Kolisanie otaciek

Odpovědět
Skafo
Příspěvky: 73
Registrován: ned dub 05, 2009 19:43

Kolisanie otaciek

Příspěvek od Skafo » čtv zář 15, 2011 16:46

Poradil by mi niekto, co moze sposobovat, ze otacky na volnobehu sem tam kolisu odhadom od 750-400 rpm. Robi to iba niekedy a iba ked je auto zohriate, auto mi este nikdy nezhaslo. Ked je studene si ich drzi tak na 1100-1200 a pomalicky postupne klesaju. Vacsinou si uplne ukazkovo drzi otacky, ze sa ani trosicku nepohnu, ale niekedy klesnu na 400 a zase sa vratia na 750 a stale dokola, ked to padne motor sa trosku vzdy zatrasie. Ci je zima, ci leto, ci zapnuta alebo vypnuta klima, robi to velmi nepravidelne a nepredvidatelne... Co by bolo dobre skontrolovat? Pomohlo by vycistenie skrtiacej klapky?

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolisanie otaciek

Příspěvek od J0hny » čtv zář 15, 2011 18:57

Co takhle napsat coje v tom za motor?! Honda ? Rover? diesel? benzin?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Skafo
Příspěvky: 73
Registrován: ned dub 05, 2009 19:43

Re: Kolisanie otaciek

Příspěvek od Skafo » pát zář 16, 2011 4:50

Rover 600 618i 1850cm3 85kW motor Honda F18A3 benzin

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolisanie otaciek

Příspěvek od seba » pát zář 16, 2011 9:14

U tohodle motoru nám to kdysi dělalo když měli svody prasklinu.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Skafo
Příspěvky: 73
Registrován: ned dub 05, 2009 19:43

Re: Kolisanie otaciek

Příspěvek od Skafo » pát zář 16, 2011 14:59

Je to mozne a spomenies si, v ktorej casti mali prasklinu? aby som si popripade na tu cast "posvietil" dokladnejsie :-) A keby je spinava skrtiaca klapka, tak by to robilo stale alebo ako?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Kolisanie otaciek

Příspěvek od Trunda » pát zář 16, 2011 15:07

Vycistit klapku, zkontrolovat potenciometr na klapce, servo volnobehu, MAP senzor... pak to muzou taky delat stare ci spatne svicky... je toho dost, co na to muze mit vliv... ackoli podle toho chovani bych to typoval na neco z tech prvni tri veci...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolisanie otaciek

Příspěvek od J0hny » pát zář 16, 2011 16:15

Pokud jsou stejný všechny čidla kolem motoru tak tu mám komplet 2.0 Si, pokud budeš nějaký čidlo chtít ozvi se....nebo celej motor za super cenu i s převodovkou
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolisanie otaciek

Příspěvek od seba » sob zář 17, 2011 1:45

Skafo píše:Je to mozne a spomenies si, v ktorej casti mali prasklinu? aby som si popripade na tu cast "posvietil" dokladnejsie :-) A keby je spinava skrtiaca klapka, tak by to robilo stale alebo ako?
Tak to už nevim ale bylo to slyšet pod kapotou že to syyčelo to asi neni tvuj pripad.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Odpovědět