MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Trunda to prakticky všechno popsal za mě...já jen doplním, že až budeš vlastnit motor T-series s Turbem, v jakékoliv variantě, nebudeš chtít o jiném ani slyšet
Když vidím KV6 přijde mi, že je to strašnej bastl, moc velkej, složitej, nikde neni ani kapku místa (úplně plnej motorovej prostor) a když se dočteš a doslechneš, že v KV6 se stává (asi) běžně, že zmizí právě píst 1. válce, nebo začně klepat na klice, asi se někde stala chyba - To je jen můj názor a pocit z tohoto motoru. Zvuk má krásnej a asi i pojede.
Kdysi jsem turbomotory kvůli "turbodíře" a "další věci co se může pos..." hodně zavrhoval, ale je to nesmysl, v jednom 620 Ti vydrželo turbo 238tkm a "jenom" mělo netěsnost a na druhým Ti (motor do ZS) najeto cca210tkm, turbo origo, jelo slušně, ale odešlo palivový čerpadlo a všude chcal olej (z motoru), tak bych poruchovost jako slabinu neviděl. Turbodíra se dá taky odstranit, je to sice trochu nákladnější, zato účinější, ale zase drastičtější ke všemu co se v autě pohybuje
S atmosférou se díky hladšímu a plynulejšímu průběhu krouťáku mnohem líp jezdí, závodí, jenže to neni pro mě. Nepotřebuju mít auto, "který jde uřídit", mě to prostě baví
A s úpravama do dobudoucna? " "
To se ptáš moc brzo, ještě se to nepohlo ani o centimetr, ale neřikám, že nic dělat nebudu, to by mě nebavilo
Největší problém jsou peníze a druhej čas...
Když vidím KV6 přijde mi, že je to strašnej bastl, moc velkej, složitej, nikde neni ani kapku místa (úplně plnej motorovej prostor) a když se dočteš a doslechneš, že v KV6 se stává (asi) běžně, že zmizí právě píst 1. válce, nebo začně klepat na klice, asi se někde stala chyba - To je jen můj názor a pocit z tohoto motoru. Zvuk má krásnej a asi i pojede.
Kdysi jsem turbomotory kvůli "turbodíře" a "další věci co se může pos..." hodně zavrhoval, ale je to nesmysl, v jednom 620 Ti vydrželo turbo 238tkm a "jenom" mělo netěsnost a na druhým Ti (motor do ZS) najeto cca210tkm, turbo origo, jelo slušně, ale odešlo palivový čerpadlo a všude chcal olej (z motoru), tak bych poruchovost jako slabinu neviděl. Turbodíra se dá taky odstranit, je to sice trochu nákladnější, zato účinější, ale zase drastičtější ke všemu co se v autě pohybuje
S atmosférou se díky hladšímu a plynulejšímu průběhu krouťáku mnohem líp jezdí, závodí, jenže to neni pro mě. Nepotřebuju mít auto, "který jde uřídit", mě to prostě baví
A s úpravama do dobudoucna? " "
To se ptáš moc brzo, ještě se to nepohlo ani o centimetr, ale neřikám, že nic dělat nebudu, to by mě nebavilo
Největší problém jsou peníze a druhej čas...
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ono s tím místem okolo T-series to taky není žádná sláva, ale jinak s tím souhlasím. Sám jsem se trochu bál před koupí kupéčka jít do tohoto motoru, ale po sehnání informací si myslím, že je to nejrozumnější volba ve vztahu výkon a náklady, chce to pravidelnou péči, ale to u každého stroje
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
pekne shrnuti na otazku, diky, diky:)
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Třeba v 620 je místa fakt hodně, hlavně za motorem, v ZS o malinko míň, ale taky celkem dost, u Coupé to bude asi o něčem jiným ,stejnětak v ZR a 200
Tak dneska jsem udělal na autě zatím největší hřích, zjistil jsem, že ten zadní díl výfuku je opravdu po smrti hned jak jsem na něj sáhnul flexou okamžitě začal mizet. Tak jsem "vyndal ze skladu" zadní díl ze 416 ještě k tomu z liftbaga Neděste se, je to provizorní řešení a okamžitě po technický, tam něco musím napasovat
Tak dneska jsem udělal na autě zatím největší hřích, zjistil jsem, že ten zadní díl výfuku je opravdu po smrti hned jak jsem na něj sáhnul flexou okamžitě začal mizet. Tak jsem "vyndal ze skladu" zadní díl ze 416 ještě k tomu z liftbaga Neděste se, je to provizorní řešení a okamžitě po technický, tam něco musím napasovat
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Honzo, zatím díky .... ještě jsem se nestihl nabažit a vyřádit na VVC, tak změnu neplánuji
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Sis to vzal osobně? Musíš pořídit ještě jedno Coupéčko
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Moc ho nehecuj nebo to fakt udělá a pak nám ostatním nafoukancům ukáže
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Teď se tu zrovna jedno pro Trundu objevilo. A není daleko .
Odesláno z mého C6903 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého C6903 pomocí Tapatalk
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jo Maty.... no.... jsem si říkal kam se poděl a on tu záchranu coupe úplně zastavil.... a to už mu aj jezdilo... ale za ty peníze o tom ani neuvažuju.... mě teď hlavně trápí nutnost hledat nástupce Labuťky...
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To byl ten červenej nabouranej tuning?
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ten je(byl) v hodně špatnym stavu
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jojo, byl to sileny bastl, ale Maty na tom udelal dost prace a hlavne myslim dal do poradku uchyceni motoru... Takze uz by to mela byt spis zalezitost kosmetiky... Byt podle fotek se mi zda, ze klimu uz tam asi nevracel.... Spis je nevyhodny to prodavat v takovem stavu, protoze za ty penize to bohuzel neproda a tak na tom prodela. Lepsi by bylo to dodelat a pak prodat treba jeste o neco draz.... Blby je taky to, ze po zasahu tuzera tam asi spousta veci bude nenavratne znehodnocena, vcetne laku, ktery bych netypoval na originalni a tak sberatesky to taky cenu mit nebude.... No nejlepe z toho udelat speciala na okruh
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tojo, je to smutný, taková pěkná lítací kára... Je vidět, že je vyhřezlej intercooler, to nechápu co to mělo za význam No jak říkáš, jak na něco sáhne tuner, končí veškerá sranda
Zejtra možná vyjedu se ZS
Zejtra možná vyjedu se ZS
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
A bude i video, že bychom se pokochali?J0hny píše: Zejtra možná vyjedu se ZS
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!