 160
A co ta prevodovka?
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 160
Trunda -- malý OT, z toho ti bude smutno ještě víc ... vývoj motorů totiž tak docela nestagnoval. Oddělení Rover Powertrain pracovalo na revoluční ventilové technologii, která by zlepšila plnění zážehových a později také vznětových motorů. No a v roce 2009 přišel Fiat s novinkou s obchodním jménem Multiair, která vynesla jejich motorům například ocenění Motor roku. Tuto novinku přivedlo na svět FPT, což neznamená nic jiného, než Fiat Powertrain Technologies -- to samé oddělení, akorát už pod taktovkou jiného koncernu. Rover to akorát nestihl, kdyby pokračovali ... kdo ví 

Re: MG ZR 160
No jo, ale prece jen jim to trvalo moc dlouho... vzdyt od K-Series se za dalsich 15 let existence Roveru ven nedostalo nic prevratneho... a 15 let je hodne moc... a uprimne jen diky kvalite K-Series se Rover tu dobu udrzel nad vodou...
Re: MG ZR 160
No, já bych byl trochu skeptik... Jestli náhodou K série Rover trochu nepotopila... Motor u kterého po 100.000 odejde těsnění pod hlavou na víc než 50% a který máme všichni zasranej vepředu nad výfukem u rozvodů od oleje... Pro fanoušky OK, ale na trhu se nejvíce prodává průměr a tyhle problémy opravdu nikdo neocení.
Že to jde i jinak vím - měl jsem Celicu, 2 litry, 170 koní, 150.000 km, 10 let stará a na motoru nikde ani flíček...
V Irsku má známý Rovera 400, auta nejsou jeho koníčkem a investice do těsnění pod hlavou ho moc nadchla. Šel do toho jen proto, že to nechtěl dávat na vrakoviště... Říkal, že kdyby měl prachy, tak jde do Octavie...
Že to jde i jinak vím - měl jsem Celicu, 2 litry, 170 koní, 150.000 km, 10 let stará a na motoru nikde ani flíček...
V Irsku má známý Rovera 400, auta nejsou jeho koníčkem a investice do těsnění pod hlavou ho moc nadchla. Šel do toho jen proto, že to nechtěl dávat na vrakoviště... Říkal, že kdyby měl prachy, tak jde do Octavie...

Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
Re: MG ZR 160
Nechci rejpat, ale nerozumím té hmotnosti. Já jsem svoje auto nevážil, ale v techničáku mám napsanou pohotovostní hmotnost 1.180 kg. V inzerátu je uvedeno o 200 kg méně. To je asi někde chyba ne? To asi nebude mezi našima autama takový rozdíl...R4ms3S píše:neřešme kraviny s jednou blbou plachtou
Jinak kluci takto: http://www.sportovnivozy.cz/22941-mg-zr ... rno-znojmo
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
Re: MG ZR 160
No Miro asi si budes muset neco nastudovat o K-Series abys pochopil o cem jsem mluvil... problem s tesnenim je bohuzel cerny flek, ale kdyz se to opomene (mimochodem vymenit to tesneni za poradne a dat kovove koliky je hrooooozne velky problem
), tak tenhle motor se montuje do aut uz 20 let a porad stale je to ten samy motor (i kdyz ted ma u MG trosku jine oznaceni, je to porad to same jak pred 20ti lety) a to asi neco znamena... v dobe, kdy motor sel na trh to byl parametrama motor, ktery v podstate nemel konkurenci... ne nadarmo se rikalo, ze v one dobe se postavil na misto pred fordacky Zetec... doporucuju precist si tento clanek http://www.atsservis.eu/11554-mgroverlo ... -k-series/ 


-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 160
Na tohle mám uplně stejnej názor
k-series motory jsou konstrukčně neuvěřitelně jednoduchý a efektivní, jenom s tím těsněním pod hlavou to trochu podcenili 


Re: MG ZR 160
Jasnačka. Bohužel jde o marketing a ne techniku...
Tohle značku poškodilo a ne ze dne na den, ale během let... Vem si jako příklad toho mího kámoše - dělník v Irsku, auta ho nebaví... Hodnota jeho auta byla třeba 1.000 EUR a oprava v nějakym značkovym servisu za 500 EUR i když se k tomu choval slušně. Když začal řešit, co se to s jeho autem může dít, našel mraky článků o těsnění pod hlavou... Potom už si je 100% jistý, že si v životě už žádný Rover nekoupí. 


Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
-
- Příspěvky: 1496
- Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
- Bydliště: Brno / Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 160
tak auto pěkné spí, lehce zaprášené a jelikož zatím každej zájemce byl spíše člověk typu: že první otázka byla, jak velkou dám slevu, tak nepočítám s tím, že se tak snadno prodá, ale to se vědělo asi hned od začátku
Takže verdikt je jasný, pokud se do jara neprodá, tak zůstane a bude se pokračovat.
Teď se vkrádá otázka čím začít protože na to-do listu mám:
- řadička z BRM verze - cca 800Kč
- volant z MG TF - cca 1000Kč
- budík na teplotu oleje - 1500Kč
- dlouhé sání - cca 2000 - 2500Kč
- převodovka PG1 - 5500Kč
- poslední a předposlední díl výfuku od Janspeedu, tak abych měl komplet výfuk - cenu radši neodhaduju
- možná přední vrchní a zadní vrchní rozpěru - cenu radši neodhaduju
tak čím začít?
nebo vás napadá co jiného ještě na autě udělat?

Takže verdikt je jasný, pokud se do jara neprodá, tak zůstane a bude se pokračovat.
Teď se vkrádá otázka čím začít protože na to-do listu mám:
- řadička z BRM verze - cca 800Kč
- volant z MG TF - cca 1000Kč
- budík na teplotu oleje - 1500Kč
- dlouhé sání - cca 2000 - 2500Kč
- převodovka PG1 - 5500Kč
- poslední a předposlední díl výfuku od Janspeedu, tak abych měl komplet výfuk - cenu radši neodhaduju
- možná přední vrchní a zadní vrchní rozpěru - cenu radši neodhaduju
tak čím začít?

nebo vás napadá co jiného ještě na autě udělat?

CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno