Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6959
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od AnderN » úte dub 26, 2011 23:32

Ve finále dobrá práce mir: chlat:
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » stř dub 27, 2011 7:41

Upozornuji na to, ze to jsou "nove" tlumice :-D .... ale oproti totalne KO tlumicum to je fakt rozdil :-)
To chces rict, ze nemas vepredu namontovanej stabilizator? :-D Se ti to musi vzdycky pekne rozhoupat... Jo ten kotouc je legracni... uz mam trmeny, aj kotouce bych mel na vymenu, ale zas je mi lito vymenovat ten kotouc, kdyz je skoro novej :-( Spis by to chtelo jine desky, pac zjistuju, ze ta kombinace co tam je, nejak moc nebrzdi... kdyz sednu do Kupecka, tak si male vysklim zuby o volant, kdyz zabrzdim :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř dub 27, 2011 7:48

Jo ten kotouč vypadá dobře. Jsem na to pak koukal a říkal jsem si, jestli není nakonec chlazenej, protože se mi zdál docela tlustej na nechlazenej. :-D

No a stabilizátor nemám no. Je to peklo. V každý zatáčce se to skoro převrací jak se to naklání plus ty špatný tlumiče. Je to bída, ale bude líp. car::
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » stř dub 27, 2011 8:02

... prave... on je fakt malo ojetej... i kdyz uz ma cca nejakych 40.000km.... jenze to bude tema pitomejma deskama, ktery uz jsou polovicni, ale fakt brzdej hrozne... Ty, ale kdyz jsem mel uvolnenej ten stabilizator, tak jsem uvazoval o tom, ze bych se zkusil projet bez neho :-) Ale ciste mechanicky je mi jasne, ze ta vec tam ma asi dost velky vyznam :-) No a kdy se teda pustis do montaze?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř dub 27, 2011 8:07

Nevím přesně. Musím našetřit na díly co budou potřeba vyměnit a udělat technickou a teď budu mít zase státnice, takže se hlavně učit, takže to vidím hodně blbě červen, červenec. Možná když budou peníze, čas a chuť tak už v květnu, ale kdo ví. :lol: Práce to bude jak blázen. Prakticky celý předek vyměnit. Celý motor s převodovkou, nápravnici, asi celou nápravu přední, řízení přehodit a zase zpět. Zbytek nějak rozebrat, karoserii rozřezat atd. atd
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » stř dub 27, 2011 8:26

... po me zkusenosti s vymenou tlumice ti dost verim, ze to bude prace az az... kor kdyz clovek nema profi vybaveni... mas aspon rampu?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř dub 27, 2011 9:03

Budu to dělat s bráchou (vyučený mechanik, ale neživí se tím) a s jeho kamarádem, který je mechanik i se tím živí a budeme to dělat u toho kamaráda na dílně. Postupně předělával stodolu u baráku a teď už z toho má plnohodnotný servis.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » stř dub 27, 2011 9:21

Tak to pak jo....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od KDB » stř dub 27, 2011 15:30

Ahaaaa, tak už je jasný, proč jsi tak rychlej - Tobě to nebrzdí :mrgreen:
Tady není rozdíl v brzdném účinku mezi plným a ventilovaným kotoučem - mají stejný průměr. Rozdíl je v pomalejším ohřátí a rychlejším chlazení brzd - v normální, nebo ostřejší jízdě nepoznáš.
Jediný, co teď netuším, mohl by být rozdílný brzdič ( koutouč má minimální šířku 11/19mm) - a pak by píst byl dost vysunutý - brzda nemusí chodit dobře, může mít třeba dlouhý krok.
Jinak mám v garáži komplet P+Z zelené desky EBC na Tourera a nevyužiju je, kdyby jsi chtěl.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř dub 27, 2011 15:36

já mám teda tlouštku 22mm a minimálně 19.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » stř dub 27, 2011 15:41

... Karle, jako ze bych treba mohl mit trmeny na chlazene kotouce, ale nekdo tam nekdy dal tenci nechlazene? :shock: .... v te tloustce je docela rozdil a tak bych si typl, ze mezi tema trmenama rozdil bude.... nooooo.... tak to budu muset pokoumat...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » stř dub 27, 2011 16:12

Ted koukam, ze se trmeny urcite nejak lisi, protoze se nabizi dvoje (pro chlazene a nechlazene)... ale ciste teoreticky bych tam mohl mit trmeny na chlazene a nejaky pako tam dalo nechlazeny kotouce (treba aby usetril :-D) .... zkusim je teda premerit. Jinac, kdyz odmontuju brzdic a vyndam desticky, muzu seslapnout pedal? Jestli ten valecek nejak nevyskoci? (... su lama, tak se ptam ;-))
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř dub 27, 2011 16:20

no když na něj šlápneš jednou, tak asi hned nevyskočí, ale když po něm budeš skákat, tak vypadne. Až ho tam budeš tlačit zpět, tak si otevři nádobku s brzdovkou.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » stř dub 27, 2011 16:24

Bojim bojim :-D .... tak to radeji pokouset nebudu... jak budu v sobotu menit ten tlumic, tak to zmerim... a asi tam zkusim dat jine desky... jedny trosku jete mam navic... jestli to treba nezacne brzdit :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od KDB » stř dub 27, 2011 19:32

S tloušťkou jsem mystifikoval - už jsem to opravil.
Plné - nové 13mm, min.11mm
Chlazené- nové 22mm, min.19mm....na těch 17 jsem je měl sjetý při výměně.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Odpovědět