Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned bře 02, 2014 22:16

No levněji to nevyjde... ten Motip stojí cca 200,- a kupoval bych dva... škoda žes mi to nenafotil...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » ned bře 02, 2014 22:45

Sákra, chtěl jsem, ale pak jsem byl tak plnej toho azbestu z destiček, že jsem se vykašlal na šahání na telefon :lol: a pak jsem zas byl přiotrávenej tou barvou, bylo to naprosto bez chyby, ale červená, což mě se nelíbí. Je to dobře udělaný, krásně se to slejvá a udělá to skoro hladkej povrch, tahy štětce tam nejsou vidět vůbec
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » ned bře 02, 2014 23:45

A Trunda tomu nanášení štětcem nevěřil :roll:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon bře 03, 2014 7:25

Tak ranní info......
Už NIKDY na ten rezatý humus nevezmu ani ocelák :lol:
Všechen ten nabalený rezatý hnus pěkně zčernal a opravdu velice lehce to šlo i kartáčkem na zuby dolů... na fotce je vidět, jak to po takovém rychloočištění vypadá ;-)
Akorát že i po očištění elektrody se elektrolýza nechtěla pořádně rozběhnout (může na to mít nemalý vliv to, že venku je kosa a voda je studená), tak než se vrátím z práce, tak to nechám louhovat v octu ;-)
P3033136.jpg
Po nočním "vaření"
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1408
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Jenda » pon bře 03, 2014 8:57

no, jestli to správně chápu, tak ty to vaříš tak aby se Ti nic nedostalo dovnitř třmene, jak to mám ale udělat já, kterej má třmen uplně rozhozenej (dvoupístek) a tím pádem mi ocet a všechno nateče i dovnitř? Teoreticky bych to mohl zase složit a strčit to tam v kupě...
hmmhmmm
ještě mne teda zajímá co je teda lepší...
já když doma čistil octem bajonet a uzávěr na Mausera tak to celé bylo černé ve výsledku.. tak pravda, jiný druh oceli...

tak dobrá, nasadím nazpátek pístky, a ty staré těsnění, dám nový odvzdušňovák a pustím se do toho
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon bře 03, 2014 9:01

Myslím, že by to nijak vadit nemělo... ty styčné plochy jsou pochromované a tomu by se nemělo nic stát... to černé na povrchu je jen železný prášek... hodí se to před natřením ještě trošku okratáčovat.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » pon bře 03, 2014 10:04

No já bych to nepokoušel :D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon bře 03, 2014 10:24

Tak však já to vyzkoušel.... chromu na brzových pístech se nic nestalo...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon bře 03, 2014 21:31

Zadní třmeny jsou hotový :shock: Přes noc elektrolýza a přes den ocet a jsou jak nový. Ten novější třmen je úplně nádherný, ale tak to díky tomu, že nebyl ještě tolik zkorodovaný, tak ten povrch není tak pórovitý. Ale!!!!
Dal jsem ty třmeny vedle sebe a tak jsem porovnával odlišnosti v tvarech, pak ale koukám, že vidlice na novém třmenu je menší..... v ten moment jsem pojal podezření a tak koukám na píst a ono FAKT!!! :roll: Ten starý třmen má správných 34 mm a ten novější 30 mm :? ... utíkal jsem pro unašeče... to se mi trošku ulevilo, protože ty jsou stejný a sedí i na ten malý třmen. No, předpokládám, že se Kuba nespletl a nedal mi jiný třmen (kde by k němu přišel), pak tedy asi vůl který kdysi v Anglii to ZRko servisoval, tak místo velkého třmenu objednal malý :roll:
Takže nevím co teda... jestli můžu dát na každou stranu takto rozdílné třmeny, přičemž průměr kotouče a desky jsou stejné. Nebo zatím jen dát na stávající malé třmeny větší kotouče s unašečema. No a shánět správný třmen. Koukám, že tu se dá sehnat jen na TIčko, ale podle katalogu je jiný, sic nevím v čem.
Kurnik!
P3033142.JPG
Novější třmen
P3033144.JPG
P3033150.JPG
P3033152.JPG
Najdi rozdíl ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od JK Mini » pon bře 03, 2014 21:53

TVL,tak to mě docela zarazilo.Nemám vrakárnu a neměl jsem to s čím zaměnit. oo: Je to jak píšeš,Anglán byl tupec a objednal jinej.No rozdíl v síle bude,ten větší,bude víc brzdit,kur...No a třmeny,co už na kupé máš nejsou zaměnitelný na nový unašeče?
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon bře 03, 2014 21:57

No asi na ty unašeče pasovat budou, ale záměrně jsem sháněl celý set, abych měl dimenzovaný zadek adekvátně předku a navíc ty moje současné třmeny jsou takové nějaké před smrtí... no ale asi to tak budu muset udělat. Do pytla!
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od JK Mini » pon bře 03, 2014 22:07

No dobře,kupé bude mít asi steně na zadní okruh omezovače jako má 400.Ten zadek nemusí moc brzdit,kor na tak lehkym autě,tou plochou spíš zlepšíš výdrž.80% bere stejně předek.A když se kolega kasal,že má na 1600 kg passatovi 285mm kotouče,tak ho 282mm na 1100 kg ZR docela překvapili msm: .
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon bře 03, 2014 22:37

Beeeeee.... takže budu odrezovat další třmeny? ..... já už nechci :lol:

Jinak právě jsem objednal tu nejlepvnější termopásku 5cm/2mm/10m a dva červené Motip spreje na brzdiče.... prdím na nějaký Foliatec... už tak mi tyhle blbiny lezou do peněz a jde mi o praktičnost, než vzhled... hlavně to potřebuju už konečně dát do kupy, ať se s autem dá jezdit :roll:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » pon bře 03, 2014 23:00

No tak na to zapomeň, dávat na každou stranu jinej třmen, jo jinak víc by brzdil ten menší - na čím menší plochu tlačíš, tím je výsledná síla vyšší (myslím tím pístek) a když jsou destičky stejný, brzdil by víc ten menší, musíš sehnat jeden brzdič no 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od JK Mini » úte bře 04, 2014 7:36

Pascalův zákon? ;) Proč by každej cpal na auto čtyč-šesti-osmipístky. msm: Dáš větší plochu pístku na kterou působíš,tak musíš sice hlavním válcem vykonat delší pohyb,ale působíš menší silou.
Dyť jsi Trundo říkal,že je to bez práce. :lol: Ne opravdu mě to mrzí,nemohl jsem to tušit.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Odpovědět