Odvzdušnění chladícího okruhu - L series

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kamart
Příspěvky: 246
Registrován: pát led 18, 2008 15:03
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Odvzdušnění chladícího okruhu - L series

Příspěvek od Kamart » pon zář 11, 2017 16:39

Zdravím pánové, praskla mi hadice u chladiče což se neobešlo bez úniku kapaliny, po její výměně a doliti kapaliny jsem dnes zjistil( cca po měsící), že auto netopí. Hledal jsem všemožně nějaké tipy ohledně odvzdušnění okruhu ale nic jsem na naftový motor nenašel, nějaký tip či rada? Díky moc! :roll:
Rover 25 2.0 iDt 74kW 2003

olson
Příspěvky: 434
Registrován: čtv dub 25, 2013 14:28
Bydliště: Lanškroun

Re: Odvzdušnění chladícího okruhu - L series

Příspěvek od olson » čtv zář 28, 2017 13:30

Zdravím,

většinou se to odvzdušní samo, po chvíli co motor běží. Ale musí být otevřený ventil topení.
Zkusil bych:
1. zkontrolovat zda je ventil skutečně otevřen, může být třeba vyskočené táhlo
2. na zahřátém motoru při otevřeném topení musí mít hadice vedoucí do radiátoru topení zhruba stejnou teplotu jako silná hadice hlavního okruhu vedoucí do chladiče
3. pokud je ventil prokazatelně otevřen a přesto je hadice chladná, promačkat obě hadice radiátoru i silnou hadici, s expanzní nádržkou nejdřív zavřenou a pak otevřenou
4. pokud jsou obě hadice radiátoru horké, ale přesto topení netopí, bude nefunkční ovládání klapky vzduchu procházejícího přes radiátor
5. pokud i při motoru zahřátém na provozní teplotu topení topí velmi slabě, může být zanesený radiátor
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R

Odpovědět