Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » ned bře 23, 2014 13:18

jooo, musí se s tím poprat, já přezouval leta hromady 18 slicků na stoletý přezouvačce a taky sem se u toho pěkně spotil, ale všechno jde, když se chce a co je tamtěch kolech špatně?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned bře 23, 2014 13:20

Ty origo coupe kola mají moc silný paprsky a moc uvnitř kola, takže mi nevlezou na tyhle velký brzdy. Drhne to o unašeč. Ale co mám kola na Labuť, tak ty na to vlezou, sic teda hodně těsně a závaží se bude muset dát z venku...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » ned bře 23, 2014 13:26

Tak to pak jooo :roll:
Nevyvažuj je, je to nesmysl, stejně se ti okamžitě nalepí žmolky asfaltu a gumy na obvodu a bude ti to po nich skákat :lol:
Slicky se nevyvažujou.
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned bře 23, 2014 13:34

Tak to pak chápu :-D Navíc Mejtě, kde je maximálka minimální, to ani nepůjde poznat...
No, stejně bych možná radějí ráfky s menším ET, ale vidím to tak, že budu rád, jestli se do Mejta vůbec dostanu. Se samosvorem to vypadá bledě, že to asi nestihnu a navíc, když jsem zas slyšel to klepotání hydroštelů, tak budu uvažovat o jejich výměně... resp. budeme muset rozpůlit hlavu, protože ten pták přede mnou tam navalil silikonu kýbl a asi budou přicpaný kanálky....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned bře 23, 2014 13:36

No vlastně alternativa by byly podložky... zmenšil bych ET, což by bylo plus a asi by se to kolo pak vlezlo na třmen. Taky možnost... budu o tom uvažovat, zkusím změřit kolik tomu chybí. I když se bojím, že to bylo celkem o dost....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » ned bře 23, 2014 13:46

Podložky by se daly použít, ale záleží o kolik by ti to pak lezlo ven, ikdyž u slicků pro závodní účely by to asi nikdo neřešil 8)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned bře 23, 2014 14:03

Tak o 5 mm - 10 mm .... takže to není zas taková hrůza a trakci by to zlepšilo. Jen nevím co geometrie....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned bře 23, 2014 14:06

Kurnik vlastně blbost.... mi na to nebudou stačit štefty :roll: Už tak jsou celkem krátký.... bééééé :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » ned bře 23, 2014 14:12

Musel bys sehnat podložky i se šroubama 8 děr a samozřejmě s osazením na průměr náboje, ale tam už je cena vyšší :(
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned bře 23, 2014 14:15

http://www.podlozky-pod-kola.cz/podlozk ... stefty-1ks .... no tak to si raději koupím jiné ráfky :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » ned bře 23, 2014 14:16

Ha zrovna jsem ti to chtěl napsat :D
Neřeš to tolik, hlavně přijeď !!! Taky nemam samosvor :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » ned bře 23, 2014 14:17

Navíc bys to měl asi širší jako já a to by se mi nelíbilo :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon bře 24, 2014 21:46

cca 122.000 km
... abych nezapomněl si tu napsat kilometry, kdy jsem všechno toto spáchal.... hlavně výměnu oleje :-D
Jinak dneska už to začalo celkem brzdit, až jsem se občas bál :lol: .... a dneska jsem fakt jezdil takto msm: protože ten zátah je prostě pecka ;-) A pneumatiky i na vodě jsou supr trupr ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » pon bře 24, 2014 22:18

Aby ne, to zvětšení činné plochy musí být někdeznát a vzorek je navrhnutý jako vzdor veškerým aquaplaningům 8)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » sob bře 29, 2014 13:55

Odhodlal jsem se a během dopoledne jsem se pustil do zadních brzd. Samozřejmě opět, ty prachovky na brzdách ze ZRa byly všechny špatný - jednak velikostí a pak byly propíchané, jak je někdo cpal do unašečů. Ale tak ty moje byly ok, tak jsem je na to přehodil. Na jedné straně jsem musel trošku pomordovat ten kryt za kotoučem, protože se mi to toho výkusu nevlezl unašeč. A rozhodl jsem se vykašlat na to přehození levého třmenu - toho co mám nabarvený. Nechtělo se mi drbat se kapalinou a odvzdušňováním a když nemám oboje nabarvený, tak stejně... Blbý na tom je to, že ta vidlička třmenu tím, že je to menší třmen, sahá jen do půlky desky, tak mám trošku obavu, co to bude dělat. Až si desky trošku sednou, tak to budu muset zkontrolovat. A asi fakt budu muset pouvažovat o tom, jestli přece jen ten chybějící velký zadní třmen neseženu. Tedy pár fotek ....
P3293224.JPG
P3293225.JPG
P3293226.JPG
P3293229.JPG
P3293230.JPG
... a pak kamarád mi pujčil v práci pořádnou fortunu a zkusil jsem jak s ní půjdou vybrousit škaredý sváry uvnitř svodů. Bude to trošku piplačka, ale pro lepší pocit to bude stát za to ;-)
P3293227.JPG
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět