V ZS sku KV6 je v motoru vice mista než v ZT čku tak zesa takova hruza to nenistilg píše: ↑pát říj 12, 2018 21:27Sakta, ZSo hatchback.... to me dycky srvbej prsty kdyz vidim.
To je jedina vec co me na ZS vadi... vetsina jsou to sedany, coz je proste karoserie na <I>.
A sice to neni 180ka, jak stoji v popisu, ale ono je to dvojsecne, ten servis u KV6 je koukam docela ocistec s tim mistem, v tomhle ten radovej 4valec je praktictejsi.
Skoda ze neco takoveho nebylo k mani pred rokem
R75 - Ostrava
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: R75 - Ostrava
Re: R75 - Ostrava
To MG ZS mě docela nadchlo, ty kola, sedačky, barva.. Otázka v jakém to bude stavu, zítra mi pán pošle podrobné foto. A popř se příští týden zajedu kouknout do Ostravy, není zbytí.
Zakare, měl by jsi nějaký odkaz, info, fotky, něco.. Té 2.0 V6 ?
Díkes : )
Zakare, měl by jsi nějaký odkaz, info, fotky, něco.. Té 2.0 V6 ?
Díkes : )
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: R75 - Ostrava
Asi bych si prvně ujasnil jestli chci:
- R75 (ZT) - noblesní těžký parník s výsostně plavnou jízdou, komfortem a tunami výbavy, kterou i některé dnešní vozy nemají, případně ZT které je pořád stejný parník jen trošku přikrčený a nebušenější (tvrdší)
- R45 (ZS) - závoďák s odpružením alá kostitřas a interiérem z dob prehistorického Civicu , bez výbavy a s kvalitou interiéru odpovídající začátkům čínské produkce aut
Auta jsou to totálně odlišná s úplně jinými vlastnostmi...
- R75 (ZT) - noblesní těžký parník s výsostně plavnou jízdou, komfortem a tunami výbavy, kterou i některé dnešní vozy nemají, případně ZT které je pořád stejný parník jen trošku přikrčený a nebušenější (tvrdší)
- R45 (ZS) - závoďák s odpružením alá kostitřas a interiérem z dob prehistorického Civicu , bez výbavy a s kvalitou interiéru odpovídající začátkům čínské produkce aut
Auta jsou to totálně odlišná s úplně jinými vlastnostmi...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: R75 - Ostrava
Ale no tak U ZSa jsi nenapsal nic pozitivního
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: R75 - Ostrava
napsal jsem, že je to závoďák a to je u mne nejvyšší pocta autu
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: R75 - Ostrava
No prvně jsem si byl jistý že chci 75ku chci auto, které se Mi bude líbit a zároveň se trochu povozím. Jenže na druhou stranu 75ka (1400kg) s 1.8 motorem nebude nejideálnější do Liberce - do kopce z kopce. To MG by mohlo být lepší adept, jenže to nejspíš nebude zas moc pohodlné. Nízkoprofilová kola taky nic extra do města. Jenže každé auto bude mít něco... ve finále uvidím v jakém budou auta stavu, ale MG se mi zamlouvá víc. Psal jsi, že odpružení je kostitřasné, je to tak zlé? Měl jsem R400, ve kterém bylo povození velice příjemné. Má MG stejný podvozek/odpružení, nebo tato “sport” verze má zespodu něco jinčího? Díkes : )djmicho píše: ↑sob říj 13, 2018 10:53Asi bych si prvně ujasnil jestli chci:
- R75 (ZT) - noblesní těžký parník s výsostně plavnou jízdou, komfortem a tunami výbavy, kterou i některé dnešní vozy nemají, případně ZT které je pořád stejný parník jen trošku přikrčený a nebušenější (tvrdší)
- R45 (ZS) - závoďák s odpružením alá kostitřas a interiérem z dob prehistorického Civicu , bez výbavy a s kvalitou interiéru odpovídající začátkům čínské produkce aut
Auta jsou to totálně odlišná s úplně jinými vlastnostmi...
Re: R75 - Ostrava
Ano, má to nižší a tvrdší nastavení podvozku. Ale když tam dáš origo 16" kola, tak to trošku změkne. Jinak ano, je to takové trošku motokárové, ale zas se s tím dobře řežou zatáčky
Re: R75 - Ostrava
Neměl by jsi, prosím Tě, ještě nějaké info o tomhle autě, já se v těch modelech MG moc nevyznám. Hledal jsem nějaké specifikace, ale tam jsou motorizace, válce, rychlost, spotřeba ale jinak nic moc. Jaké jsou tam ještě rozdíly oproti R400?
