Stránka 1 z 1

Samodiagnostika SDi

Napsal: pát bře 02, 2012 16:50
od walkerik11
zdravim. dnes som si skusil zdiagnostikovat auto a vyblikalo mi chyby 28 a 29...co znamenaju?...vraj nieco z vahou vzduchu...diki

Re: Samodiagnostika SDi

Napsal: sob bře 03, 2012 12:57
od walkerik11
tak som si nieco cital na anglickom fore a zarazilo ma, ze jedine co vaha na SDi motoroch riadi je EGR, pricom na 25,45,atd toho riadi omnoho viac, napr davkovanie paliva a veci s tym suvisiace. Je to dost bieda, kedze origo vaha BOSCH stoji viac nez 200 Eur.

Re: Samodiagnostika SDi

Napsal: sob bře 03, 2012 19:18
od Venda 620 SDI
Jak se to samodiagnostikuje?

Re: Samodiagnostika SDi

Napsal: ned bře 04, 2012 2:01
od AnderN
Váha vzduchu řídí EGR? Tomu nějak nerozumím ... měl jsem za to, že váha vzduchu je měřič průtoku nasávaného vzduchu a společně s teplotním čidlem v sání dávají ECU informace o množství nasávaného vzduchu do motoru. EGR je naopak ventil zajišťující recirkulaci výfukových plynů a je tedy na výstupní straně motoru. Může mi někdo objasnit, jak to spolu souvisí?

Pochopil bych ještě lambda sondu, pomocí které upravuje ECU množství vstřikovaného paliva.

Re: Samodiagnostika SDi

Napsal: ned bře 04, 2012 10:29
od walkerik11
Tak samozrejme ziadny snimac neriadi nic priamo... ani teplotne cidlo, MAF, plynovy pedal neriadi dlzku vstreku... vzdy je je tam mapa s viacerymi vstupmi. ako riadi MAF EGR - je to na zaklade zatazenia, ktore sa vyhodnocuje aj podla MAF. Pri vyssiom/plnom zatazeni sa EGR uzatvara, aby sa neznizoval max. vykon.

Tu je navod ako na to:
http://www.roverdiesel.co.uk/electrical ... codes.html

Re: Samodiagnostika SDi

Napsal: ned bře 04, 2012 13:09
od Venda 620 SDI
To jsi měl normálně napíchnutý že? Já měl totiž ve Scanii takovou základní diagnostiku na palubovce. Nějak se tam podržel čudlík a ono to vyblikalo chyby

Re: Samodiagnostika SDi

Napsal: ned bře 04, 2012 14:59
od walkerik11
No tu som preskratoval 4 a 15 pin, zapol kluc do polohy II a blikalo to :D