Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???

Uživatelský avatar
Miras
Příspěvky: 196
Registrován: čtv kvě 27, 2010 14:15
Bydliště: Praha

Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???

Příspěvek od Miras » stř srp 24, 2011 16:00

Tak to já taky myslel, že mám PG1. Jak se to pozná teda? Je tam třeba někde nápis FORD nebo něco?

Ještě k těm pomalejším sprintům se ZR...
možná to bude váhou - moje ZR 160 má v techničáku 1.185 kg - co Trundův kombík??? (by mně zajímalo) :?
anebo mne napadlo - že možná se něco ztrácí na těch velkých 17" kolech. Že bych zkusil dát příště na sprint menší kola mne napadá... i když teda nejsou v techničáku...

Jinak nějaké výsledky soutěží (moje teda nic moc) dám do fóra:
viewtopic.php?f=21&t=5749
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???

Příspěvek od Trunda » stř srp 24, 2011 16:18

Kombik ma stejne.... ale ono na ten vysledek melo vliv opravdu nekolik zasadnich veci - mel jsem 15" kola s profilem 50 - coz ve finale kompenzuje malej kroutici moment => ano, 17" kola urcite nejsou pro ZR vyhoda, kor kdyz i to 160 konove VVC ma maly kroutak. Pak hralo do noty to, ze na tech 200 metru jsem mel v podstate idealne nastavenou prevodovku - radil jsem tesne pred omezovacem a pri prujezdu cilem jsem mel jeste dvojku a presne v omezovaci (cca 115 km/h)... a co se tyka startu a coz bylo myslim zasadni - startoval jsem z rucni brzdy a s polo-pustenou spojkou (to byl smrad :-D) - to melo za dusledek to, ze jsem zbytecne nehrabal a opravdu uz moment po startu jsem mel naskok. Je jasne, ze ostatnim se hoblovat spojka nechtela... No a pak jsem mel tusim nedlouho po vymene oleje, uz teda s teda par tisicema kilometru, ale ne moc...
.... plyne z toho to, ze zdaleka ne jen vykon motoru dela uspesnost pri zavodu, ale i spousta opomijenych faktoru... a ve finale ridicovy schopnosti ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Miras
Příspěvky: 196
Registrován: čtv kvě 27, 2010 14:15
Bydliště: Praha

Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???

Příspěvek od Miras » stř srp 24, 2011 16:55

R4ms3S píše:celou dobu říkám, že nemám PG1.
Tak samotný trubky a spojky jsou za pár korun, ale filtr chci kvalitní Fujitu a ten samotnej stojí skoro 1500,- :)
ale teď prvě půjdou nové brzdy, už mám vyhlídnutý drážkovaný EBC ale nevím zda red, yellow a nebo green desky.
Kolega, co má Mini Cooper 2001, mi říkal, že jednoznačně GREEN STUFF. Ty červený, že prý jsou moc tvrdé a brzdí pořádně až po zahřátí a ty žluté, že jsou zase jako moc obyč (teda jestli jsem nepopletl barvy), ale GREEN vím na 100%.
On to má na Mini a na jejich fóru to dost řešili.
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř srp 24, 2011 19:29

Trunda píše: - startoval jsem z rucni brzdy a s polo-pustenou spojkou (to byl smrad :-D) -
No teda chudák labuť.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???

Příspěvek od Roman620ti » stř srp 24, 2011 20:15

Trunda může bejt rád, že auto nemá ruce, pač by musel dostat takovou bombu, že by se asi probudil až po sprintech stupo:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 246
Registrován: ned zář 30, 2007 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???

Příspěvek od Dendy » ned říj 09, 2011 20:26

R4ms3S píše:právě právě! Všechno kolem má PG1 a tím myslím opravdu všechno, kde jaký TFko, kde jakej Rover a kde jaká 25 nebo slabé ZRko a do některých nejsilnějších dávali tuhle mrdku (sorry nejde říct jinak)! Koukal jsem po ebay, za 250liber + 120liber poštovný ji můžu mít doma, takže o tom hafo uvažuju, ale teď řeším nové EBC brzdy do toho tu klapku a kit na ni, do toho podvozek, atd. a k tomu všemu nejsem milionář :D

cus je to divny ja mam motor ze MGZR 160 rv 2003 a byla s PG1???
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???

