Trunda píše:A zkoumal jsi proc to tak tlakuje? Spatne vicko, tesneni pod hlavou? Meril jsi spaliny v kapaline? Skutecny tlak v soustave? Prijde mi, ze primarni problem je jinde, nez v chararakteru chladici kapaliny a toho, jak je chladici system navrzeny, takze zadna zazracna kapalina ti problem nevyresi... navic fakt, ze motor je konstruovany a nastaveny na nejake vlastnosti chladiciho media, je proste nepopiratelny. Do serioveho auta to tedy ciste logicky bez uprav nepatri a nebo s tim lze ocekavat jine problemy...
Ale já jsem bral i ten příspěvek co byl celý červeně, však vždyť toje diskusni forum, ale když si přečteš výše to co napsal tak mi to připadne jako po lahvi vína:
- u Mini nikdo nemá špatné víčko, hned by to uvařil
- u Mini každej dbá na stav těsnění pod hlavou, mění se častěji než u K
- jaký spaliny v kapalině - copa Trunda měří spaliny v kapalině?
- skutečný tlak v soustavě - oficiální údaj je 17 atm. powered by Rover - nenapadlo mne tento údaj zpochybňovat a měřit že je to 16,5 nebo jinak
- chladicí system jej navržený takto, protože má Mini víc oleje než vody - ale mám náporový ne na boku, a rozvod je taky optimalizovaný by Rover tak jak to šlo na starým bloku
- A-shift prodal do Mini už spousty kapalin minimálně 30-40 aut (Mini) to má druhým třetím rokem
a neslyšel jsem že by to někomu způsobovalo problémy, naopak na Mini Race Day si to chválí.
Takže jo diskutovat ano, je to mým záměrem a proto jsem to téma otevřel, ale plácat blbiny když to nemám ani v jednom autě myslím není podnětné.