vybíjení baterie - nějak souvisí s dálkou

Odpovědět
Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 18:38
Bydliště: PRAHA

vybíjení baterie - nějak souvisí s dálkou

Příspěvek od tobias » pon bře 26, 2012 16:05

Zdravím,

mám takový zvláštní problém, nebo aspoň pro mě :). Začala se mi v zimě vybíjet baterka, samotná baterie je v pořádku, myslel sem, že už prostě umřela, ale ani nová nepomohla. Po nějaké době, kdy jsem jezdil tak, že jsem musel při delším stání baterii odpojit, se to najednou zlepšílo. Prostě to začalo fungovat a baterie v autě držela cca 3 měsíce.

No a teď je to zpátky, ale už aspoň vím, kdy to začalo. Zprovoznil sem dálkové ovládání a hned po dvou dnech jsem už nenastartoval...zdá se mi to na jasnou souvislost.

Je to možné????? Popřípadě jestli se s tím někdo setkal, tak jak to vyřešit?

Díkes.
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6637
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: vybíjení baterie - nějak souvisí s dálkou

Příspěvek od AnderN » pon bře 26, 2012 16:30

Po zamknutí dálkou se aktivuje alarm včetně pohybového čidla v interiéru. Možná je zrada tam? Jen tipuju ... pokud je tam souvislost, pak nejspíš někde tady.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 5.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 2993
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: vybíjení baterie - nějak souvisí s dálkou

Příspěvek od roverix » pon bře 26, 2012 18:59

Obyčejným multimerem si můžeš změřit odběr proudu při zamknutém autě. potupně odpojovat obvody....
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 18:38
Bydliště: PRAHA

Re: vybíjení baterie - nějak souvisí s dálkou

Příspěvek od tobias » pon bře 26, 2012 19:26

AnderN: to by se právě mělo aktivovat i klíčem...nebo teda sem si to myslel. Když se mi vybíjelo tak sem vyndal pojistky z alarmu, ale ani to nepomohlo.

Roverix: Asi to bude nejlepší řešení...ale nejsem na to dostatečně erudován :) spíš sem doufal, že se to stávalo i nekomu jinýmu.
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6637
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: vybíjení baterie - nějak souvisí s dálkou

Příspěvek od AnderN » pon bře 26, 2012 21:26

Při zamknutí klíčem se aktivuje pouze obvodová ochrana, pohybové čidlo v interiéru určitě ne.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 5.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2627
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: vybíjení baterie - nějak souvisí s dálkou

Příspěvek od Hombre » úte bře 27, 2012 5:40

Mě to dělal alternátor - bylo v něm plno takové směsi měděného otěru ze zběracích kroužků s olejem a prachem. A měl odběr asi 125 mA + 25mA je stálý odběr alarmu, takže to za týden až dva bylo vždycky vybité. Každopádně bez toho změření odběru se to asi neobejde, takže:
- Multimetr nastav tak, aby měřil stejnosměrný proud (rozsah označený většinou 10A nebo 15A), pokud má 3 vývody, červený kablík musíš přehodit do toho vývodu na měření proudu.
- Otevři kapotu, nějakým šroubovákem zacvakni zámek kapoty (jakoby se zavřela) a zamkni auto dálkovým
- Povol na baterii kontakt na - pólu tak, aby se dal lehce sundat, ale zatím nesundávej
- Jeden hrot multimetru pevně přilož k povolené svorce na baterii a druhý pod ni na kontakt baterie
- Potom opatrně sundej svorku z kontaktu baterie tak, aby hroty kablíků neztratily kontakt s baterií a svorkou na kabelu - proud bude teď procházet jen přes multimetr
- Na displeji odečteš hodnotu spotřeby proudu. Pokud bude do 0,2, můžeš zase kontakt připojit, multimetr přepnout na rozsah 200mA a opakovat měření
- Hodnota spotřeby proudu by měla být do 50 mA = 0,05 A. Pokud je vyšší, musíš zkoušet odpojovat různé spotřebiče a znova měřit, až se ti podaří zjistit, co ten proud spotřebovává.
Kromě toho, že můžeš zkusit zamknout klíčem, jak psal Ondra, bych zkusil odpojit autorádio, zkontroloval světlo v kufru a nebo odpojil ten altík, však uvidíš.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 18:38
Bydliště: PRAHA

Re: vybíjení baterie - nějak souvisí s dálkou

Příspěvek od tobias » čtv bře 29, 2012 14:25

Hombre: díky za super návod :) Nakonec asi zajedu za Johnnym a koukneme na to spolu...nebo teda on a já budu dělat kafe :)
jinak alternátor sem dával novej cca před třičtvrtě rokem, tak by to snad dělat neměl, nebo aspoň by to dělal i kdybych to zamknul klíčem.
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Odpovědět