R75 - Ostrava

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: R75 - Ostrava

Příspěvek od lenham3 » pát říj 12, 2018 22:32

stilg píše:
pát říj 12, 2018 21:27
Sakta, ZSo hatchback.... to me dycky srvbej prsty kdyz vidim.

To je jedina vec co me na ZS vadi... vetsina jsou to sedany, coz je proste karoserie na <I>.
A sice to neni 180ka, jak stoji v popisu, ale ono je to dvojsecne, ten servis u KV6 je koukam docela ocistec s tim mistem, v tomhle ten radovej 4valec je praktictejsi.

Skoda ze neco takoveho nebylo k mani pred rokem :D
V ZS sku KV6 je v motoru vice mista než v ZT čku tak zesa takova hruza to neni msm:

sasories
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 01, 2018 17:38
Bydliště: Liberec

Re: R75 - Ostrava

Příspěvek od sasories » pát říj 12, 2018 22:56

To MG ZS mě docela nadchlo, ty kola, sedačky, barva.. Otázka v jakém to bude stavu, zítra mi pán pošle podrobné foto. A popř se příští týden zajedu kouknout do Ostravy, není zbytí.

Zakare, měl by jsi nějaký odkaz, info, fotky, něco.. Té 2.0 V6 ? list:

Díkes : )

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: R75 - Ostrava

Příspěvek od djmicho » sob říj 13, 2018 10:53

Asi bych si prvně ujasnil jestli chci:
- R75 (ZT) - noblesní těžký parník s výsostně plavnou jízdou, komfortem a tunami výbavy, kterou i některé dnešní vozy nemají, případně ZT které je pořád stejný parník jen trošku přikrčený a nebušenější (tvrdší)
- R45 (ZS) - závoďák s odpružením alá kostitřas a interiérem z dob prehistorického Civicu , bez výbavy a s kvalitou interiéru odpovídající začátkům čínské produkce aut :wink:
Auta jsou to totálně odlišná s úplně jinými vlastnostmi...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: R75 - Ostrava

Příspěvek od Trunda » sob říj 13, 2018 11:34

Ale no tak :-) U ZSa jsi nenapsal nic pozitivního ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: R75 - Ostrava

Příspěvek od djmicho » sob říj 13, 2018 12:18

napsal jsem, že je to závoďák a to je u mne nejvyšší pocta autu :lol:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

sasories
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 01, 2018 17:38
Bydliště: Liberec

Re: R75 - Ostrava

Příspěvek od sasories » sob říj 13, 2018 15:47

djmicho píše:
sob říj 13, 2018 10:53
Asi bych si prvně ujasnil jestli chci:
- R75 (ZT) - noblesní těžký parník s výsostně plavnou jízdou, komfortem a tunami výbavy, kterou i některé dnešní vozy nemají, případně ZT které je pořád stejný parník jen trošku přikrčený a nebušenější (tvrdší)
- R45 (ZS) - závoďák s odpružením alá kostitřas a interiérem z dob prehistorického Civicu , bez výbavy a s kvalitou interiéru odpovídající začátkům čínské produkce aut :wink:
Auta jsou to totálně odlišná s úplně jinými vlastnostmi...
No prvně jsem si byl jistý že chci 75ku 😄 chci auto, které se Mi bude líbit a zároveň se trochu povozím. Jenže na druhou stranu 75ka (1400kg) s 1.8 motorem nebude nejideálnější do Liberce - do kopce z kopce. To MG by mohlo být lepší adept, jenže to nejspíš nebude zas moc pohodlné. Nízkoprofilová kola taky nic extra do města. Jenže každé auto bude mít něco... ve finále uvidím v jakém budou auta stavu, ale MG se mi zamlouvá víc. Psal jsi, že odpružení je kostitřasné, je to tak zlé? Měl jsem R400, ve kterém bylo povození velice příjemné. Má MG stejný podvozek/odpružení, nebo tato “sport” verze má zespodu něco jinčího? Díkes : )

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: R75 - Ostrava

Příspěvek od Trunda » sob říj 13, 2018 15:50

Ano, má to nižší a tvrdší nastavení podvozku. Ale když tam dáš origo 16" kola, tak to trošku změkne. Jinak ano, je to takové trošku motokárové, ale zas se s tím dobře řežou zatáčky ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

sasories
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 01, 2018 17:38
Bydliště: Liberec

