MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Nemám kdo by ho točil no zkusím to nějak vymyslet, když jinak nedáte
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No ze by sis s tim neporadil?
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Co viem tak na Kv6 2,5L preteka pár ludí v pohári MG. Chalan (car 13- Peter Burchill )ho ma ale dost porobeny, cca 245k ale má tam takmer vśetko okrem zavodného sania ktoré mu nedovolujú regulácie. Prevodovka PG1 zo ZS by mala byt rovnaká ako z 620ti preto by tam mal sedieť samosvor bez úprav. (to akurát riešim ja + lahčený zotrvačńik)
Moje auto ZS 180kv6 2,5l mk2 má 1245kg (+-5kg) podla váhy v zberných surovinách (bez rezervy, zdviháka, a dalších blbostí v kufry). Krásna prestavba o ktorej som aj ja sníval ale nakolko legislatíva SR sa pomenila že sa nedá prihlásiť takmer nič iné ako auto od výrobcu už to nieje aktuálne. Závidím keďze tento motor T series sa dá porobiť na 450+k a v kombinácí zo ZS kom to musí byť fakt super. Klobúk dolu.
Moje auto ZS 180kv6 2,5l mk2 má 1245kg (+-5kg) podla váhy v zberných surovinách (bez rezervy, zdviháka, a dalších blbostí v kufry). Krásna prestavba o ktorej som aj ja sníval ale nakolko legislatíva SR sa pomenila že sa nedá prihlásiť takmer nič iné ako auto od výrobcu už to nieje aktuálne. Závidím keďze tento motor T series sa dá porobiť na 450+k a v kombinácí zo ZS kom to musí byť fakt super. Klobúk dolu.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6959
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
U nás tohle asi taky úplně nepůjde, protože ZS ani R45 se s motorem T-series nikdy nevyráběly.
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tojo, určitě se dá V6 udržet v provozu, ale ta co byla v mém ZS už neměla píst, takže prozaženej blok na 3 místech atd... zatím jsem neslyšel o někom, kdo by tenhle motor repasoval, nějak se mi do toho nechtělo a jak říkáš, turbomotor se upravuje snáz
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
jasne turbo je turbo, ale ten samosvor by som určite riešil, neviem ako na turbe , ale mne hrabe kv6 aj na 2 pri plnom kotli, a minule za mokra pri vyjazde na most ked tocil motor 5000 otacok tak aj na 3 zacali presmykovat kolesa..
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Pokud jedeš rovně, hrabou ti obě kola i s obyčejným diferenciálem, torsen ti pomůže hlavně na výjezdech ze zatáček, ale zase když dáš plnej a začnou ti hrabat obě kola, okamžitě ti to vynese celej předek pryč
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tááák právě jsem se vrátil z projížďky a moc to sice nejede (vejfuk, 0,4baru tlak turba). Ale to auto je naprosto famózní!!! troufám si říct, že jediný co jsem řídil a bylo lepší byl Lancer EVO, podvozek a řízení naprosto luxusní a hned mi sedlo, řízení krásně strmý, zatím jsem takové nevlastnil
PROSTĚ SUPER!
doladím pár detailů a už se teším, až bude přihlášeno
Video jsem bohužel žádné nepořídil, nebyl kameraman
Ale alespoň tři fotky před odjezdem s novým znáčkem :
PROSTĚ SUPER!
doladím pár detailů a už se teším, až bude přihlášeno
Video jsem bohužel žádné nepořídil, nebyl kameraman
Ale alespoň tři fotky před odjezdem s novým znáčkem :
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Chtěl bych místo 420 ještě ZS TDi to by bylo luxusní
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Zejtra možná jedu na technickou, jentak mezi řečí.
Jo a objevil se jeden malej problém, po projížďce jsem si všiml, nějakýho oleje jakoby pod expanzkou serva, tak koukám, jestli se mi tam neprodřela nějaká hadice, nebo něco takovýho a on mi bouchnul ten hydrosilenblok motoru (použit z V6) a vyteklo z něj trochu toho oleje, je to divný, proč zrovna on by měl povolit to nechápu, tak jsem tam hned dal ze 420SDi a snad se to nebude opakovat. Mohlo by to být třeba nějakým špatným pnutím, kdo ví
Jo a objevil se jeden malej problém, po projížďce jsem si všiml, nějakýho oleje jakoby pod expanzkou serva, tak koukám, jestli se mi tam neprodřela nějaká hadice, nebo něco takovýho a on mi bouchnul ten hydrosilenblok motoru (použit z V6) a vyteklo z něj trochu toho oleje, je to divný, proč zrovna on by měl povolit to nechápu, tak jsem tam hned dal ze 420SDi a snad se to nebude opakovat. Mohlo by to být třeba nějakým špatným pnutím, kdo ví
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 4:58
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No máš to teda moc pěkný a s pěkným motorem pod kapotou.
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Díky
Ten už jsi někde viděl co, možná v časopise?
Ten už jsi někde viděl co, možná v časopise?
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jsem moc rád, že máš z auta tak výborné pocity, přeji ať to dotáhneš a můžeš Zkus to auto někde zvážit, ať víme jak na tom je, díky
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!