MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pát led 10, 2014 7:24

Jo ten silentblok je sviňa... ty tam vlastně máš uložení jakoby z obyč dvoulitra v čtyřstovce, že? Tomu silentbloku se nelíbí tvrdej podvozek a moc silnej motor... měl bys lépe vymezit náklon motoru (předpokládám ze kolem toho ůchytu silentbloku máš ten vymezovací drát), protože ty origo gumy jsou dost žvejkačky a ten krouťák co tam teď máš to žvejkne fest... né nadarmo v Turbo Coupe to uchycení bylo udělaný mnohem festovněji, než s jinýma motorama....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pát led 10, 2014 8:33

Jojo mám to jak říkáš, ale třeba na Turbákovi, než jsem tam dal vyráběnej závodní silentblok, byl úplně utrženej ten šteft z tý spodní gumy a taky to nic neudělalo, ledaže by už to bylo dávno vyteklý, spíš to vypadá, že ten V6 sil. je dělanej na nějakej jinej pohyb a zátěž, jinak si to neumím vysvětlit, ujel jsem s tím asi 5km
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pát led 10, 2014 8:59

No ono se to utrhne po každý různě... viděl jsem jen vytržený horní šroub, vytržený šroub, kdy to i vyteklo, ale i úplně celý řupnutý a vyteklý.... Co koukám do katalogu, tak mezi motorama je v tom rozdíl, tak asi to bude různě dimenzované.... no jak říkám, v tvém případě bych lépe vymezil vůle v těch podélných ramenech....
A tu říkáš že jen prasklo tělo? No tak to spíš na něm byla moc velká váha...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Roman620ti » pát led 10, 2014 13:34

No mohla to bejt třeba jen náhoda a odešel stářím, jeden mi taky začal vytékat a další dva byly urvaný z gumy (šteft). Nakonec jsem kupoval nový, ale zajímalo by mě, jaký rozdíl je mezi naftovým a tíčkovým, mají odlišné čísla a vzhledově sou k nepoznání.
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pát led 10, 2014 15:13

Jiný poměr guma/náplň?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pát led 10, 2014 17:34

Jenom zevnitř tou malou dirkou začla stříkat kapalina...Je to nejspíš nějak jinak dimenzovaný
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pát led 10, 2014 19:59

No to je pravděpodobně plnící otvor, který asi povolil... no tak uvidíš co udělá další... nicméně i já přemýšlím o tom, že bych tam ten motor dal do tužších silentbloků...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pát led 10, 2014 20:25

To jakože přestavba číslo 2 :?:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pát led 10, 2014 20:31

Ee... jen silentbloky od Powerflexu.... ale na to asi nenašetřím :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pát led 10, 2014 20:37

Já už se lekl, že chceš do svého kupé místo VVC dávat Tíčko a ty jsi psal o silentblocích :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od mikeZS » pát led 10, 2014 20:49

ja som menil vsetky silentbloky na ZS malo 7 rokov a zmena je citelna (hlavne silentbloky na prednom spodnom ramene trpi na zlych cestach).... sada vysla na cele auto 200e , energy suspension z USA na hondu .

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pát led 10, 2014 21:10

Energy je taky varianta...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pát led 10, 2014 21:10

Nenajdeš někde link odkud jsi to kupoval? klidně bych se na to podíval.
Trundo, já si je nechával dělat, v domnění, že to vyjde levnějš a docela o tom pochybuju, platil jsem jenom za ten kuželovej asi 1900kč
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pát led 10, 2014 21:14

Aha koukám, že Powerflex ten hlavní silentblok nemá....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od mikeZS » sob led 11, 2014 9:01

KIT JE energy suspension 1618103G , KUPIL SOM HO CEZ AMAZON, V PRACI MAM LINK TAKZE TO NEPOSLEM DNES, STAL 130usd+ DORUCENIE + CLO, VYSLO TO PRESNE 196E, NESEDIA TAM AKURAT SILENBLOKY NA SWAY BARS LEBO TIE SU NA zs VACSIE , ALE MYSLIM ZE ORIGINAL JE OK, LEBO NENI TOLKO NAMAHANY CIZE SKODA PENAZI HO MENIT. vSETKY SA DAJU NALISOVAT ZVERAKOM CIZE NENI PROBLEM.

Odpovědět