Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???
Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???
Tak to já taky myslel, že mám PG1. Jak se to pozná teda? Je tam třeba někde nápis FORD nebo něco?
Ještě k těm pomalejším sprintům se ZR...
možná to bude váhou - moje ZR 160 má v techničáku 1.185 kg - co Trundův kombík??? (by mně zajímalo)
anebo mne napadlo - že možná se něco ztrácí na těch velkých 17" kolech. Že bych zkusil dát příště na sprint menší kola mne napadá... i když teda nejsou v techničáku...
Jinak nějaké výsledky soutěží (moje teda nic moc) dám do fóra:
viewtopic.php?f=21&t=5749
Ještě k těm pomalejším sprintům se ZR...
možná to bude váhou - moje ZR 160 má v techničáku 1.185 kg - co Trundův kombík??? (by mně zajímalo)
anebo mne napadlo - že možná se něco ztrácí na těch velkých 17" kolech. Že bych zkusil dát příště na sprint menší kola mne napadá... i když teda nejsou v techničáku...
Jinak nějaké výsledky soutěží (moje teda nic moc) dám do fóra:
viewtopic.php?f=21&t=5749
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???
Kombik ma stejne.... ale ono na ten vysledek melo vliv opravdu nekolik zasadnich veci - mel jsem 15" kola s profilem 50 - coz ve finale kompenzuje malej kroutici moment => ano, 17" kola urcite nejsou pro ZR vyhoda, kor kdyz i to 160 konove VVC ma maly kroutak. Pak hralo do noty to, ze na tech 200 metru jsem mel v podstate idealne nastavenou prevodovku - radil jsem tesne pred omezovacem a pri prujezdu cilem jsem mel jeste dvojku a presne v omezovaci (cca 115 km/h)... a co se tyka startu a coz bylo myslim zasadni - startoval jsem z rucni brzdy a s polo-pustenou spojkou (to byl smrad ) - to melo za dusledek to, ze jsem zbytecne nehrabal a opravdu uz moment po startu jsem mel naskok. Je jasne, ze ostatnim se hoblovat spojka nechtela... No a pak jsem mel tusim nedlouho po vymene oleje, uz teda s teda par tisicema kilometru, ale ne moc...
.... plyne z toho to, ze zdaleka ne jen vykon motoru dela uspesnost pri zavodu, ale i spousta opomijenych faktoru... a ve finale ridicovy schopnosti
.... plyne z toho to, ze zdaleka ne jen vykon motoru dela uspesnost pri zavodu, ale i spousta opomijenych faktoru... a ve finale ridicovy schopnosti
Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???
Kolega, co má Mini Cooper 2001, mi říkal, že jednoznačně GREEN STUFF. Ty červený, že prý jsou moc tvrdé a brzdí pořádně až po zahřátí a ty žluté, že jsou zase jako moc obyč (teda jestli jsem nepopletl barvy), ale GREEN vím na 100%.R4ms3S píše:celou dobu říkám, že nemám PG1.
Tak samotný trubky a spojky jsou za pár korun, ale filtr chci kvalitní Fujitu a ten samotnej stojí skoro 1500,-
ale teď prvě půjdou nové brzdy, už mám vyhlídnutý drážkovaný EBC ale nevím zda red, yellow a nebo green desky.
On to má na Mini a na jejich fóru to dost řešili.
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???
No teda chudák labuť.Trunda píše: - startoval jsem z rucni brzdy a s polo-pustenou spojkou (to byl smrad ) -
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 4:58
Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???
Trunda může bejt rád, že auto nemá ruce, pač by musel dostat takovou bombu, že by se asi probudil až po sprintech
2x Rover 620ti
Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???
R4ms3S píše:právě právě! Všechno kolem má PG1 a tím myslím opravdu všechno, kde jaký TFko, kde jakej Rover a kde jaká 25 nebo slabé ZRko a do některých nejsilnějších dávali tuhle mrdku (sorry nejde říct jinak)! Koukal jsem po ebay, za 250liber + 120liber poštovný ji můžu mít doma, takže o tom hafo uvažuju, ale teď řeším nové EBC brzdy do toho tu klapku a kit na ni, do toho podvozek, atd. a k tomu všemu nejsem milionář
cus je to divny ja mam motor ze MGZR 160 rv 2003 a byla s PG1???
