Dodělání TC (kontroly trakce)

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Dodělání TC (kontroly trakce)

Příspěvek od djmicho » čtv lis 10, 2016 22:40

Nazdar kluci,
Co vše na to budu potřebovat? ŘJ, tlačítko a co dál? Po dnešním dni zjišťuji, že by se to hodilo pokud to funguje aspoň jako ASR u starších BMW. :)
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Příspěvek od lenham3 » čtv lis 10, 2016 22:43

Tak je potreba cely modul ABS s trakci v te je i ECU a pak nekoho kdo ma origo diagnostiku a povolit ji

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Příspěvek od djmicho » čtv lis 10, 2016 22:50

Na to stačí TOAF :-D aktivovat si to není problém.. A kabeláž sedí nebo jsou potřeba úpravy? Podotýkám, že mám sociale edition bez přípravy na cokoliv :-D
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Příspěvek od lenham3 » čtv lis 10, 2016 22:55

djmicho píše:Na to stačí TOAF :-D aktivovat si to není problém.. A kabeláž sedí nebo jsou potřeba úpravy? Podotýkám, že mám sociale edition bez přípravy na cokoliv :-D
Tak to asi TOAF nedokaze protoze nedokaze prepsat u jednotek VIN ,dnes jsme z Mirdou zkouseli ruzne veci z origo i z polakem a dokonce polak neco nakopnul a z orosenym celem i zadkem jsme to davali dokupy

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Příspěvek od Trunda » pát lis 11, 2016 7:05

No nevím.... Bych se na tenhle typ kontroly trakce vybodl. Je to celkem k ničemu, tedy aspoň podle toho, jak se to tu hodnotilo. To už bych raději dodělal tempomat a nebo Trojblik ;-) Mimochodem mám pořád skladem.
Jojo, TOAF je trošku děravý a pořád čekám, kdy konečně vydají novou radostnější verzi. Ale na samo domo servis je to supr věc.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Příspěvek od KDB » pát lis 11, 2016 7:35

Bych dodělal zadní náhon..... :mrgreen:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 17:06
Bydliště: brno

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Příspěvek od schizofrenics » pát lis 11, 2016 7:56

KDB píše:Bych dodělal zadní náhon..... :mrgreen:
Sem taky pro dodělání zadního náhonu :-D Někde na UK foru jsem četl že pokud se za tlačitkovou lištou ve střeďáku skrívá zaslepený konektor je to připrava TC a stačí pouze dokoupit tlačítko a nakodovat, podobně jako u VW. Je to možné ??

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Příspěvek od Trunda » pát lis 11, 2016 8:37

Bych neřekl... na UK fórech píšou tuny blbin. Koukni na ABS modulátor a musí to být SRB101301 ... pokud ne, tak ho musíš vyměnit. Ale jinak pro placebo efekt ta rada se zapojením tlačítka určitě stačí :lol:
Mimochodem koukni sem na rozdíl ceny modulátoru s a bez http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001559 .... opravdu si jsi teď jistý, že by angláni do auta montovali jen tak pro případ pětkrát dražší věc, aniž by byla využita? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Příspěvek od djmicho » pát lis 11, 2016 12:52

Tak zadní náhon by byl nejlepší, bohužel ZT260 kupovat nehodlám kvůli tomu :D .. Jak říkám, pokud to funguje jako ASR u brambory, tak by to na to včerejší náledí nebylo zlý, aspoň by to trošku mírnilo ten nárust krouťáku kolem 1800 otáček, kdy se kola mermomocí chtěli točit rychleji.. Zjišťuji, že na zimní silnici je to auto pěkne na houby, tam kde Nissan hrnul i s letníma stále dopředu, tak MG kvůli těžkýmu rypáku odmítá poslouchat :twisted:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Příspěvek od Trunda » pát lis 11, 2016 13:07

Jenže ASR u brambory bude úplně o něčem jiném, když má náhon na zadek. Tady tak slavně to v tomhle případě fungovat nebude. Nechť řekne ten, kdo to má. Ale já tak obecně nemám sympatie k něčemu co si hraje na to, že je to chytřejší jak řidič. ABS v zimě ještě beru, ale něco, co je schopné mě poslat někam jinam, než chci jet, mě prostě děsí ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Příspěvek od AnderN » pát lis 11, 2016 18:10

S tou mizernou trakcí nesouhlasím ... jezdím v létě v zimě už řadu let a prokluzem nemám problém, a to mám automat. Když je rozumné obutí, tak to auto má trakci slušnou. Jediné momenty, kdy jsem viděl zasáhnout kontrolu trakce, tak byly různé snahy o výjezd rozměklé louky nebo výjezd z parkovacího místa poté, co tam auto zapadlo půlmetrem sněhu. Jinak prakticky nepřijde ke slovu, takže bych řekl, že problém bude mezi plynovým pedálem a sedačkou :-)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Příspěvek od djmicho » pát lis 11, 2016 20:55

Tak je fakt, že řidič nebudu asi kdo ví jak dobrý, mám najeto tepre 400 tis. Km :wink: možná, že to je tím, že ty nové michelinky mají najeto asi 20km, ale proste to auto neposlouchalo a bylo hrozně nervózní a o necitlivém Abs, které odmítalo auto zabrzdit ani nemluvím :!: nicméně s druhým vozem japonské značky jsem neměl žádný problém si ten sníh užít a udělat si menší rally :twisted: a to mám druhý auto na letních msm:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Příspěvek od AnderN » sob lis 12, 2016 1:00

Tvůj nájezd ti neberu, ale zkrátka různá auta s různými motory mají různou citlivost na pohyb plynového pedálu. A to nemluvím o různých převodovkách například. Asi to bude chtít s MG pracovat trochu citlivěji ;)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Příspěvek od djmicho » sob lis 12, 2016 5:57

Jestli bereš jako necitlivé zacházení s plynem puštěný plyn a hrabaní na volnoběžných otáčkách při zařazené 2-ce v trošku prudším kopci budiž mir: ale jak říkám druhé auto to vyjelo i na letních.. Dvakrát tomu nepřidají ani ty obrovský 18" zrůdnosti.. Může to být, že ty zimáky byly poprvý na silnici, může to být tím, že je třeba podvozek v prde*i, prostě konstatuju, že se mé MG moc nepředvedlo :wink:
PS: vzhledem k tomu, že jezdím i rally do vrchu na občas slušném umístění, tak bych necitlivou práci s plynem vyloučil..
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Příspěvek od Trunda » sob lis 12, 2016 7:35

Nové zimáky jsou prvních 300 km na zabití, takže to klidně může být. Navíc 225 je na zimu fakt nesmysl a platí jednoduše pravidlo, že čím širší, tím větší pavděpodobnost uklouznutí. Bohužel tohle auto na to není zrovna pro zimní provoz předurčené.

Čím jezdíš kopce? Nechceš pořídit něco kopcožravého z rodiny Rover-MG? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět