Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Odpovědět
stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od stilg » ned srp 18, 2019 11:46

Ale dyt ja to secko beru v dobrym. A ani male, konstruktivne mynene popichnuti mi nevadi :D
A urcite vzdy beru v potaz i moznost, ze nevim vse a delam chybne zavery... Proto ze o tom bavime.

Takze to potvrzuje to jak sem si myslel, ze motory s CMP ho pouziji prave na zacatku pro rozliseni faze ktereho pistu, a pokud neni tak jedou sdruzene.
To, ze pokud to vypadne za jizdy je mu fuk z toho docela plyne... uz tu informaci ma, ze.

S tema kablama ke svickam... mrknu se kolik to stoji, a pripadne se vymeni spolu se svickama.... i kdyz pokud jim nic neni, tak davat tam nejakou druhovyrobu je takove dvojsecne...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od Trunda » ned srp 18, 2019 11:52

Oukej...

Ty kabely tam nejsou umístěné zrovna fajnově a pokud jsou staré, tak už mají špatnou izolaci a při vibracích probíjejí. Někdy jsou také špatné kontakty na svíčku. Nicméně v takovém případě to pak píše chybu v zapalování.
Jestli s tím do servisu už jezdit nebudete, tak už je to fuk a ukáže se. Já mám prostě kandidáta v těch rozvodech, tak jsem zvědav :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od stilg » ned srp 18, 2019 11:58

Ja s tim autem od koupe urcite do servisu v zadnym pripade v planu jet nemel. Moc mne k tomu nenapada duvod. Ostatne to byl jeden z duvodu proc se kupovalo RFo.
Jako mozna to z toho neplynulo, ale to auto od koupe stoji a resily se drobnosti, ted se to prevezlo, a pomalu se do toho poustim a az projde vcelku velkym servisem a udelaji se veci co je zjevne potreba (hlava, rozvody, pumpa, svice, manzety na kloubech, lambda, plus takova ta klasika po koupi (kapaliny, filtry) a prehodi se pneumatiky za ty co sem koupil, tak se s tim teprv jezdit zacne.

Samozrejme jak se k otmu dostanu jak zkontroluju jak sou rozvody nastavene, a poreferuju.

EDIT: Jo a samozrejme, este by bylo fajn polecit nejaky ty zrezle dily karoserie (neco na kapote, kolem zamku kufru, predni blatniky.) Ale to uz se da resit i za provozu (jako ze auto uz je jinak funkcni)

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od stilg » ned srp 18, 2019 12:04

Esi se nepltu mely by to byt tyhle...

Bosch 405
https://www.motora.cz/bosch/0-986-357-1 ... ypNr=14631

nejaky lacinejsi 223
https://www.motora.cz/janmor/RVS25.html?KTypNr=14631

A NGK za 490
https://www.motora.cz/ngk/7705.html?KTypNr=14631


No, tak to neni takova hruza. Civky sou koukam taky, asi za 5ti kilo kus... tak v nejhorsim i to mne nepolozi.

Edit:
Tak to vidim na ty Janmor.
https://www.drive2.ru/l/504187929938100799/

Civky .. uvidim, ale to asi az v pripade potreby.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od Trunda » ned srp 18, 2019 16:30

Cívky zatím neřeš. Jen v její fajfce koukni na pružinu kontaktu a třeba mírně natáhni.
Servisem jsem myslel tvůj....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od stilg » ned srp 18, 2019 22:37

Tak sem dneska venoval nejakej volnej cas tomu to zacit rozebirat.

Rozvodovy kola sem nastavil a zatim zkouknul jenom remenici, ale u te je znacka krasne v zakrytu. Rozvody zhodim az kouknu jak se u R65ky blokuje setrvak... Ale hadam ze i rozvodove kolo pod remenici bude spravne (musel by byt strizeny zamecek na rozvodovek kole a remenice pootocena).

Nechapu z ceho je tam vsude takovyho olejovityho marastu... nebo teda chapu, kdyz vidim vsude ten cervenej silikon... :/
Sundal sem altik, a zespodu altiku a hlavne na vrchu na klima kompresoru takovej hnus (tam kde sem se dostal pri vcerejsim cistenim sem to odstranil, tady to zustalo...

