MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Odpovědět
Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6769
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od AnderN » čtv srp 14, 2014 14:15

ST4738574 ... ST = Starline
Naposledy upravil(a) Trunda dne ned srp 17, 2014 13:52, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Musel jsem smazat to žluté logo, protože to byl fakt nedůstojný obrázek v tématu o tak důstojném autě ;-)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 150.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 40.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 10.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17491
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv srp 14, 2014 15:46

Jo táááááááááááák .... ty voe, tos to nemohl říct dřív? Zítra mi to mají doručit :lol: Mluvíš tady v šifrách, půl dne v háji přemýšlením o čem to vlastně mluvíš a mezitím to vyexpedovali... no co už.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6769
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od AnderN » čtv srp 14, 2014 16:55

Jaké šifry, žlutá smrt je jak slunce jasná :D
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 150.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 40.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 10.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Roman620ti » čtv srp 14, 2014 17:14

:lol: No to máš teda dobrý, to už jsis mohl to původní ložisko přimáznout vazelínou a vydrželo by možná víc než stárline :cry: :lol: ATS mají v nabídce většinu tohoto humusu, už kdysi dávno to tak měli...nekupovat :?

P.S. ale co sem se tams chválně šel podívat, píšou výrobce SNR ten kód 47.38.574 to u kelly nebere, takže tohle zrovna ten žlutej šit asi nebude, což bys měl kliku, ta cena je nízká...
2x Rover 620ti

11AA
Příspěvky: 1017
Registrován: pát pro 09, 2011 20:02
Bydliště: Litomyšl

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od 11AA » čtv srp 14, 2014 17:52

Navíc to snad můžeš vrátit, nebo ani neprevzit. Není to ideální, ale než šrot...
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6769
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od AnderN » čtv srp 14, 2014 18:35

Tak hlavně je potřeba si uvědomit, že Starline není značka ... objednáte si 5 ks stejného ložiska/tlumiče/pružiny/čerpadla/jiného dílu Starline k vyzvednutí v Auto Kelly a až si pro ně přijdete, tak je tam všechny rozbalíte a zjistíte, že dané ložisko (příklad) je v jednom případě SKF, v jiném FAG a v dalším zase třeba něco jiného. Vše v krabicích Starline. Takže vezmete SKF a jdete, zbytek jim necháte. Tohle jsem sám viděl na provozvně Auto Kelly v Brně, když přede mnou bral ložiska nějaký mechanik z blízké autodílny.

Takže Starline je to, co zrovna Auto Kelly nakoupí nejlevněji a zabalí do svých krabic.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 150.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 40.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 10.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17491
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv srp 14, 2014 18:40

Nechme se překvapit ;-) Sice to bude poprvé, co bych použil něco Starline, ale za ty peníze... ačkoli automedik má FEBI jen o 30,- na kus dražší.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2112
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od J0hny » pát srp 15, 2014 18:50

febi :puke: je totální sračka - bacha
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17491
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » ned srp 17, 2014 13:50

Tak bych si dovolil vyvrátit spekulace..... domu mi přišly ložiska od SNR ;-) Je to Francie, tak těžko říct. Hlavně když to nebude vrzat :-D
Jinak byl jsem teď na dvoudenním špacíru s kamarádem po Bílých Karpatech a do Klobouk a zpět jsme jeli by MG a spotřeba dle palubáku 8,5 .... takže tak 9 reálně. A to jsem to zkazil tím, že mě ke konci fakt naštvali emani, co jezdí mezi dědinama 70 vzek:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17491
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » sob srp 23, 2014 12:28

Ve čtvrtek jsem ráno před prací zavezl k Lenhamovi MG se zadáním do večera vyměnit klima kompresor (po spuštění klimy se z ofuků ozývalo nepříjemné pískání, z motoru takový ložiskový zvuk a přestalo to chladit) a výměnu obou ložisek na předních horních uložení tlumičů (při natáčení kol se z levé strany z pod kapoty ozývalo takové gumové vrzání, což byla docela ostuda, když jsem vozil zvědavé kolegy z práce :-D).
Po práci jsem zajel zpět do Otrokovic, že vše domluvené je hotovo. Kompresor vyměněný - válečky byly jemně zadřené a jedno z ložisek takové vyhrkané. Tož taky aby ne po 350 tis. km :-D
Co teda byla pecka a na co i Jarek hleděl :shock: .... to auto musel mít před inzercí v bazaru nějaký super kutil. Přední tlumiče jsou opravdu vyměněné, ale dělalo to s prominutím nějaké prase... koukejte:

