Čauvec kolegové,
chci se schválně zeptat, jestli nebude někdo v tomto chytřejší. Zajímá mě, jaký může být rozdíl u klima kompresoru na naftový motor a nebo benzínový, jediný, co mě napadá, že bude chodit v jiných otáčkách. Jedná se o to, že originál Rover měl jedno OE číslo pro benzín JPB 100770 a jedno pro naftu JPB 100680. Ale jak se podívám na druhovýrobu, tak mají všichni výrobci vypsány obě čísla u jednoho. Jestli je v tom nějaký zanedbatelný rozdíl, jako třeba u tlumičů, nebo podobných dílů. Jde mi o to, abych s tím neměl nějakej problém, nemáte někdo zkušenost?
Rozdíl u klima kompresoru 620ti/sdi
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 4:58
Rozdíl u klima kompresoru 620ti/sdi
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl u klima kompresoru 620ti/sdi
Vůbec nevim, ale mám tu SDI motor na kterym je kompresor a šel by snadno sundat
- roverix
- Příspěvky: 3062
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Rozdíl u klima kompresoru 620ti/sdi
Možná je rozdíl jen v řemenici.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 4:58
Re: Rozdíl u klima kompresoru 620ti/sdi
No právě je vizuálně stejnej, já už mám novej, jen se bojím, aby pak nebyl nějakej problém. Ale tu řemenici můžu změřit, to se okem nepozná. Ono je to tak myslím i u jiných aut, že je v druhovýrobě jen jeden typ, ale tak proč je origo rozlišujou.
2x Rover 620ti