V expanzce ten vrchni vstup pro malou hadicku zacpanej nejakym kouskem bilyho silikonu apod... proste fakt na pocuni ti lidi.

Kazdopadne, chladic... se mi vubec nelibi :/
Celkove ok, ale nahore a pak dole je totalne zodixovanej, lehouny dotyk a sype se to jako popel... doslova. Tak nevim no, asi to neni UPLNE urgentni, pac jiny casti sou cajk... ale kdyz je tam ted dobrej pristup a je to vypusteny... tak si rikam, ze by bylo lepsi ho asi vymenit, nez to resit za rok nebo za dva... co.

Resil ste nekdo chladic do RFa? CO sem koukal tak nabidka nic moc a krom toho, ze samozrejme katalogy cpou na 25ku i starsi mensi chladice z 200ky, sem nasel levnejsi, co se zda spravne velky, ale ma rovny vstup horni hacide a pak drazssi co ma "spravne" zahnuty ... 2100 je trochu vic nez kolik bych rad, ... nejaka rada?
Přílohy
IMG_20190818_151248753.jpg
IMG_20190818_174550229.jpg
IMG_20190818_194736125.jpg
IMG_20190818_194331254.jpg
IMG_20190818_204114613.jpg
IMG_20190818_195017150.jpg

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od stilg » pon srp 19, 2019 1:23

Tepelnej stit na svodech je jeste v docela slusnym stavu, ale je trochu orezlej, a na boku prasklej... nic hroznyho, secky 3 ucyty cajk...
Tak sem zvazoval ze ho striknu nejakou zaruvzdornou barvou... ale to by jednak smrdelo a stejne by to hned bylo hnusny. A navic s tim stitem je to dycky mrcaseni se...

Nedat tam nic, tak budu prazit altik.... takze to vidim, ze aspon vyuziju to klubo termo omotavky co mi tu strasi doma roky... a ted kdyz sou svody z auta ven je omotnu.
Stay tuned :D

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od Trunda » pon srp 19, 2019 8:34

Chladič určitě vyměň.... tuším, že jsme se tu nedávno bavili o Nissens, že se zdá být ok. Ale víš jak to je.... výběr stejně mizerný a dojem není zkušenost.
Cokoli na ten tepelný štít nastříkáš, tak to sleze, protože v té struktuře to mastnoty nezbavíš, leda bys to louhoval v lázni acetonu :-) Na to kašli....
Hele... starší Rovery XW tepelný štít neměly a problém s tím nebyl. Ale určitě to lepší je ho mít. V omotávkách je děsný kvalitativní rozdíl. Ty levné se dost často po chvíli rozsypou. Uvidíš... když se rozsype, tak se rozsype :-) Hlavně ať na ni nekape olej ;-) Jestli se nerozsype, tak dej vědět, co jsi koupil :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od stilg » pon srp 19, 2019 9:27

No asi to tak bude. Chladic sem obednal a pak dam vedet jak se zda.

Svody omotnu a jak rikas. Pasku uz mam takze to aspon zkusim.
Stit vyhazovat nebudu. Ocistim ho a schovam a uvidi se.

Jinak ono ho tam hodne lidi nema i na RFu, ale dost lidi rika, ze to extra teplo proste skodi alternatoru a trochu se to nemusi libit ani trubce od klimy a klima kompresoru (proste to prihriva vic), coz se zda byt i logicky.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od Trunda » pon srp 19, 2019 9:33

Jasan.....
No, já klimu považuji za kurvítko, tak ve dvou ji nemám vůbec, v třetím je pro jistotu vyrabovaná a ve čtvrtým ji kvůli rodině snesu :-) Navíc se to v motorovým prostoru motá, zavazí... :-) Ale stát v koloně v létě bez klimy je peklo, tak ji chápu. Mě se taková situace ale naštěstí nestává.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od stilg » pon srp 19, 2019 12:26

Tak u Kcka, bez klimy, kde je alternator dole, tak je na tom teplotne urcite lip, nez nahore .

Klima je v tomhle roveru uplne prazdna... kusil sem cvaknout ventilem na nizkotlake strane a uuplne prd... takze sem oddelal trubku co jde nad svody at mam aspon lepsi pristup.