Je ten sportovní podvozek složitější? nebo dražší a náročnější na opravu? Nebo jak je to s dílama na tyhle pozdější modely Roveru?
Re: R75 - Ostrava
Proti R400 je konkrétně u tohohle podvozku jen silnější stabilizátor a nižší pružiny a tužší tlumiče. Konstrukčně se to jinak neliší. Tedy je tam skříň řízení s menším rejdem kvůli dorazům na větší kola. Ale krom faceliftu je to auto takové, jaké ho znáš.
Re: R75 - Ostrava
Joo počkej, takže stačí míň točit volantem? protože na R400 ten převod řazení z volantu na kola oproti ostatním autům byl.. Zvláštní. Nebo špatně chápu ?
Re: R75 - Ostrava
Tedy nevím, jestli to u ZSa není jinak, možná ano... ale myslím si, že to má jen dřív zarážku rejdu tak, aby kola nedrhla v podbězích. Že by bylo řízení strmější, to si nemyslím.
Re: R75 - Ostrava
Je to jako u ZRa... tj rizeni neni strmnejsi, jenom kvuli velkym kolum tam dali dorazy do hrebenu, takze skratili rejd.
U ZRa nejsou 3 otacky ale asi 2.8 lock to lock.
Takze nevytocis kola tolik a mas vetsi polomer otaceni na parkovisti to je vse.
jak bylo receno, jednou z moznosti je nahradit 205/45/R17 za 205/50/R16.
Ja osobne tenhle rozmer mam na ZRu a preferuju ho oproti tem 17kam (ZR i ZS maji v tomhle stejna kola)
U ZRa nejsou 3 otacky ale asi 2.8 lock to lock.
Takze nevytocis kola tolik a mas vetsi polomer otaceni na parkovisti to je vse.
jak bylo receno, jednou z moznosti je nahradit 205/45/R17 za 205/50/R16.
Ja osobne tenhle rozmer mam na ZRu a preferuju ho oproti tem 17kam (ZR i ZS maji v tomhle stejna kola)
Re: R75 - Ostrava
Super, díky za info, pán má k autu dvoje kola a jestli si vzpomínám tak oboje jsou 17” takže bych to pro ten dyzajn zvládl i s kozou na kostkách. Ale dobrý vědět, že se s tím dá alespoň něco udělat. Ale čekám že silentbloky a čepy budou už.. KOjdní.stilg píše: ↑sob říj 13, 2018 20:59Je to jako u ZRa... tj rizeni neni strmnejsi, jenom kvuli velkym kolum tam dali dorazy do hrebenu, takze skratili rejd.
U ZRa nejsou 3 otacky ale asi 2.8 lock to lock.
Takze nevytocis kola tolik a mas vetsi polomer otaceni na parkovisti to je vse.
jak bylo receno, jednou z moznosti je nahradit 205/45/R17 za 205/50/R16.
Ja osobne tenhle rozmer mam na ZRu a preferuju ho oproti tem 17kam (ZR i ZS maji v tomhle stejna kola)
Re: R75 - Ostrava
Ještě toto --- co je to za model když ne 180ka? A co tyhle čísla vlastně znamenaj, když si najdu MG ZS, tak to najde hromadu aut, ale číselně označený nejsou.stilg píše: ↑pát říj 12, 2018 21:27Sakta, ZSo hatchback.... to me dycky srvbej prsty kdyz vidim.
To je jedina vec co me na ZS vadi... vetsina jsou to sedany, coz je proste karoserie na <I>.
A sice to neni 180ka, jak stoji v popisu, ale ono je to dvojsecne, ten servis u KV6 je koukam docela ocistec s tim mistem, v tomhle ten radovej 4valec je praktictejsi.
Skoda ze neco takoveho nebylo k mani pred rokem
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: R75 - Ostrava
auta od MG jsou číselně značený podle výkonu;
MG ZS 115, 120, 180
MG ZT 160, 190
Tohle není 180 z důvodů, že pod kapotou je vidět 4-válec a 180-ka má V6
MG ZS 115, 120, 180
MG ZT 160, 190
Tohle není 180 z důvodů, že pod kapotou je vidět 4-válec a 180-ka má V6
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)