Re: R75 - Ostrava

Příspěvek od sasories » sob říj 13, 2018 19:08

Trunda píše:
sob říj 13, 2018 15:50
Ano, má to nižší a tvrdší nastavení podvozku. Ale když tam dáš origo 16" kola, tak to trošku změkne. Jinak ano, je to takové trošku motokárové, ale zas se s tím dobře řežou zatáčky ;-)
Neměl by jsi, prosím Tě, ještě nějaké info o tomhle autě, já se v těch modelech MG moc nevyznám. Hledal jsem nějaké specifikace, ale tam jsou motorizace, válce, rychlost, spotřeba ale jinak nic moc. Jaké jsou tam ještě rozdíly oproti R400?
Je ten sportovní podvozek složitější? nebo dražší a náročnější na opravu? Nebo jak je to s dílama na tyhle pozdější modely Roveru?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: R75 - Ostrava

Příspěvek od Trunda » sob říj 13, 2018 19:38

Proti R400 je konkrétně u tohohle podvozku jen silnější stabilizátor a nižší pružiny a tužší tlumiče. Konstrukčně se to jinak neliší. Tedy je tam skříň řízení s menším rejdem kvůli dorazům na větší kola. Ale krom faceliftu je to auto takové, jaké ho znáš.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

sasories
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 01, 2018 17:38
Bydliště: Liberec

Re: R75 - Ostrava

Příspěvek od sasories » sob říj 13, 2018 20:04

Joo počkej, takže stačí míň točit volantem? :D protože na R400 ten převod řazení z volantu na kola oproti ostatním autům byl.. Zvláštní. Nebo špatně chápu ?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: R75 - Ostrava

Příspěvek od Trunda » sob říj 13, 2018 20:12

Tedy nevím, jestli to u ZSa není jinak, možná ano... ale myslím si, že to má jen dřív zarážku rejdu tak, aby kola nedrhla v podbězích. Že by bylo řízení strmější, to si nemyslím.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: R75 - Ostrava

Příspěvek od stilg » sob říj 13, 2018 20:59

Je to jako u ZRa... tj rizeni neni strmnejsi, jenom kvuli velkym kolum tam dali dorazy do hrebenu, takze skratili rejd.
U ZRa nejsou 3 otacky ale asi 2.8 lock to lock.
Takze nevytocis kola tolik a mas vetsi polomer otaceni na parkovisti to je vse.

jak bylo receno, jednou z moznosti je nahradit 205/45/R17 za 205/50/R16.
Ja osobne tenhle rozmer mam na ZRu a preferuju ho oproti tem 17kam (ZR i ZS maji v tomhle stejna kola)

sasories
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 01, 2018 17:38
Bydliště: Liberec

Re: R75 - Ostrava

Příspěvek od sasories » sob říj 13, 2018 21:52

stilg píše:
sob říj 13, 2018 20:59
Je to jako u ZRa... tj rizeni neni strmnejsi, jenom kvuli velkym kolum tam dali dorazy do hrebenu, takze skratili rejd.
U ZRa nejsou 3 otacky ale asi 2.8 lock to lock.
Takze nevytocis kola tolik a mas vetsi polomer otaceni na parkovisti to je vse.

jak bylo receno, jednou z moznosti je nahradit 205/45/R17 za 205/50/R16.
Ja osobne tenhle rozmer mam na ZRu a preferuju ho oproti tem 17kam (ZR i ZS maji v tomhle stejna kola)
Super, díky za info, pán má k autu dvoje kola a jestli si vzpomínám tak oboje jsou 17” takže bych to pro ten dyzajn zvládl i s kozou na kostkách. Ale dobrý vědět, že se s tím dá alespoň něco udělat. Ale čekám že silentbloky a čepy budou už.. KOjdní.

sasories
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 01, 2018 17:38
Bydliště: Liberec

Re: R75 - Ostrava

Příspěvek od sasories » sob říj 13, 2018 22:47

stilg píše:
pát říj 12, 2018 21:27
Sakta, ZSo hatchback.... to me dycky srvbej prsty kdyz vidim.

To je jedina vec co me na ZS vadi... vetsina jsou to sedany, coz je proste karoserie na <I>.
A sice to neni 180ka, jak stoji v popisu, ale ono je to dvojsecne, ten servis u KV6 je koukam docela ocistec s tim mistem, v tomhle ten radovej 4valec je praktictejsi.

Skoda ze neco takoveho nebylo k mani pred rokem :D
Ještě toto --- co je to za model když ne 180ka? A co tyhle čísla vlastně znamenaj, když si najdu MG ZS, tak to najde hromadu aut, ale číselně označený nejsou. :?: :?: :?:

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: R75 - Ostrava

Příspěvek od djmicho » sob říj 13, 2018 23:50

auta od MG jsou číselně značený podle výkonu;
MG ZS 115, 120, 180
MG ZT 160, 190
Tohle není 180 z důvodů, že pod kapotou je vidět 4-válec a 180-ka má V6
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Odpovědět