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???
Kurnik tak ted na to koukam a pripadam si jak blb... ted zas vidim, ze VVC opravdu mela PG1 a tu BP5 zrejme mely 25/ZR se slabsima motorama, ale od nejakeho roku 2003 - zrejme jako nahradu za R65... tak ted nevim, jak jsem dosel k tomu, ze ZR 160 ma BP5... su z toho zmaten
Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???
treba zbyla bp5 tak ji tam loupli
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
-
- Příspěvky: 1496
- Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
- Bydliště: Brno / Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???
MG ZR MKII mají všechny tu podělanou fordáckou převodovku, řeší to na themgzr.co.uk a každej druhej jí tam mění za PG1 a na starších je to tak nějak, nechápu ten systém, ale někdo má tu a někdo zase tam tu, takže nevím, ale já prostě PG1 nemám, ale to je teď stejně jedno, budu muset totiž zase nějakej pátek šetřit
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???
Ahoj, dáš tam PG1 Je to jen otázka času a peněz
Zelené taky brzdí až po zahřátí, někdy si připadám jak ve stovce Našlápnout 2x před bržděním, a už to brzdí. Ale když brzdí, tak brzdí dobře. O červených jsem slyšel to samé, co ty.celou dobu říkám, že nemám PG1.
Tak samotný trubky a spojky jsou za pár korun, ale filtr chci kvalitní Fujitu a ten samotnej stojí skoro 1500,-
ale teď prvě půjdou nové brzdy, už mám vyhlídnutý drážkovaný EBC ale nevím zda red, yellow a nebo green desky.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
-
- Příspěvky: 1496
- Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
- Bydliště: Brno / Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???
momentálně nejvíc přemýšlím o červených nebo žlutých, zelené jsou prej hodně závodní je to kevlar/s něčím, ale zatím hudba budoucnosti
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: sob led 16, 2010 9:45
- Bydliště: Krupina, SR
Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???
Tak ja mám tiež ZR-ko 160-ku a keď som jú kúpil, tak som mal podozrenie, že niečo s tou prevodokou je ... očividne to nie je len môj problém ... prevodovka z TF-ka je na tom teda lepšie? Trošku budem OT, ale ZR ko mi príde hodne také surové auto, nevychytané muchy. Niekto tu chválil ZR-kový podvozok, ale je, ako to poviem ... čudný ... budúci rok mám v pláne pár vecí, tak uvidíme .. no ..R4ms3S píše:prostě to nedovolí převodovka, neumím to popsat. Sednu do Civica, vytočím 1 k 7 000ot/min a dovjku tam dám dvouma prstama úplně lehce, sednu do ZRka, vytočím 1 k 7 000ot/min a držím celou rukou a musím zabrat aby tam padla, nevím jak to popsat, prostě trvá né díky dráze, kterou musím udělat rukou, ale díky tomu, že mě nenechá přeřadit, zato když jsem se nechal svézt v TFku, tak borec měl vytočenou 2 třeba v 5000ot/min, klesly mu třeba ke 4000 a během sekundy přeřadil na jedničku, to já bych nikdy nedokázal udělat, nenechá mě to tam dát...
A Aby som nebol celkom OT, vlečná náprava je to isté ako torzná tyč ?
Viem, že u P 306 fugovali super tieto nápravy aj s tým samonatáčaním. Tiež som niekde čítal, že polyuertán toto zabíja... tieź by som rád vedel o tom viac ...
MG ZR 160
Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???
Jo, jo. Peugeot 306 by to mel mit take samonataceci... Koukal jsem na fotky a je to stejny princip napravy. 306 to ma jinak ulozene do kastle a tlumice s pery jsou jinak a jinde uchycene. Zrejme bude i jiny zpusob toho nataceni - tedy - vypada to take na silentbloky, ktere jsou schvalne zeslabeny na urcitych mistech, ale jinde na naprave no...
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW