Něco jsem si o tomro vylepšení našel ale vyvstává několik otázek:
1. otázka: Typ
Našel jsem dva typy tohoto termostatu a to bílý a černý. Který zvolit? Liší se vůbec nějak?
![Obrázek](https://i.ibb.co/JzSgbgy/MGF-MG-TF-LE500-PRT-Pressure-Relief-Thermostat-Valve-PEM101020-PEM101021-at-MGFn-TFBITZ.png)
![Obrázek](https://i.ibb.co/D95tQSt/PEM100990-G-01.jpg)
2. otázka: Zapojení
Dále jsem našel dva způsoby zapojení. Jeden způsob byla klasika na hadice u motoru a druhý způsob bylo vytvoření bypasu vepředu u chladiče přes vložené T kusy.
Je mi jasné že budou fungovat obě řešení když s tím už několik aut jezdí ale zajímají mě názory pro a proti.
Řešení v přední části:
![Obrázek](https://i.ibb.co/9YSfGfJ/Front-Mounted-PRT.jpg)
![Obrázek](https://i.ibb.co/s6W6g9G/MGF-carl-t.jpg)
No a klasické řešení u motoru:
![Obrázek](https://i.ibb.co/cXXNPqH/77412-Zoom.jpg)
![Obrázek](https://i.ibb.co/BjFmG0c/PRT-t.jpg)
3. otázka: Starý termostat
Co se starým termostatem v případě tohoto řešení, vyrabovat a nechat prázdný domek? Nebo provrtat?