Děkuju Trundo za spolupráci
Jsou to akorát 4 roky, co mě zrovna Trunda na srazu na Troskách upozornil na příspěvek od Sajfiho s inzerátem z počátku tohoto vlákna.
Chtěl bych tímto oběma jmenovaným poděkovat, že mě na takový skvost upozornili a Rover nehnije v kopřivách do dnes. Díky kluci!
Jak už asi většina z vás tuší, pustil jsem se do důkladné renovace a výsledek je tady:
https://goo.gl/photos/AQRe1BfmEdhsTywW8
Rover 3500 Vanden Plas
Vyroben v roce 1985 v Cowley – UK. V roce 2001 jel svůj asi poslední velký výlet z Anglie na Slovensko. Soudě podle krátkodobých dálničních známek. Proč zůstal odstavený na louce na Moravě jsem se nějak nedozvěděl. V roce 2011 jsem si ho odvezl domů a začal z gruntu renovovat. Všechno je na autě původní, dokonce ani autorádio nikdo za těch 10 let neukradl.
Pod kapotou V8 Buick 3528cm3, 155HP, 2x karburátor SU HIF44E
(ale prý ho stejně navrhovali angláni)
Převodovka 5-ti stupňová manuální.
Výbava: v elektrice jsou okna, šíbr i zrcátka, zrcátka jsou dokonce i vyhřívaná, centrální zamykání, stmívač vnitřního osvětlení, přidané vnitřní lampičky na sloupcích nad zadní sedačkou a co je nejlepší - palubní počítač měřicí aktuální a průměrnou spotřebu, průměrnou rychlost, dobu jízdy, ujetou vzdálenost, plánovaný dojezd atd, to všechno ve 3 světových jednotkách (metrické, federální i imperiální)
Kdyby chtěl někdo kouknout jak jsem renovoval, může zde:
https://goo.gl/photos/VpNz4rd2uZuzNuJW9