Obrázek

... ložisko je #9. Ložisko nemělo vůbec kroužek a miska pružiny #8 byla opřená rovnou o kuličky ložiska :puke: (na to se tenhle kamarád fakt hodí :lol:). Takže proto ten šílený zvuk. Ale takto to prostě někdo musel poskládat, protože ten kroužek tam fakt nebyl. Jen miska s kuličkami. No a samozřejmě gumové průchozí uložení tlumiče bylo pěkně vyglochtané, tak Jarek musel dát jinou celou #10. Prostě bylo to v šíleném stavu a jsem rád, že se to vyřešilo. Musím říct, že jsem byl smířený s tím, jak tuhé to řízení bylo, ačkoli když jsem jel s AnderNovým ZT, tak tam to bylo o poznání lepší a já to tehdy tedy přisuzoval těm mým "válcům", co mám místo pneumatik. Těmi to taky asi bude, ale teď je to o poznání lepčejší a ještě aby ne ;-) Tak jedna fotka:
21082014417.jpg
Další věc, která mě dlouhodobě trápila, bylo dost škaredé plechové drnčení při násobcích cca 900 otáček. Ono sice po pořádném zahřátí zmizelo, ale ráno, když jsem projížděl dědinou, nebo jsem chtěl někomu auto předvést, to byla ostuda jak řemen. To drnčení bylo fakt hodně ostré a silné. Už jsem byl smutný, že budu muset koupit první díl (spoj dvou trubek do jedné s před-katem), že to jde asi z toho katu... ale jak jsem byl u Jarka, tak jsme tak trošku špekulovali nad tím... Shodou okolností tam přijel i Martin B. řešit přesně to samé drnčení výměnou tohoto dílu. Já pak odjel, ale kluky po prohlédnutí napadlo, že to asi nedrnčí ten kat, ale vnitřní trubka dvouplášťového provedení (matně si vzpomínám, že mi to stejné asi říkal i Mirda na srazu, ale zřejmě jsem to nepochopil). Takže návrh byl: "vyzkoušej flexou tu přední trubku probrousit až na tu vnitřní a provařit je k sobě". A tak jsem se do toho dneska se sósedem pustil a nakonec to byla akce na pár minut, protože první svár celý problém vyřešil mir: Mám z toho radost, protože cena opravy nula nic a je klid ;-) Drnčení zmizelo. Sice mi to tak trošku chrchle, když to prošlápnu, ale to už je něco jiného a dá se to přežít. Martinova V6 mi přišla zvukem horší 8) Tak konečně nějaký úspěch taky....
P8233835.JPG
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17491
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » sob srp 23, 2014 17:16

... tak a ještě jsem MG umyl ;-) Líbí se mi, že i když je to celkem kráva velká, tak jak je to všechno oblé, lišty zapuštěný, tak je to umyté raz dva. Kor když je navoskováno ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2051
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Pítrs » pon srp 25, 2014 8:05

Trunda píše:...tak jsem se do toho dneska se sósedem pustil a nakonec to byla akce na pár minut, protože první svár celý problém vyřešil
Helou - to jste svařovali na autě, nebo jsi to vymontoval?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

lenham3
Příspěvky: 2257
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od lenham3 » pon srp 25, 2014 9:22

Pítrs píše:Helou - to jste svařovali na autě, nebo jsi to vymontoval?
Uz te vidim jak demontujes cely vyfuk ktery je v jednom kuse :lol:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17491
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » pon srp 25, 2014 10:12

Jasně že na autě ;-) Mám tam ještě origo komplet, který je v jednomu kuse, takže to fakt nehrozilo to sundavat. Odpojili jsme jen baterku a dobře ukostřili...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2051
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Pítrs » pon srp 25, 2014 10:31

No právě...ale napadlo mě, že je Trunda takový kanec, že by to dal :wink:
Humor stranou- kdysi jsme svařovali něco na motocyklu, paranoidně jsem raději poodpojoval všechny konektory, co jsem našel (i přesto, že byl svařovací okruh docela krátký a týkal se bezprostředně svařovaného místa).
Na autě se nic svařovat nechystám, jen mě zajímalo, jak pořešil tenhle potencionální problém, elektronické obvody mohou být na toto hodně citlivé, tak bych měl strach tam něco jen tak svařovat.
Viděl jsem pár vozidel, kde technici něco svařovali, problém žádný nebyl, ale i tak....
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Odpovědět