Možnosti registrace auta na veteránské značky

Jak na to, tipy, triky ...
JakubP
Příspěvky: 231
Registrován: stř kvě 04, 2016 13:23
Bydliště: Sýkořice

Re: rover 220 coupe

Příspěvek od JakubP » čtv črc 20, 2017 14:18

1989 Jaguar XJ40 3.6

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6580
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: rover 220 coupe

Příspěvek od AnderN » čtv črc 20, 2017 14:48

Tak to je po těch mnoha letech pozitivní posun, až se jeden diví, že se šroub mezi tím častým utahováním tu a tam malinko povolí.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2139
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: rover 220 coupe

Příspěvek od Austin » pát črc 21, 2017 14:34

Já se určitě nebudu přít a své znalosti mám spíše od kolegů než vlastní,
ale klubová testace a krajská testační komise není to samé, je to rozdíl.
Spousta lidí měla v minulosti zejména s krajskými testačními komisaři velké problémy.
Můžeme na jižní Moravě vyprávět.

Dále to jasně deklarují lidé z komisí, veteráni jsou oficiálně do 1978. Myslím že není vymahatelné že auto 1994 musí schválit.
Já vím že je tu oněch 30 let ale podívejte se např. do Itálie. Nad rok 78 existuje jen přesný výčet modelů na které se to vztahuje, ostatní šmytec.
Kdo to nezná tak najdu link s přesným výčtem, někde to mám.

Myslím že 220 coupé je ten nejvhodnější objekt vůbec na uchování do budoucnosti a zařízení veteránských papíru,
je s podivem že se do toho nikdo ještě nepustil.
Vaše agentura.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2139
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: rover 220 coupe

Příspěvek od Austin » pát črc 21, 2017 14:38

Trundo nešlo mi téma rozdělit přesdvě stránky, jen se mi to rozpadlo na tyto poloviny,
zkus rozdělit téma 220 a tu druhou půlku přišít k tomuto pokud to jde.děkuji
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

JakubP
Příspěvky: 231
Registrován: stř kvě 04, 2016 13:23
Bydliště: Sýkořice

Re: rover 220 coupe

Příspěvek od JakubP » pát črc 21, 2017 16:57

Austin píše:Já se určitě nebudu přít a své znalosti mám spíše od kolegů než vlastní,
ale klubová testace a krajská testační komise není to samé, je to rozdíl.
Spousta lidí měla v minulosti zejména s krajskými testačními komisaři velké problémy.
Můžeme na jižní Moravě vyprávět.

Dále to jasně deklarují lidé z komisí, veteráni jsou oficiálně do 1978. Myslím že není vymahatelné že auto 1994 musí schválit.
Já vím že je tu oněch 30 let ale podívejte se např. do Itálie. Nad rok 78 existuje jen přesný výčet modelů na které se to vztahuje, ostatní šmytec.
Kdo to nezná tak najdu link s přesným výčtem, někde to mám.

Myslím že 220 coupé je ten nejvhodnější objekt vůbec na uchování do budoucnosti a zařízení veteránských papíru,
je s podivem že se do toho nikdo ještě nepustil.
Vaše agentura.
Austine já tě osobně neznám,nic proti tobě nemám,s nikým se nehádám,svojí negativní stránku ega se snažím potlačovat a nikomu nic nepotřebuju dokazovat ale nechápu proč máš zapotřebí zde uvádět nepravdivé informace...
Za veterána se považuje každý automobil v řádném technickém stavu,30 let a více starý pokud projde technickou kontrolou,ať už na STK nebo po prohlídce oficiálním autoservisem.Znovu opakuji,letos je hraniční rok 1987.A je jedno jestli je to Trabant nebo Ferrari.
V našem klubu testujeme auta jak členům,tak i nečlenům,a to nejen Land Rovery,ale i jakékoliv jiné veterány,protože je máme prostě rádi.A dohodli jsme se,že budeme vše dělat tak,jak nám nařizuje zákon,uvádět pravdivé informace a nic nešidit.Nikdy nebyl žádný problém poté,co naše klubová testační komise otestovala historický automobil,a naší klubovou testaci historického vozidla následně orazila krajská testační komise.To je běžný postup a nemám informaci,že by na jiných krajích někteří testační komisaři dělali jakékoliv naschvály nebo nedodržovali zákonem stanovené podmínky.Pokud ano,jednají protiprávně z titulu svojí "moci".
Dále bych nesrovnával podmínky registrace historických vozidel s jinými zeměmi,žijeme v ČR a není to pro nás podstatné.
Je důležité,jak to funguje tady a myslím že to funguje dobře,také díky široké členské základně jednotlivých klubů a hlavně díky snaze vedení FKHV.
I 220 coupé má smysl uchovat,myslím,že za 10 let se budte dívat jinak i na zajímavé modely 75 a jiné,je přesně doba cenového propadu na samotné dno,rozebírání hezkých kusů na díly...Kdo udrží pěkný kus,určitě do budoucna neprohloupí...
1989 Jaguar XJ40 3.6

