Smolný den - část 3.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16992
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Smolný den - část 3.

Příspěvek od Trunda » úte led 24, 2017 9:13

Krásně? Agresivní a nervy drásající projevy nízkootáčkového vznětového turbo motoru byly maskovány mnohem více nervy drásající cesta po rozkopané D1 a stresující předzvěst nákupu zajíce v pytli ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1305
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Smolný den - část 3.

Příspěvek od Jenda » úte led 24, 2017 10:11

a jak se Ti krásně jelo dom, že v benzíňáku :-D
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16992
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Smolný den - část 3.

Příspěvek od Trunda » úte led 24, 2017 10:22

voe .... to jsem jel na tom zajícovi v pytli :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

olson
Příspěvky: 428
Registrován: čtv dub 25, 2013 14:28
Bydliště: Lanškroun

Re: Smolný den - část 3.

Příspěvek od olson » pát led 27, 2017 22:31

berryj píše:čau, přidávám při tankování do nádrže ISOPROPYLALKOHOL. Asi 100ml na 60 l nafty. Velice účinně váže vodu.
Zajímavé. Do benzínu jsem kdysi na navázání vody přidával ethanol, ethylalkohol, prostě obyčejný denaturovaný líh. Ale Isopropylalkohol mě nenapadl. Fakt je, že ten je šetrnější k plastovým a pryžovým dílům palivové soustavy.

Dovolím si malé odbočení - zkušenost s benzínem:
Jednou, krátce po natankování jsem nemohl nastartovat. Když jsem, už zoufalý, otevřel karburátor, byl plný vody. Po vypuštění nádrže jsem zjistil, že jsem jako bonus natankoval asi litr vody. Postupně nahromaděný kondenzát to asi nebyl, v ten den hlásilo problémy více zákazníků z oné ČS. Tady samozřejmě běžné dávkování lihu nemělo šanci tolik vody navázat. Ale že jsem byl zvědavý, tak jsem do vzorku toho vodo-benzínu přidával líh tak dlouho, až se všechna voda navázala. Prostě koule vody na dně nádobky zmizela a vznikla tak trojsměs benzínu, vody a lihu v poměru který si už nepamatuju. Ovšem chovalo se to velice zajímavě. Po přidání pár kapek vody se to rozvážilo a okamžitě se veškerá voda vyloučila zpět. Ale to byl extrém, té vody tam bylo opravdu hodně.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R

olson
Příspěvky: 428
Registrován: čtv dub 25, 2013 14:28
Bydliště: Lanškroun

Re: Smolný den - část 3.

Příspěvek od olson » pát led 27, 2017 22:59

Trunda píše:Jak? No co.... prostě já doporučuji problém vyřešit tím, že všichni přejdeme na benzín a nafta v osobních autech nechť zanikne a pak se všichni budeme mít rádi a budeme si užívat lahodícího zvuku vyšších otáček, nebude nám to zamrzat v palivové soustavě, nebude smrad a kouř (pravda, to už dnes taky neplatí :-D) a cena paliva taky klesne.... a.... ale stejně vás mám taky rád i když mi zvuk dieselu nedělá dobře na srdce :lol:

Ne... tyhle problémy nezávidím a je to prostě k pláči, kam to spěje. Jsem fakt rád, že aspoň tyhle problémy řešit nemusím a benzín si fakt tankuji kde chci a nemám s tím vůbec problém. Ale jestli to někoho "potěší" tak ta bezproblémovost neplatí pro auta s přímým vstřikováním, kde už delší dobu sleduji, že si lidi stěžují např. na problémy při tankování benzínu na MOLu.
Jezdím jak nafťákem tak i benzíňákem. Ani jedno ani druhé neupřednostňuju. Každé má své výhody a nevýhody. Poměr výhod a nevýhod u jednoho i druhého je otázka velmi diskutabilní, závislá na tom, jakou optikou se na to pohlíží.
Mě zvuk dieselu vyloženě nevadí. Děti měly jisté problémy s adaptací, ale to se týkalo (alespoň se domnívám) vnímavosti k frekvencím na spodním konci zvukového pásma. Ale zjistil jsem, za těch několik dní co jsem teď byl nucený jezdit autobusem, že mi vyloženě nedělají dobře ony subsonické frekvence, které vydává motor při volnoběhu. To se nejednalo o srdce, ale o žaludek.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R

paci
Příspěvky: 390
Registrován: čtv bře 18, 2010 22:22
Bydliště: Reichenberg v Sudetech - převážně

Re: Smolný den - část 3.

Příspěvek od paci » sob led 28, 2017 0:14

Trunda píše:ahoj, naftu netankuji, protože děsně smrdí..... ;-)
Ale notak ml: když dehtožroutovi tak šnmakuje .. stupo:

paci
Příspěvky: 390
Registrován: čtv bře 18, 2010 22:22
Bydliště: Reichenberg v Sudetech - převážně

Re: Smolný den - část 3.

Příspěvek od paci » sob led 28, 2017 0:22

Jenda píše:zase brácha brojí proti naftě....jak se mu v ní krásně jelo do Teplic :-D Nicméně, já přeji Olsonovi ať se oprava podaří!
JJ od mala benzínový, ale pak když ochutnáš ropáka tak prostě konvert a užíváš dehtožrouta.. neřešíš krouťák spotřebu.. ropa chutná ropákovi a voní víš Trundo :) a ušetříš občas za indulonu když tankuješ.. :D

paci
Příspěvky: 390
Registrován: čtv bře 18, 2010 22:22
Bydliště: Reichenberg v Sudetech - převážně

Re: Smolný den - část 3.

Příspěvek od paci » sob led 28, 2017 0:27

Tak hodně zdaru při zprovoznění 6ti kila :) :idea:

Odpovědět