Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6959
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Ve finále dobrá práce
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Upozornuji na to, ze to jsou "nove" tlumice .... ale oproti totalne KO tlumicum to je fakt rozdil
To chces rict, ze nemas vepredu namontovanej stabilizator? Se ti to musi vzdycky pekne rozhoupat... Jo ten kotouc je legracni... uz mam trmeny, aj kotouce bych mel na vymenu, ale zas je mi lito vymenovat ten kotouc, kdyz je skoro novej Spis by to chtelo jine desky, pac zjistuju, ze ta kombinace co tam je, nejak moc nebrzdi... kdyz sednu do Kupecka, tak si male vysklim zuby o volant, kdyz zabrzdim
To chces rict, ze nemas vepredu namontovanej stabilizator? Se ti to musi vzdycky pekne rozhoupat... Jo ten kotouc je legracni... uz mam trmeny, aj kotouce bych mel na vymenu, ale zas je mi lito vymenovat ten kotouc, kdyz je skoro novej Spis by to chtelo jine desky, pac zjistuju, ze ta kombinace co tam je, nejak moc nebrzdi... kdyz sednu do Kupecka, tak si male vysklim zuby o volant, kdyz zabrzdim
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Jo ten kotouč vypadá dobře. Jsem na to pak koukal a říkal jsem si, jestli není nakonec chlazenej, protože se mi zdál docela tlustej na nechlazenej.
No a stabilizátor nemám no. Je to peklo. V každý zatáčce se to skoro převrací jak se to naklání plus ty špatný tlumiče. Je to bída, ale bude líp.
No a stabilizátor nemám no. Je to peklo. V každý zatáčce se to skoro převrací jak se to naklání plus ty špatný tlumiče. Je to bída, ale bude líp.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
... prave... on je fakt malo ojetej... i kdyz uz ma cca nejakych 40.000km.... jenze to bude tema pitomejma deskama, ktery uz jsou polovicni, ale fakt brzdej hrozne... Ty, ale kdyz jsem mel uvolnenej ten stabilizator, tak jsem uvazoval o tom, ze bych se zkusil projet bez neho Ale ciste mechanicky je mi jasne, ze ta vec tam ma asi dost velky vyznam No a kdy se teda pustis do montaze?
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Nevím přesně. Musím našetřit na díly co budou potřeba vyměnit a udělat technickou a teď budu mít zase státnice, takže se hlavně učit, takže to vidím hodně blbě červen, červenec. Možná když budou peníze, čas a chuť tak už v květnu, ale kdo ví. Práce to bude jak blázen. Prakticky celý předek vyměnit. Celý motor s převodovkou, nápravnici, asi celou nápravu přední, řízení přehodit a zase zpět. Zbytek nějak rozebrat, karoserii rozřezat atd. atd
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
... po me zkusenosti s vymenou tlumice ti dost verim, ze to bude prace az az... kor kdyz clovek nema profi vybaveni... mas aspon rampu?
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Budu to dělat s bráchou (vyučený mechanik, ale neživí se tím) a s jeho kamarádem, který je mechanik i se tím živí a budeme to dělat u toho kamaráda na dílně. Postupně předělával stodolu u baráku a teď už z toho má plnohodnotný servis.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tak to pak jo....
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Ahaaaa, tak už je jasný, proč jsi tak rychlej - Tobě to nebrzdí
Tady není rozdíl v brzdném účinku mezi plným a ventilovaným kotoučem - mají stejný průměr. Rozdíl je v pomalejším ohřátí a rychlejším chlazení brzd - v normální, nebo ostřejší jízdě nepoznáš.
Jediný, co teď netuším, mohl by být rozdílný brzdič ( koutouč má minimální šířku 11/19mm) - a pak by píst byl dost vysunutý - brzda nemusí chodit dobře, může mít třeba dlouhý krok.
Jinak mám v garáži komplet P+Z zelené desky EBC na Tourera a nevyužiju je, kdyby jsi chtěl.
Tady není rozdíl v brzdném účinku mezi plným a ventilovaným kotoučem - mají stejný průměr. Rozdíl je v pomalejším ohřátí a rychlejším chlazení brzd - v normální, nebo ostřejší jízdě nepoznáš.
Jediný, co teď netuším, mohl by být rozdílný brzdič ( koutouč má minimální šířku 11/19mm) - a pak by píst byl dost vysunutý - brzda nemusí chodit dobře, může mít třeba dlouhý krok.
Jinak mám v garáži komplet P+Z zelené desky EBC na Tourera a nevyužiju je, kdyby jsi chtěl.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
já mám teda tlouštku 22mm a minimálně 19.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
... Karle, jako ze bych treba mohl mit trmeny na chlazene kotouce, ale nekdo tam nekdy dal tenci nechlazene? .... v te tloustce je docela rozdil a tak bych si typl, ze mezi tema trmenama rozdil bude.... nooooo.... tak to budu muset pokoumat...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Ted koukam, ze se trmeny urcite nejak lisi, protoze se nabizi dvoje (pro chlazene a nechlazene)... ale ciste teoreticky bych tam mohl mit trmeny na chlazene a nejaky pako tam dalo nechlazeny kotouce (treba aby usetril ) .... zkusim je teda premerit. Jinac, kdyz odmontuju brzdic a vyndam desticky, muzu seslapnout pedal? Jestli ten valecek nejak nevyskoci? (... su lama, tak se ptam )
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
no když na něj šlápneš jednou, tak asi hned nevyskočí, ale když po něm budeš skákat, tak vypadne. Až ho tam budeš tlačit zpět, tak si otevři nádobku s brzdovkou.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Bojim bojim .... tak to radeji pokouset nebudu... jak budu v sobotu menit ten tlumic, tak to zmerim... a asi tam zkusim dat jine desky... jedny trosku jete mam navic... jestli to treba nezacne brzdit
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
S tloušťkou jsem mystifikoval - už jsem to opravil.
Plné - nové 13mm, min.11mm
Chlazené- nové 22mm, min.19mm....na těch 17 jsem je měl sjetý při výměně.
Plné - nové 13mm, min.11mm
Chlazené- nové 22mm, min.19mm....na těch 17 jsem je měl sjetý při výměně.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.