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16713
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Možnosti registrace auta na veteránské značky

Příspěvek od Trunda » ned črc 23, 2017 13:49

Kubo, díky ...
Sám toho asi využiji a časem Tě soukromě oslovím s nějakou konzultací toho, co bys doporučoval, abych spáchal s Labuťkou a Kupéčkem. Budu moc rád, když mi někdo vyjasní směr, kterým se vydat.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

JakubP
Příspěvky: 231
Registrován: stř kvě 04, 2016 13:23
Bydliště: Sýkořice

Re: Možnosti registrace auta na veteránské značky

Příspěvek od JakubP » pon črc 24, 2017 7:52

Trundo v pohodě,rád poradím a pomůžu s čím budeš potřebovat.
1989 Jaguar XJ40 3.6

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2139
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Možnosti registrace auta na veteránské značky

Příspěvek od Austin » stř črc 26, 2017 11:52

Ahoj, já nevím zda se čeká ještě nějaká reakce, snad jen dodám, že
a) jednak sem do fóra otevřeně o krajských testačních komisích nebudu nic vypisovat,
b) nebudu nějak se dál hájit ani říkat kde a jak a přes koho co děláme, když nám to funguje
c) asi jsem chtěl naznačit že KTK (tj. nikde v příspěvcích jsem neměl na mysli klubové TK) ne všude funguje normálně,
a že není povinna schválit vůz starý 31 let například (na zelený značky) = umí si najít proč to nejde
d) jasně že předpokládám že v klubové komisi si lidi navzájem nedělají problémy.

Je možné, že už je výklad takový, že bod c neplatí a KTK je povinna schválit, pouze z titulu stáří nad 30 let a že prošlo STK. Já tuto informaci neměl.

Smyslem mého příspěvku asi v kostce mělo být to, že ne vždy jde testace hladce na KTK.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

lenham3
Příspěvky: 2103
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Možnosti registrace auta na veteránské značky

Příspěvek od lenham3 » stř črc 26, 2017 20:06

Rekl bych že jsi se do toho pěkně zamotal a jak z toho ted ven :D ,pokud auto bude v odpovidajicim stavu tak v tom problem nevidim .....sam to mam vyzkousene a to co jsi tady psal je tak akorad nafoukla bubliny co jedna pani někde na rohu povidala

JakubP
Příspěvky: 231
Registrován: stř kvě 04, 2016 13:23
Bydliště: Sýkořice

Re: Možnosti registrace auta na veteránské značky

Příspěvek od JakubP » stř črc 26, 2017 21:36

No jo,myslím že zamotal,přesně jako Austin Powers a jeho švédská vakuová pumpa msm:

Tak si řekněme,že sem budeme dávat jen podložené zkušenosti a konkrétní případy registrace HV.
Právě teď aktuálně přihlašujeme busíka VW Westfalia z roku 1976,krasavice.Vše jde podle plánu a litery zákona ;)
Stejně jako loni na konci roku moje Granádka z roku 1983
1989 Jaguar XJ40 3.6

Odpovědět