Horní hadice do chladiče 620Ti

Odpovědět
Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Horní hadice do chladiče 620Ti

Příspěvek od seba » čtv pro 15, 2011 15:50

Cau,
mam problem s hadicí do nahoře jde do chladiče.V místě kde je termostat je dirka a po natlakování to tam teče.Dal sem hadici ze zelenýho ale ta dírka se udělal na skoro stejnym místě znova.Chcis e zeptat jestli na Tíčku máte taky tak natlakované hadice chlazení..? mě se to po zahřáti natlakuje docela řek bych dost, je to normální?

A neví někdo kde sehnat tu hadici nebo nějakej nápad jak jí nahradit?Dík
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Horní hadice do chladiče 620Ti

Příspěvek od Roman620ti » čtv pro 15, 2011 18:29

To je zajímavý, přesně tohle ve stejným místě už ejden s tíčkem popisoval, jen už nevím kdo to byl. A to se ta dírka udělala v místě kde je utažená sponka nebo na normálně hladkém povrchu? Po jízdě sou ty hadice asi tvrdý,a le jak moc to je asi těžký popsat, leda vyzkoušet s někým jiným... :|
2x Rover 620ti

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Horní hadice do chladiče 620Ti

Příspěvek od J0hny » čtv pro 15, 2011 22:12

Ano taky jsem ta měl dírku, která chcala jenom za tepla a při vyžších otáčkách, takže jsem to našel až když jsem si přidal plyn na škrť klapce rukou a čuměl na ten čůrek :D , každopádně je to od přetažení tý hadicový sponky, nějakym "inteligentem" před váma v tom místě kde se dirka udělá.... řešení hadice nová od RMMB už nevim za kolik asi 1700 + poštovný, docela hodně za kus hadice, ale mám klid a pokoj na chvíli :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Horní hadice do chladiče 620Ti

Příspěvek od LANiN » úte pro 20, 2011 13:23

seba píše:Chcis e zeptat jestli na Tíčku máte taky tak natlakované hadice chlazení..? mě se to po zahřáti natlakuje docela řek bych dost, je to normální?
až po zahřátí na provozní teplotu nebo chvílku po nastartování??
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Horní hadice do chladiče 620Ti

Příspěvek od seba » čtv pro 22, 2011 1:13

LANiN píše:až po zahřátí na provozní teplotu nebo chvílku po nastartování??
Spíš po delší jízdě no takže po ohřátí..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Horní hadice do chladiče 620Ti

Příspěvek od LANiN » čtv pro 22, 2011 14:25

seba píše:Spíš po delší jízdě no takže po ohřátí..
kdyby to bylo +-hned po nastartování, mohlo by to dělat špatné těsnění pod palicí ale nebudu strašit takhle na vánoce :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Horní hadice do chladiče 620Ti

Příspěvek od seba » čtv pro 22, 2011 18:56

Tak to mě taky hned napadlo :-D:-D:-D Můžu změřit komprese, ale trochu se bojim:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Horní hadice do chladiče 620Ti

Příspěvek od J0hny » pát pro 23, 2011 16:45

To není těsnění pod palicí, dělá tam tlak vodní pumpa protože termostat je zavřenej...
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Horní hadice do chladiče 620Ti

Příspěvek od seba » sob pro 24, 2011 0:46

je to tvrdy za termostatem a kdyz je to ohraty tak uz je otevrenej a neni to natlakovany proudem vody ale primo tlak.vodni pumpa bych rek ze to do tlaku ennatlakuje ale jenom zrychly proudeni.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Horní hadice do chladiče 620Ti

Příspěvek od J0hny » sob pro 24, 2011 10:36

Tojo, ale je to tlakový chlazení, proto je tam expanzka...voda nabyde tepelnou roztažností, víčko expanzky to drží myslím do nějakýho 0,5 baru nebo kolik a tím se zvedne bod varu vody, což je žádoucí...prostě papiňák, za tepla musí být hadice natlakovaný, když nám na závodech přijede auto na servis, za 20 minut se nestihneš podívat jestli máš vodu v chladiči, to by tě trošku opařilo :D stačí zmáčnout hadici a když je tvrdá, vody tam je dost a všechno je jak má být :)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Horní hadice do chladiče 620Ti

Příspěvek od seba » ned pro 25, 2011 23:24

Dik za info, tak to je vše v pořádku, akorát seženu hadici a je to:) A je v pořádku , když při studenym motoru otevřu expanzku a z přepadu tam strika voda(zpatky do expanzky..)?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Horní hadice do chladiče 620Ti

Příspěvek od Roman620ti » pon pro 26, 2011 22:46

Jj to je správná funkce :-)
2x Rover 620ti

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 18:47

Re: Horní hadice do chladiče 620Ti

Příspěvek od roverny » čtv úno 02, 2012 18:33

Chlapi a kdyz chcipnu motor..slysim jako by se v bloku varila voda,,respektive v pravo dole jako by byblala voda...a tlak ktery mi nafoukne hadici se zase zmensi..... a celkove jsem to odvzdusnil... snad dobre.. :o ale slapnu mu na plyn... cca 6000 ot. zastavim ,,hadice na vodu z chladice do motoru,,je pekne nafoukla,, otevru odvzdusnovaci sroub a litaj same bubliny ... a prskani... VZDUCH. ale sahary se nespusti.... myslim ze cidlo na teplotu je ve vzduch,,cily ne ve vode...... kdyz uz bych mel delat znovu tesneni pod hlavou,,vymenim rovnou blok... za jiny. ale nevim..jsem zvedavej na vas nazor.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Horní hadice do chladiče 620Ti

Příspěvek od Roman620ti » pát úno 03, 2012 9:50

No je to dívný, u tíčka je to odvzušnění dobře vymyšlený,(ale nevim jak to maj starší verze do 96) je to hned, stačí je nom napustiut vodou až začné téct tím odvzdušnovákem a pak už se to odvzdušní samo přes tu malou hadičku před termostatem, zbytek se prožene jak termostat otevře s tím sem zatím neměl nikdy problém, klepu... to co to dělá tobě je divný, asi se tam musí dostávat někde vzduch, těžko říct ale kudy :x
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Horní hadice do chladiče 620Ti

Příspěvek od AnderN » pát úno 03, 2012 18:11

Z atmosféry těžko, kvůli tlaku ... takže někde zevnitř motoru?
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět