620Ti (Turbák)

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od J0hny » pon zář 30, 2013 7:03

Jooo to je přesně on :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od Trunda » pon zář 30, 2013 7:33

Ty jo Honzo ty jedeš :lol: .... nejdřív tě překecám, ať motor z Turbáka přesypeš do ZSka, tak koupíš ZSko..... a ty k němu pořídíš i motor zvlášť v exkluzivním balení :lol: ..... a to na ten motor budeš dělat znovu svody, turbo, atd. atd.?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od J0hny » pon zář 30, 2013 20:10

Turbo nerchám zatím původní a pokudmožno co nejvíc věcí kolem :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od Trunda » úte říj 01, 2013 5:24

.... Nerikej ze s nepuvodnima vecma mas spatnou zkusenost?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od J0hny » úte říj 01, 2013 8:19

To néééé, ale neni to tolik znát když stejně tim velkym turbem nemůžu víc tlačit, ikdyž by mohlo... Aspoň to sériový fouká dřív :-D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od Trunda » úte říj 01, 2013 8:39

Chápu.... jasný.... takže třeba časem dovnitř nasypeš něco kvalitnějšího a pak to budeš moct připustit :-) ... nicméně tohle auto budeš stejně mít asi jen na závody a občasné zamachrování, že? Jak na tom bude to ZSko váhově oproti TIčku?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od J0hny » stř říj 02, 2013 19:44

Problém je, to nakrmit no :roll: Ještě úplně nevím jak to dopadne ale chtěl bych s ním jezdit spíš než s turbákem, bude se s nim jezdit krásně jestli bude turbo foukat jako původní na turbákovi od 2tis/ot, tak to bude paráda, ještě nevim jestli mi to taky někdo přihlásí, jestli ne bude z toho asi jenom potvora :?
Lehčí je snad jenom asi o 100kg, ale i to je dost
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od Trunda » čtv říj 03, 2013 7:32

No s tím přihlášením nevím nevím.... jde o to, že z toho děláš auto, které se sériově nevyrábělo, takže HelpReg ti s tím asi moc nepomůže.... nicméně určitě to s panem Stehlíkem prokonzultuj - minimálně ti řekne jaký postup by byl průchozí. Sic obávám se, že by to muselo jít přes státní zkušebnu....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od J0hny » čtv říj 03, 2013 20:15

Asi to bude pořád V6 :D jenom trošku jinčí 8) 8)
Sakra musím pořídit nějaký ty fotky, už mám motor venku weed:
Objednávám díly...
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od Karel825 » pát lis 01, 2013 19:07

Moc krásný čtení a fotka toho mamlase rozumějte mezichladiče je fakt něco, těsím se až tohle auto uvidím na vlastní oči v akci drive: Fakt obdivuji takové lidi, kteří se tímto způsobem pustí do úprav, které mají hlavu a patu. a Johny není rozhodně jediný :!:, na druhou stranu jsem spíš zastáncem nechat vozidlo v originálním stavu i to má své kouzlo :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od J0hny » sob lis 02, 2013 20:00

Děkuji, vzhledově to fakt není žádná krása, je na tom znát oněch 230tkm, já se ho snažil dát dohromady hlavně po technický stránce :)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od J0hny » ned led 05, 2014 21:01

Tak v prvním příspěvku máte odkaz na kompletní album fotek co jsem pořídil během úprav a oprav ;)
A tady dvě z jeskyně, kde turbák užívá zimního spánku, ikdyž jsem ho dnes vyrušil a trošku ho "znepojízdil" půjčením si ECU motoru a imo :roll:
Omlouvám se za kvalitu fotek, tem mobil fotí příšerně stupo:
Přílohy
IMG00245-20140105-1327.jpg
u kamaráda v garáži
IMG00244-20140105-1327.jpg
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od J0hny » pon dub 07, 2014 21:08

Tubák, budiž "vzkříšen" 5.4.2014 (ze zimního spánku)

V sobotu jsem ho byl navštívit, dostal zpět ECU a Imo CU tedy ICU, nabitou baterii a chytil naprosto krásně, jak kdyby jezdil denně :wink:
Moc mě to potěšilo, tak jsem se odhodlal a zítra ho jdu vyzvednout z depozitu a už se těším na projížďku po čtyřech měsících car:: msm:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od J0hny » stř dub 09, 2014 20:44

Ták, právě jsem se vrátil z projížďky, jede ten Turbák fakt hezky, 290Nm je někde znát :D
Ale bože, ten podvozek, jak jsem si zvykl na to ZS, že jsem v první zatáčce myslel, že je po mě :-D
Je to jakt řídit titanic drive:
Jináč všechno šlape, krom asi děravějcího vejfuku a i přesto je to mnohem tižší než ZS, to se mi hodně líbilo, díky origo airboxu neni slyšet turbo, takže si člověk ten zátah vychutná ještě víc 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od Trunda » stř dub 09, 2014 20:52

:-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět