Navíc... ta hlava vypadá, že už má nějaké přebroušení za sebou, tedy i s tím přebroušením bych byl opatrný a dělal ho opravdu jen v nezbytně nutném případě. Tedy když jsou na ploše nějaké defekty v oblasti těsnění, nebo je hlava křivá.
No a pak to, že všechny části motoru jsou jeté, tak to jaksi omezuje možnost to prodat dál. Vlastně ani nevíš, jestli ten motor nebyl nějak načatý a tak by bylo potřeba ho rozdělat a přeměřit průměry, ložiska. Tzn. pro závodní nasazení si tohle zřejmě nikdo nekoupí, protože potřebuje mít jistotu a poskládá si to nové.
Hobík ale za to nezaplatí nic extra, protože nebude mít jistotu. Takže, kdybych já uvažoval o tom to časem prodat, tak by bylo nejvýhodnější ten motor dá nějak letmo do pucu, dát mu jednotku s příslušnou mapou, která věřím půjde sehnat a zkusit ho rozjet. Když bude cajk, tak v ten moment buď získá na prodejní ceně, protože bude jistota, že to není troska a nebo si ho necháš a dáš ho do nějakého vozítka, kde půjde si ho užít.
Tedy, já bych navrhoval v prvním kroku ho poskládat s těsněním a rozvody, pokud možno raději nebrousit a buď mimo auto, nebo v nějakém testovacím autě ho rozjet s Emeraldem/DTA. A pak uvidíš

Rozhodně v tomhle setupu bych ho nezkoušel rozjet se standardní mapou, protože by se tím taky mohl odprásknout.