MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » stř led 08, 2014 23:04

Nemám kdo by ho točil :( no zkusím to nějak vymyslet, když jinak nedáte :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » čtv led 09, 2014 6:00

No ze by sis s tim neporadil? :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od mikeZS » čtv led 09, 2014 9:13

Co viem tak na Kv6 2,5L preteka pár ludí v pohári MG. Chalan (car 13- Peter Burchill )ho ma ale dost porobeny, cca 245k ale má tam takmer vśetko okrem zavodného sania ktoré mu nedovolujú regulácie. Prevodovka PG1 zo ZS by mala byt rovnaká ako z 620ti preto by tam mal sedieť samosvor bez úprav. (to akurát riešim ja + lahčený zotrvačńik)
Moje auto ZS 180kv6 2,5l mk2 má 1245kg (+-5kg) podla váhy v zberných surovinách (bez rezervy, zdviháka, a dalších blbostí v kufry). Krásna prestavba o ktorej som aj ja sníval ale nakolko legislatíva SR sa pomenila že sa nedá prihlásiť takmer nič iné ako auto od výrobcu už to nieje aktuálne. Závidím keďze tento motor T series sa dá porobiť na 450+k a v kombinácí zo ZS kom to musí byť fakt super. Klobúk dolu.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6959
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od AnderN » čtv led 09, 2014 9:51

U nás tohle asi taky úplně nepůjde, protože ZS ani R45 se s motorem T-series nikdy nevyráběly.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » čtv led 09, 2014 9:53

Tojo, určitě se dá V6 udržet v provozu, ale ta co byla v mém ZS už neměla píst, takže prozaženej blok na 3 místech atd... zatím jsem neslyšel o někom, kdo by tenhle motor repasoval, nějak se mi do toho nechtělo a jak říkáš, turbomotor se upravuje snáz :-D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od mikeZS » čtv led 09, 2014 12:22

jasne turbo je turbo, ale ten samosvor by som určite riešil, neviem ako na turbe , ale mne hrabe kv6 aj na 2 pri plnom kotli, a minule za mokra pri vyjazde na most ked tocil motor 5000 otacok tak aj na 3 zacali presmykovat kolesa..

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » čtv led 09, 2014 12:31

Pokud jedeš rovně, hrabou ti obě kola i s obyčejným diferenciálem, torsen ti pomůže hlavně na výjezdech ze zatáček, ale zase když dáš plnej a začnou ti hrabat obě kola, okamžitě ti to vynese celej předek pryč :)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » čtv led 09, 2014 18:07

Tááák právě jsem se vrátil z projížďky a moc to sice nejede (vejfuk, 0,4baru tlak turba). Ale to auto je naprosto famózní!!! troufám si říct, že jediný co jsem řídil a bylo lepší byl Lancer EVO, podvozek a řízení naprosto luxusní a hned mi sedlo, řízení krásně strmý, zatím jsem takové nevlastnil :P
PROSTĚ SUPER! car::
doladím pár detailů a už se teším, až bude přihlášeno 8)

Video jsem bohužel žádné nepořídil, nebyl kameraman :roll:
Ale alespoň tři fotky před odjezdem s novým znáčkem stupo: :
Přílohy
090120141590 .jpg
090120141589 .jpg
090120141588 .jpg
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » čtv led 09, 2014 19:47

mir:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » čtv led 09, 2014 21:49

Chtěl bych místo 420 ještě ZS TDi :) to by bylo luxusní
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » čtv led 09, 2014 21:53

:lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » čtv led 09, 2014 21:58

Zejtra možná jedu na technickou, jentak mezi řečí.
Jo a objevil se jeden malej problém, po projížďce jsem si všiml, nějakýho oleje jakoby pod expanzkou serva, tak koukám, jestli se mi tam neprodřela nějaká hadice, nebo něco takovýho a on mi bouchnul ten hydrosilenblok motoru (použit z V6) a vyteklo z něj trochu toho oleje, je to divný, proč zrovna on by měl povolit to nechápu, tak jsem tam hned dal ze 420SDi a snad se to nebude opakovat. Mohlo by to být třeba nějakým špatným pnutím, kdo ví :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Roman620ti » čtv led 09, 2014 22:05

No máš to teda moc pěkný a s pěkným motorem pod kapotou. 8)
2x Rover 620ti

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » čtv led 09, 2014 22:07

Díky
Ten už jsi někde viděl co, možná v časopise? ;) drive:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pát led 10, 2014 6:20

Jsem moc rád, že máš z auta tak výborné pocity, přeji ať to dotáhneš mir: a můžeš drive: Zkus to auto někde zvážit, ať víme jak na tom je, díky :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Odpovědět