SDi, odvzdušnění čerpadla, důležité!!

Odpovědět
Zdenda221
Příspěvky: 30
Registrován: sob pro 22, 2012 11:54

SDi, odvzdušnění čerpadla, důležité!!

Příspěvek od Zdenda221 » pon led 28, 2013 15:36

Čus chlapi, nějak sem nepočítal s tím, že v zimě to má větší spotřebu a dneska mi dosla nafta, z kanistru sem nalil, ale nějak to nechce naskočit. Tipuju, že to je tim, že je zavdušněný čerpadlo, co s tím??

klevis
Příspěvky: 322
Registrován: sob zář 22, 2007 16:01
Bydliště: Kojetín
Kontaktovat uživatele:

Re: SDi, odvzdušnění čerpadla, důležité!!

Příspěvek od klevis » pon led 28, 2013 19:40

Ponořit celé čerpadlo- t.zn natankovat plnou popřípadě mu pomoci balonkem vedle palivového filtru pokud ho tam máš

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: SDi, odvzdušnění čerpadla, důležité!!

Příspěvek od J0hny » pon led 28, 2013 21:36

620Sdi nemá dopravní čerpadlo v nádrži tzn. je potřeba povolit šestku šroubek na pal. filtru (na pravym podběhu v mot. prostoru) a bálónkem pumpovat dokud nezačne téct nafta kolem toho šroubku, pak je ideální povolit 17mm klíčem matky na přívodních trubkách ke vstřikům a jít točit startérem dokud nezačne stříkat nafta (lepší dělat ve dvou lidech). Ale bezpečnější pro lajka bude startovat s přidanym plnym plynem dokud to nechytí (chce to silnou baterku) ale netrápit startér moc dlouho v kuse!
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Zdenda221
Příspěvky: 30
Registrován: sob pro 22, 2012 11:54

Re: SDi, odvzdušnění čerpadla, důležité!!

Příspěvek od Zdenda221 » úte led 29, 2013 12:45

Už se mi povedlo nastartovat :) včera večer, dneska ráno asi o 5 sekund déle startovalo, než obvykle, ale jinak v pohodě nastartovalo.... Mám to tedy už nechat bejt, nebo ještě něěkam dát odvzdušnit, nebo je to už ok? Auto už jede úplně normálně, jen že to ráno chvilku dýl startovalo, ale na poprvý to nastartovalo :)

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: SDi, odvzdušnění čerpadla, důležité!!

Příspěvek od J0hny » úte led 29, 2013 17:19

To už se odvzdušnilo po chvilce běhu, když to jede je to dobrý car::
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
white.lexus
Příspěvky: 66
Registrován: sob pro 04, 2010 23:48

Re: SDi, odvzdušnění čerpadla, důležité!!

Příspěvek od white.lexus » čtv led 31, 2013 22:58

J0hny píše:620Sdi nemá dopravní čerpadlo v nádrži tzn. je potřeba povolit šestku šroubek na pal. filtru (na pravym podběhu v mot. prostoru) a bálónkem pumpovat dokud nezačne téct nafta kolem toho šroubku, pak je ideální povolit 17mm klíčem matky na přívodních trubkách ke vstřikům a jít točit startérem dokud nezačne stříkat nafta (lepší dělat ve dvou lidech). Ale bezpečnější pro lajka bude startovat s přidanym plnym plynem dokud to nechytí (chce to silnou baterku) ale netrápit startér moc dlouho v kuse!
620SDi nemá dopravní čerpadlo v nádrži ?? :o mně se zdá že ano protože když jen taj stojím u auta tak slyšet jak v nádrži něco bzučí, dělá to i při vypnutém motoru každých 15-20 minut .....
Rover 620 SDi Limited

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: SDi, odvzdušnění čerpadla, důležité!!

Příspěvek od J0hny » ned úno 03, 2013 9:56

To dělá tzv. Timing solenoid, je to ventil ve vstřikovacím čerpadle, kterej se stará o nastavení doby počátku vstřiku nafty, takže předvstřik... Naftu si saje až z nádrže čerpadlo samo mechanicky, dobrý je že se nemůže posrat dopravní čerpadlo, o jednu věc, ke který musí jít el. a musí fungovat, míň :D, ale zase se stává že si někde po ceště může přisávat vzduch a pak se to může samo zavzdušnovat, ale zatím jsem to u rovera neviděl, spíš ucpaný trubky z nádrže nebo balónek s ventilkama bejvá zasranej a pak to blbne.
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Odpovědět