MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte led 07, 2014 18:24

Trunda to prakticky všechno popsal za mě...já jen doplním, že až budeš vlastnit motor T-series s Turbem, v jakékoliv variantě, nebudeš chtít o jiném ani slyšet :lol: :lol: :lol:
Když vidím KV6 přijde mi, že je to strašnej bastl, moc velkej, složitej, nikde neni ani kapku místa (úplně plnej motorovej prostor) a když se dočteš a doslechneš, že v KV6 se stává (asi) běžně, že zmizí právě píst 1. válce, nebo začně klepat na klice, asi se někde stala chyba - To je jen můj názor a pocit z tohoto motoru. Zvuk má krásnej a asi i pojede.
Kdysi jsem turbomotory kvůli "turbodíře" a "další věci co se může pos..." hodně zavrhoval, ale je to nesmysl, v jednom 620 Ti vydrželo turbo 238tkm a "jenom" mělo netěsnost a na druhým Ti (motor do ZS) najeto cca210tkm, turbo origo, jelo slušně, ale odešlo palivový čerpadlo a všude chcal olej (z motoru), tak bych poruchovost jako slabinu neviděl. Turbodíra se dá taky odstranit, je to sice trochu nákladnější, zato účinější, ale zase drastičtější ke všemu co se v autě pohybuje 8)
S atmosférou se díky hladšímu a plynulejšímu průběhu krouťáku mnohem líp jezdí, závodí, jenže to neni pro mě. Nepotřebuju mít auto, "který jde uřídit", mě to prostě baví msm:
A s úpravama do dobudoucna? " met: "
To se ptáš moc brzo, ještě se to nepohlo ani o centimetr, ale neřikám, že nic dělat nebudu, to by mě nebavilo list:
Největší problém jsou peníze a druhej čas...
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » úte led 07, 2014 18:33

Ono s tím místem okolo T-series to taky není žádná sláva, ale jinak s tím souhlasím. Sám jsem se trochu bál před koupí kupéčka jít do tohoto motoru, ale po sehnání informací si myslím, že je to nejrozumnější volba ve vztahu výkon a náklady, chce to pravidelnou péči, ale to u každého stroje 8)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

mastemace
Příspěvky: 191
Registrován: čtv kvě 03, 2012 19:11
Bydliště: Český Těšín

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od mastemace » úte led 07, 2014 20:30

pekne shrnuti na otazku, diky, diky:)
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 :)

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte led 07, 2014 20:45

Třeba v 620 je místa fakt hodně, hlavně za motorem, v ZS o malinko míň, ale taky celkem dost, u Coupé to bude asi o něčem jiným ,stejnětak v ZR a 200 hi:
Tak dneska jsem udělal na autě zatím největší hřích, zjistil jsem, že ten zadní díl výfuku je opravdu po smrti :( hned jak jsem na něj sáhnul flexou okamžitě začal mizet. Tak jsem "vyndal ze skladu" zadní díl ze 416 ještě k tomu z liftbaga :lol: Neděste se, je to provizorní řešení a okamžitě po technický, tam něco musím napasovat ml:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » úte led 07, 2014 20:46

Honzo, zatím díky ;-) .... ještě jsem se nestihl nabažit a vyřádit na VVC, tak změnu neplánuji :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte led 07, 2014 21:09

Sis to vzal osobně? hi: Musíš pořídit ještě jedno Coupéčko drive:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » úte led 07, 2014 21:59

Moc ho nehecuj nebo to fakt udělá a pak nám ostatním nafoukancům ukáže :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

11AA
Příspěvky: 1034
Registrován: pát pro 09, 2011 20:02
Bydliště: Litomyšl

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od 11AA » stř led 08, 2014 6:49

Teď se tu zrovna jedno pro Trundu objevilo. A není daleko ;-).

Odesláno z mého C6903 pomocí Tapatalk
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » stř led 08, 2014 7:20

Jo Maty.... no.... jsem si říkal kam se poděl a on tu záchranu coupe úplně zastavil.... a to už mu aj jezdilo... ale za ty peníze o tom ani neuvažuju.... mě teď hlavně trápí nutnost hledat nástupce Labuťky...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » stř led 08, 2014 19:09

To byl ten červenej nabouranej tuning?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » stř led 08, 2014 20:31

jj
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » stř led 08, 2014 22:03

Ten je(byl) v hodně špatnym stavu :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » stř led 08, 2014 22:20

Jojo, byl to sileny bastl, ale Maty na tom udelal dost prace a hlavne myslim dal do poradku uchyceni motoru... Takze uz by to mela byt spis zalezitost kosmetiky... Byt podle fotek se mi zda, ze klimu uz tam asi nevracel.... Spis je nevyhodny to prodavat v takovem stavu, protoze za ty penize to bohuzel neproda a tak na tom prodela. Lepsi by bylo to dodelat a pak prodat treba jeste o neco draz.... Blby je taky to, ze po zasahu tuzera tam asi spousta veci bude nenavratne znehodnocena, vcetne laku, ktery bych netypoval na originalni a tak sberatesky to taky cenu mit nebude.... No nejlepe z toho udelat speciala na okruh ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » stř led 08, 2014 22:25

Tojo, je to smutný, taková pěkná lítací kára... Je vidět, že je vyhřezlej intercooler, to nechápu co to mělo za význam :roll: No jak říkáš, jak na něco sáhne tuner, končí veškerá sranda ml:
Zejtra možná vyjedu se ZS 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » stř led 08, 2014 22:41

J0hny píše: Zejtra možná vyjedu se ZS 8)
A bude i video, že bychom se pokochali? :P
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Odpovědět