Ale tak nejak doufam, ze se mi ji podari rozchodit. Mam nakoupene naradi i material na servis klimy. Koupil sem i rotacni vvyvevu abych mohl radne vysat vzduch a vlhkost z okruhu, overit tesnost nez to naplnim. Mam obednanej olej do klima kompresoru, chladivo uz mam, a tak. Vyslo to docela na ranec, ale bez vsech tech veci servisovat klimu holt nejde.

Kdyz nepojede, holt nepojede... ale bylo by to fajn kdyby jo. Obednal sem novej vysousec, ten urcite bude treba vymenit, kdyz je to delsi dobu ujity. Kondenzator vypada cajk, trubky a hadiuce taky, tesneni mam cely sady, ventilky snad taky.. jeste musi dojit injektor na olej a barvivo a mel bych mit secko.

V nejhorsim pripade se necha repasovat / sezene jinej klima kompresor no. Ale otevreny to nebylo, tak olej by tam mohl zustat a snad to kompresor prezil.

Jako je to jak rikas hodne doplnkova vec, a funkcnost auta na tom nestoji a nepada... ale kdyz to bdue tedka secko rozdelane, tak je k tomu vsemu mnohem lepsi pristup no.

A to auto sice ma par nejakych puchyru na karoserii, ale zespoda hodne v pohode... takze si rikam, ze by 4-6 let slouzit mohlo... takze tim si ospravedlnuju to mnozstvi novych dilu co se do nej ted nasype.

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od stilg » pát srp 23, 2019 10:38

No tak tohle bude na delsi reportaz...

Jenom na okraj, k tomu ceho sem se nejvic bal (viditelne vymackly cerveny silikon ze spoje pulek hlavy).

Dobrou zpravou je, ze jak se rika v mariasi "Kdyz nevis, tak si trumfni..." a ze ten blbec, co tu hlavu delal predemnou se sice drzel pravidla "kdyz nevis, tak tam nadrbej silikon..." tak ani nevedel kde se cam carrier ma tesnit... a ten cervenej silikon dal jenom po obvodu a ne mezi vnitrni prepazky s cestickama... cimz by tu hlavu proste odsoudil k smrti.

Jinak pod vikem taky po obvodu cervenej.
Vodni pumpa na cernym silikonu....

A tesneni pod sanim? nejaka bila silikonova sracka, ktera defato uplne zacpala pruchod skrze saci manifold do expanzky...

Ale co me dostalo... on tim bilym silikonem mazl kolem dokola i tesneni pod hlavu.... jako WTF.

kazdopadne krom tohodle samotny motor vypada docela tezce v pohode, tak snad bude.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od Trunda » pát srp 23, 2019 11:33

Panečku.... tak to byl dobrej kutil :-D Pochopil bych a nezlobil bych na na toho, kdyby to byl nějaký borec, co se rozhodl si auto zeservisovat sám a prostě nikdy se v autě nehrabal. Ale a to by snad ani nemohla být realita, kdyby to bylo takto doprasený v servise, to by pak bylo na stížnost k soudu pro lidská práva :-D
Tak snad to v tomto naladění nejezdilo moc dlouho. Jen se bojím, že budou těžce ucpaný hydroštely. Možná bys mohl zkusit nahodile některé rozklepnout. Myslím, že nejvíc kousků silikonu se dostává do krajních hydroštelů, ale nejsem si jistý, že to tak bylo a navíc to bylo na VVC hlavě.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od stilg » pát srp 23, 2019 23:35

No tak po blizssim prozkoumani mam docela depku.

Ten motor ekdo docela solidne uvaril a na vyfukove strane hlavy ma docela citelne vymackany krouzky od tesneni valcu.
Na strane sani prakticky vubec, ... tam sem to prejel prvne prste nehtem a rikam si jo dobry, to je cajk... a az kdyz sem to dneska zacal poradneji cistit ...

Takze nakonec stejne asi shanim novou Kckovou hlavu.

Me !&@#!.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od Trunda » sob srp 24, 2019 7:04

A nebo dotáhl šrouby nějak na prase.... no a proč hlavu nenecháš přebrousit?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět