Zvýšenie výkonu SDi

Odpovědět
Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Zvýšenie výkonu SDi

Příspěvek od walkerik11 » ned črc 03, 2011 8:21

Tak čo?...skúšal to niekto...ja som to skúšal sám doma a j to neskutočný rozdiel. Auto akoby chytilo druhý dych :-D Mám pocit, že nejakých 90 kW som z toho dostal a krutiaci moment minimalne 250 Nm. Ešte to musím vyskúšať na brzde.
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Zvýšenie výkonu SDi

Příspěvek od Trunda » ned črc 03, 2011 9:53

... a tos jako udelal jak?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
white.lexus
Příspěvky: 66
Registrován: sob pro 04, 2010 23:48

Re: Zvýšenie výkonu SDi

Příspěvek od white.lexus » úte črc 05, 2011 22:59

nj, co si prerobyl??
Rover 620 SDi Limited

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Zvýšenie výkonu SDi

Příspěvek od walkerik11 » úte črc 19, 2011 9:31

Jednoduché zvýšenie odporu na snímači dávkovania paliva na čerpadle a zvýšenie tlaku turba cez aktuator na 19 PSI.
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Zvýšenie výkonu SDi

Příspěvek od Trunda » úte črc 19, 2011 11:01

Takze predpokladam vetsi spotreba... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšenie výkonu SDi

Příspěvek od AnderN » úte črc 19, 2011 12:35

walkerik11 píše:Mám pocit, že nejakých 90 kW som z toho dostal a krutiaci moment minimalne 250 Nm.
Mám pocit, že mi nová nafta od Shellu šetří až litr paliva na nádrži. Asi bys měl zajet na tu brzdu ...
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Zvýšenie výkonu SDi

Příspěvek od walkerik11 » úte črc 19, 2011 13:12

Spotreba určite nestúpla vediem si spotrebu a po úprave sa takmer vôbec nezmenila...ba ešte klesla. Hodnoty neviem, vychádzam len z porovnania na kamošovom 1.9 TDI PD 96kW. Ale je to o poznanie lepší pocit z jazdenia.
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Zvýšenie výkonu SDi

Příspěvek od Trunda » úte črc 19, 2011 13:56

Jo s tim litrem na nadrz jsem se kdysi hodne zasmal.... to je fakt marketingovy tah tak pro debily. Nechapu tu oprsklost Shellu si myslet, ze IQ populace je natolik nizke, ze jim toto zvysi prodej... Litr na nadrz stupo: Jezdim vicemene tydne jednu nadrz a to na stejne trase... spotreba mi pokazde kolisa tak plus minus 2-3 litry ... bych chtel videt jak bych v tom poznal ten ubytek litru od Shellu :-D
Mimochodem - 1l Shell = 35,- takze na nadrzi tedy usetrim 35 kacek... kdyz naberu benal u Agipu, ktery stoji 34,- tak na 40l usetrim oproti Shellu 40Kc... Z toho mi plyne to, ze lepsi je vyhledat levnejsi benzin, nez ..... maticko moje.... sou to fakt imbecilove :-D

Stoprocentne se ti spotreba zvysit musi, protoze vstrikujes vic nafty.... ale jde o to, ze jsi byl zvyklej jezdit s nejakym vykonem a ted kdyz mas vetsi, tak nemas potrebu ten motor tak zdimat... pokud bys ale i nadale vyuzival potencialu motoru naplno, tak ti to sezere vic....

... nakonec porad nechapu co ti lidi delali na ZS v hodinach fyziky... zakon zachovani energie, ucinnost... atd. Kdo si mysli, ze ziska vysoky vykon s nizkou spotrebou, tak je pekna naivka... Tohle je totiz otazka ucinnosti motoru a ta se uz pekne dlouho nehnula z mista (dalo by se rict ze naposledy s optimalizaci spalovani = vetsi ventily)...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

motaz
Příspěvky: 8
Registrován: úte bře 09, 2010 2:43

Re: Zvýšenie výkonu SDi

Příspěvek od motaz » ned pro 25, 2011 9:21

Kdo si mysli, ze ziska vysoky vykon s nizkou spotrebou, tak je pekna naivka...
tak ono zvýšit výkon se dá i se stejnou spotřebou a možná i úsporou nafty.. princip je v tom, že se do směsi vhání víc vzduchu (a ne nafty) a zkrátí se prodleva turba, takže nabíhá dříve a plynuleji..

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšenie výkonu SDi

Příspěvek od AnderN » ned pro 25, 2011 16:32

Jojo ... a ti blbci ve vývoji pohonných jednotek jsou úplně marní, když to nedovedli naladit během několika let práce.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšenie výkonu SDi

Příspěvek od J0hny » ned pro 25, 2011 20:33

motaz píše: tak ono zvýšit výkon se dá i se stejnou spotřebou a možná i úsporou nafty.. princip je v tom, že se do směsi vhání víc vzduchu (a ne nafty) a zkrátí se prodleva turba, takže nabíhá dříve a plynuleji..

Jasně tak torchu na úkor životnosti motoru, si to všcihni představujete jak hurvínek válku, si myslíš, že ti ten motor takhle "upravenej" vydrží 400 000km? ani omylem, nebo ne v nějakejch režimech a podnebích...
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Zvýšenie výkonu SDi

Příspěvek od Trunda » pon pro 26, 2011 7:34

Na druhou stranu ono tezko rict, jestli si tam fakt nenechavali zadni vratka pro to, aby mohli prodavat pripadne silnejsi verze za priplatek... Viz u MG ZR kde byla varianta s 74 kW a 83 kW a rozdil jen v ridici jednotce ... Jenze zas preve jen je to upraveno odborniky ve vyvoji a ne jen tak bez rozmyslu nejakyma zlatokopama :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět