75 2.0KV6 zlatozelená - rada co dál?
-
- Příspěvky: 216
- Registrován: pát kvě 27, 2016 20:59
- Bydliště: Podkrkonoší
75 2.0KV6 zlatozelená - rada co dál?
Chtěl jsem se poradit, jak někteří vědí, mám zlatozelenou 75 2.0KV6, končí mně myslím v únoru technická. Auto funguje perfektně, motor jede nádherně (s novými VIS motorky). Ale před technickou bych potřeboval vyvařit prahy (klasika vzadu), začala ťukat přední náprava (rameno) na levé straně v rejdu a pokud by člověk chtěl mít auto pintlich, tak asi během příštího roku udělat rozvody.
Přemýšlím o tom jestli do auta investovat nebo ho za nějakou cenu (tedy za málo, aby se prodalo, 20 000,-Kč?), prodat. Volal jsem panu Maredovi, ten říkal rozvody 30t., což je strašidelná částka. Předek prý tak 15t. Nemám čas, sílu a ani prostor kde si to nějak pytlíkovat sám. Ty prahy by mně tady jeden známý vyvařil, to je asi to nejmenší.
Tak nevím, bylo by mně auta líto nemá ani 160 000km a až na nějakou estetiku - kosmetiku a nefungující zámky na LP a PZ dveřích (nevadí mi to, tady se nekrade a když tak auto má zámek řadičky) funguje krásně, vypadá dobře a nezasvěcení mně ho pořád okukují a závidí
Jak byste to řešili nebo jak jste to už řešili, přepokládám, že podobné téma řešila spousta z nás. Nemáte tip na někoho kdo by to udělal dobře, ale za "rozumné" peníze? Díky...
Přemýšlím o tom jestli do auta investovat nebo ho za nějakou cenu (tedy za málo, aby se prodalo, 20 000,-Kč?), prodat. Volal jsem panu Maredovi, ten říkal rozvody 30t., což je strašidelná částka. Předek prý tak 15t. Nemám čas, sílu a ani prostor kde si to nějak pytlíkovat sám. Ty prahy by mně tady jeden známý vyvařil, to je asi to nejmenší.
Tak nevím, bylo by mně auta líto nemá ani 160 000km a až na nějakou estetiku - kosmetiku a nefungující zámky na LP a PZ dveřích (nevadí mi to, tady se nekrade a když tak auto má zámek řadičky) funguje krásně, vypadá dobře a nezasvěcení mně ho pořád okukují a závidí
Jak byste to řešili nebo jak jste to už řešili, přepokládám, že podobné téma řešila spousta z nás. Nemáte tip na někoho kdo by to udělal dobře, ale za "rozumné" peníze? Díky...
Country boy...
Re: 75 2.0KV6 zlatozelená - rada co dál?
Ahoj Ivane.... no, jsme opět u toho, že v tom vašem kraji je to s námi ověřenými servisy bída.
Rozvody se podle mě dají udělat za desítku. Je ale pravda, že prodejnost pětasedmy s dvoulitrovým šestiválcem bude mrzutá. Záleží na tom, jestli auto další roky uživíš.
Rozvody se podle mě dají udělat za desítku. Je ale pravda, že prodejnost pětasedmy s dvoulitrovým šestiválcem bude mrzutá. Záleží na tom, jestli auto další roky uživíš.
Re: 75 2.0KV6 zlatozelená - rada co dál?
Obecně tato úvaha mi přijde lehce schizofrenní, ale pokusím se reagovat několika body:
- pokud to auto mám rád, chci ho, jsem s ním spokojen a mám přehled o tom, v jakém stavu je a jak je provozováno, tak bych do něho investoval klidně uvedené částky, klidně i víc (záleží na osobním rozpočtu samozřejmě...atd... )
- "rozvody" - 30 000,- za takový servis mi přijde hodně...nechám na zkušenějších, ať se vyjádří, šestiválec nemám, ale prostě mám ten dojem, že tak moc peněz to nebude, hle:
: materiál: https://www.dmgrs.co.uk/collections/cam ... water-pump
To je 155 liber x 30 = 4 700,- korun plus poštovné. Je jasné, že by měl jít motor ven, takže práce nemálo, ale do těch 30 000-, je tam reserva značná
- výměna ramen nápravy je bohužel značná položka (tuším tehdy asi 7 500,-/kus), pokud tedy samozřejmě vynecháme zadarmo drahé výrobky různých "aftermarketových" produkcí, nad nimiž již spousta zoufalců zaplakalo.
Vrátím se opět sem:
https://www.dmgrs.co.uk/collections/ste ... -rbx101760
Ta cena se celkem dá.
A je to "na pořád".
Uvažuju tak, že bych auto neprodával.
V opačném případě to chce vzít kalkulačku a promyslet to.
- pokud to auto mám rád, chci ho, jsem s ním spokojen a mám přehled o tom, v jakém stavu je a jak je provozováno, tak bych do něho investoval klidně uvedené částky, klidně i víc (záleží na osobním rozpočtu samozřejmě...atd... )
- "rozvody" - 30 000,- za takový servis mi přijde hodně...nechám na zkušenějších, ať se vyjádří, šestiválec nemám, ale prostě mám ten dojem, že tak moc peněz to nebude, hle:
: materiál: https://www.dmgrs.co.uk/collections/cam ... water-pump
To je 155 liber x 30 = 4 700,- korun plus poštovné. Je jasné, že by měl jít motor ven, takže práce nemálo, ale do těch 30 000-, je tam reserva značná
- výměna ramen nápravy je bohužel značná položka (tuším tehdy asi 7 500,-/kus), pokud tedy samozřejmě vynecháme zadarmo drahé výrobky různých "aftermarketových" produkcí, nad nimiž již spousta zoufalců zaplakalo.
