ROVER 220 Coupe Turbo, 1995 prodáno !!

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » pát dub 18, 2014 19:41

Tak to jsi mě uklidnil , mám osm let na to abych našetřil na originál silikonový kit od firmy Samco SMOKE:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » pát dub 25, 2014 18:15

Tak mám kotouče a desky přehozeny (180100 km), zítra zkusím ještě poladit ruční brzdu. Je to radost dávat tam nové díly, ale pak mě o to víc štve, že je něco kolem rezavé :(, ale tak postupně to pořeším ;)
Přílohy
DSCN3890.JPG
DSCN3893.JPG
DSCN3896.JPG
DSCN3892.JPG
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2111
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od J0hny » pát dub 25, 2014 18:20

Krááása, krása 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » sob dub 26, 2014 11:32

Takže hlásím, že na ručku jsem ani nemusel šáhnout, byla nastavena dobře a jen díky výměně desek a kotoučů brzdí excelentně u nás kopec 12 % možná i víc a auto se po zabrzdění ani nehne, po odbrzdění je vše OK, lépe mi v životě ručka brzdila snad jen u Discovery, ale ta měla brzdu na kardanu weed:
Další do čeho se musím dát je ošetření dutin a před tím oprava toho načatého prahu :(
Přílohy
DSCN3749.JPG
DSCN3750.JPG
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17443
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Trunda » sob dub 26, 2014 18:51

Ajajajaj... chce to udělat generálku těch prahů.... fakt nestačí jen místečka, protože ono když pojedeš špachtlou po tom lemu, tak ten nástřik půjde dolů po celé délce, jak to bejvá podehnité. Teď jsem hleděl, že na Kupéčku to budu letos fakt muset taky udělat.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » sob dub 26, 2014 21:30

Jo jo musím se spojit s nějakým slušným karosářem a udělat to pořádně, pár typů mám tak snad to dopadne :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6750
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od AnderN » ned dub 27, 2014 16:03

Hmm, se obávám, že investice do karoserie mě čeká taky, přestože ta kára je o pár roků mladší. Ale říkám si raději to podchytit včas dokud jsou jen puchýřky, než pak řešit prorezlé plechy.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 150.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 40.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 10.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17443
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Trunda » ned dub 27, 2014 16:39

Jojo.... jen se bojím, že tohle ti žádný karosář dokonale nepoladí... oni pořeší viditelné kazy, ale nebudou koumat kudyma ti tam zatéká a léčit tahle místa. Jinak, než sám, to lepší udělané nebude.... tedy samozřejmě když se má něco vyvařit, tak je to přece jen lepší svěřit profíkovi.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » ned dub 27, 2014 16:47

Chystám se za ním zajet a probereme možnosti, představu mám takovou, že vše vyrezlé se vyřeže pryč a navaří se nový zdravý plech, ale nevím jak je to s výztuhou v prahu u tohoto auta :(
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17443
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Trunda » ned dub 27, 2014 17:27

To co je zhnilé, je jen pohledový plech... a ten je na tom lemu přehnutý přes ten nosný. A ten bývá většinou ok. Takže jde v podstatě o kosmetickou záležitost. Prostě je důležité to včas podchytit, zamezit vtlínání vlhkosti tam, kde nadělá největší paseku (zadní lemy a střešní žlábky) a řádně všechno prolejt...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv kvě 01, 2014 15:47

Chtěl jsem využít posledního pěkného dne před víkendem a trochu se projet se sundanými střešními panely. Jízda byla super připadal jsem si jak v kabriu, ale bohužel mi opět prdla hadice chlazení, kterou jsem opravil páskou, přesně v tom samém místě :( Je teda fakt, že se to stalo v 6000 tisících při předjíždění větší skupiny vozidel...
Nevím jakou pumpu mi tam Jarda dával, ale musí to mít tlak jak hovado :roll:
Podle mě je páska dobrá jako provizorní řešení při klidné jízdě by to určitě vydrželo dlouho car:: .
Jak mi to schládne tak to znovu opravím tou samou páskou, ale budu se muset více krotit, než seženu novou nebo silikonovou náhradu a to bude těžké :lol: :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2111
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od J0hny » čtv kvě 01, 2014 16:42

Já to mám provizoro vyřešený mezikusem jiný hadice a přes vloženou trubku se to zas vrací do tý původní, sice pěkně nechutný, ale už jsem s tím najel min. 1tkm a zatím drží :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv kvě 01, 2014 16:53

Nejraději bych to vyřešil silikonovým kolenem, ale nevím jak bych pořešil ten odvzdušňovák, který je tam zalisovaný. Zkusím se zítra spojit s firmou Gumex, jestli by to neudělala, nechce se mi kvůli jedné hadici kupovat celý kit za 7 :evil:
http://www.gumex.cz/hadice/hadice-pro-k ... -tvarovky/
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2111
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od J0hny » čtv kvě 01, 2014 17:20

odvzdušňovák se dá vyřešit vyndaným ventilkem z duše, zevnitř ho prostrčíš, podlepíš, zvenku dáš podložku, podlepíš a utáhneš matkou msm:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv kvě 01, 2014 17:32

Díky za tip :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Odpovědět