Výfuk 620SDi

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17048
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Výfuk 620SDi

Příspěvek od Trunda » pát črc 09, 2010 7:33

Jenze Romane, ty zapominas na dulezity fakt... ono ani tak nejde o to, jak dlouho vydrzi casove, ale kolik s nim najezdis kilometru... zalezi taky kde a za jakych povetrnostnich podminek jezdis... a v tomho ohledu bohuzel Ty nejsi referencni ;-) Me ten bosal na aute taky vydrzel pet let, ale minimalne posledni tri roky byl uvnitr shnilej, protoze z vystupu prdel jak .... ano, vymenil jsem ho az po te, co prohnil i ven... co se tyka vzhledu, tak ten od Tyllu je naprosto identicky a lisi se akorat v tech detailech, ktere povazuju u Bosala za nedomyslene (spoj plechu na strane u kola, spatne udelane zaveseni - vypadavalo z gum, slaby material priruby, atd.) .... no vsak koukni na muj topic v 400kach...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Výfuk 620SDi

Příspěvek od Roman620ti » pát črc 09, 2010 14:39

No sem zvědavej, kdy se uvnitř zhroutí, jako při sundání v něm rez šustila, ale to musí ještě určitě dlouho vydržet, raději klepu... :D Jinak na něm může bejt kolem 5tis km :?: ale mě ten zadní vyhnilej jenom chrastil a v servisu mi napsali závadu "celý výfuk, asi vysypaný katalyzátor" :lol: Naštěstí to byl jen vysypanej zadní díl. Jinak Ty to srovnáváš s Tyllem, ten vypadá kvalitně, ale kdybys viděl ty ostatní výrobce, to sou hrozný monstra... :roll:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Výfuk 620SDi

Příspěvek od walkerik11 » stř říj 12, 2011 14:51

zdravim borci...chcem vymenit posledny diel vyfukoveho potrubia...takmer vsade nachadzam tlmic len na 620 SDi r.v. 94-96...ja potrebujem na 96-99...je medzi nimi nejaky zasadny rozdiel, pretoze sa odlisuju ich katalogove cisla?...dik
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk 620SDi

Příspěvek od LANiN » stř říj 12, 2011 20:09

jste se potentohento s těma cenama ne?? dle mého pokud s tím jezdíte i v zimě, je úplně jedno kdo to vyrábí, 2-3 kruté české zimy a končí každý výfuk.. osobně vždy volím levné poláky, protože dneska je to stejně všechno na jedno brdo pokud to není výfuk z nerezu :?

walkerik11 podle mne vypadaj v katalogu oba stejně :oops:
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Výfuk 620SDi

Příspěvek od walkerik11 » čtv říj 13, 2011 22:23

Aj mna to zavadza, pretoze su pre ten isty motor 20T2N...len preco ine katalogove cisla?...zeby ine vnutro?
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk 620SDi

Příspěvek od LANiN » pát říj 14, 2011 4:37

walkerik11 píše:zeby ine vnutro?
podle mne ano.. já to neřešil a na sví 620i (85kW) vzal výfuk pro Ti a i tak to jezdí a nijak nežere, což kdyby byl výfuk špatný, poznal bych na spotřebě lpg okamžitě :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Výfuk 620SDi

Příspěvek od Roman620ti » pát říj 14, 2011 14:24

No třeba tíčko od 94-96 a od 96-99 má uplně jinej průměr trubek a jiné příruby...
2x Rover 620ti

Odpovědět