Vrátím se opět sem:
https://www.dmgrs.co.uk/collections/ste ... -rbx101760
Ta cena se celkem dá.
A je to "na pořád".
Uvažuju tak, že bych auto neprodával.
V opačném případě to chce vzít kalkulačku a promyslet to.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
- Příspěvky: 216
- Registrován: pát kvě 27, 2016 20:59
- Bydliště: Podkrkonoší
Re: 75 2.0KV6 zlatozelená - rada co dál?
Díky za názory. A díky za odkazy, pokud je to dobrá kvalita (jako že zřejmě ano), tak je to super, protože třeba jen samotnou pumpu jsem viděl na nějakém českém eshopu za osmičku.
Prosím nemáte někdo nějaké zkušenosti s těmi dvěma odkazy na servis z Liberce? I když v podstatě pokud by měl člověk tip na někoho v dobrém poměru cena x kvalita práce, tak asi není problém zajet někam na víc na východ.
Prosím nemáte někdo nějaké zkušenosti s těmi dvěma odkazy na servis z Liberce? I když v podstatě pokud by měl člověk tip na někoho v dobrém poměru cena x kvalita práce, tak asi není problém zajet někam na víc na východ.
Country boy...
Re: 75 2.0KV6 zlatozelená - rada co dál?
https://autodilos.cz/autodily/rover/75/ ... vod-motoru
ceny by asi nebyly ten největší problém, akorát sehnat někoho kdo to už aspoň dělal.
ceny by asi nebyly ten největší problém, akorát sehnat někoho kdo to už aspoň dělal.
R75 cdt
Re: 75 2.0KV6 zlatozelená - rada co dál?
A domluvit se na rozvody s Johnym ?.....a pokud ne, tak s Zakarem - není to tak daleko.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: 75 2.0KV6 zlatozelená - rada co dál?
Ivan se odstěhoval do Krkonoš, Karle.
Re: 75 2.0KV6 zlatozelená - rada co dál?
Tak jsem mrkl na vodní pumpu PEB102240LP1 v OEM, https://rimmerbros.com/Item--i-PEB102240LP1
Za osmičku nechť si ten prodejce tu součástku vetkne někam...ale do auta určitě ne.
Snad by se dala sehnat ještě levněji...
Za osmičku nechť si ten prodejce tu součástku vetkne někam...ale do auta určitě ne.
Snad by se dala sehnat ještě levněji...
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: 75 2.0KV6 zlatozelená - rada co dál?
Problém není ani tak řemen + pumpa jako spíš kladky, napínák atd co se mění okolo matroš na rozvody nějakých 10k cca, problém je ta nevděčná práce okolo rameno je nějakých 2,5 tisíce , takže žádná tragédie.
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: 75 2.0KV6 zlatozelená - rada co dál?
No za 30 fiku udelam tak pomalu 3 KV6 ,zase to tak hrozna prace neni kdyz vis co a jak udelat ,klidne to privez po noven roce i kdyz jsem trochu dal .Rano jsem mel jeden motor KV6 venku a ted uz je z5
Re: 75 2.0KV6 zlatozelená - rada co dál?
No jo, copa pan Lenham.... ten má natrénováno
Re: 75 2.0KV6 zlatozelená - rada co dál?
Jasan. Dofrč, nech to u Jardy a vyzvednu Tě, za pár dní a opic Tě hodím zpět k autu a frčíš domů. A je to.
Rover 75 CDTi r.v. 2005
Re: 75 2.0KV6 zlatozelená - rada co dál?
Rudo, takhle se to zcela logicky uzavře, ale ještě nepředbíhej
Vím, že se už těšíš, ale mysli i své zákazníky
Vím, že se už těšíš, ale mysli i své zákazníky
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
- Příspěvky: 216
- Registrován: pát kvě 27, 2016 20:59
- Bydliště: Podkrkonoší
Re: 75 2.0KV6 zlatozelená - rada co dál?
Kluci děkuju. Do Zlína to mám cca 260km (od Nové Paky), ale jede se vrchem a ne po D1, takže by to nemuselo být tak hrozný. Ale nazpátek cca 5 hodin vlakem a asi tři přestupy, to by bylo docela dobrodrůžo Ale zajímavé řešení a díky Lenhame za nabídku. Do Vánoc to řešit nebudu, ale po Novém roce bych se zřejmě ozval.
Country boy...
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: 75 2.0KV6 zlatozelená - rada co dál?
Hehe v Nové Pace jsem měl známýho co se zabýval Simsonama svět je malej...
Lenham: No jo když si to někdo dává cvičně každý den, tak se to pak povídá , pro někoho kdo to má dělat na ulici/ v garáži je to porod
Lenham: No jo když si to někdo dává cvičně každý den, tak se to pak povídá , pro někoho kdo to má dělat na ulici/ v garáži je to porod
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)