Příspěvek od Trunda » pon říj 10, 2011 8:03

Kurnik tak ted na to koukam a pripadam si jak blb... ted zas vidim, ze VVC opravdu mela PG1 a tu BP5 zrejme mely 25/ZR se slabsima motorama, ale od nejakeho roku 2003 - zrejme jako nahradu za R65... tak ted nevim, jak jsem dosel k tomu, ze ZR 160 ma BP5... su z toho zmaten :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 246
Registrován: ned zář 30, 2007 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???

Příspěvek od Dendy » pon říj 10, 2011 9:21

treba zbyla bp5 tak ji tam loupli :-)
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???

Příspěvek od R4ms3S » pon říj 10, 2011 10:41

MG ZR MKII mají všechny tu podělanou fordáckou převodovku, řeší to na themgzr.co.uk a každej druhej jí tam mění za PG1 a na starších je to tak nějak, nechápu ten systém, ale někdo má tu a někdo zase tam tu, takže nevím, ale já prostě PG1 nemám, ale to je teď stejně jedno, budu muset totiž zase nějakej pátek šetřit :)
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 11:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???

Příspěvek od roman_mg » stř říj 19, 2011 22:45

Ahoj, dáš tam PG1 :-D Je to jen otázka času a peněz :-D
celou dobu říkám, že nemám PG1.
Tak samotný trubky a spojky jsou za pár korun, ale filtr chci kvalitní Fujitu a ten samotnej stojí skoro 1500,-
ale teď prvě půjdou nové brzdy, už mám vyhlídnutý drážkovaný EBC ale nevím zda red, yellow a nebo green desky.
Zelené taky brzdí až po zahřátí, někdy si připadám jak ve stovce :-D Našlápnout 2x před bržděním, a už to brzdí. Ale když brzdí, tak brzdí dobře. O červených jsem slyšel to samé, co ty.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???

Příspěvek od R4ms3S » čtv říj 20, 2011 7:06

momentálně nejvíc přemýšlím o červených nebo žlutých, zelené jsou prej hodně závodní je to kevlar/s něčím, ale zatím hudba budoucnosti :)
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

Lubomir Herko
Příspěvky: 52
Registrován: sob led 16, 2010 9:45
Bydliště: Krupina, SR

Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???

Příspěvek od Lubomir Herko » sob lis 12, 2011 21:08

R4ms3S píše:prostě to nedovolí převodovka, neumím to popsat. Sednu do Civica, vytočím 1 k 7 000ot/min a dovjku tam dám dvouma prstama úplně lehce, sednu do ZRka, vytočím 1 k 7 000ot/min a držím celou rukou a musím zabrat aby tam padla, nevím jak to popsat, prostě trvá né díky dráze, kterou musím udělat rukou, ale díky tomu, že mě nenechá přeřadit, zato když jsem se nechal svézt v TFku, tak borec měl vytočenou 2 třeba v 5000ot/min, klesly mu třeba ke 4000 a během sekundy přeřadil na jedničku, to já bych nikdy nedokázal udělat, nenechá mě to tam dát...
Tak ja mám tiež ZR-ko 160-ku a keď som jú kúpil, tak som mal podozrenie, že niečo s tou prevodokou je ... očividne to nie je len môj problém ... prevodovka z TF-ka je na tom teda lepšie? Trošku budem OT, ale ZR ko mi príde hodne také surové auto, nevychytané muchy. Niekto tu chválil ZR-kový podvozok, ale je, ako to poviem :D ... čudný :D ... budúci rok mám v pláne pár vecí, tak uvidíme .. no ..
A Aby som nebol celkom OT, vlečná náprava je to isté ako torzná tyč ?
Viem, že u P 306 fugovali super tieto nápravy aj s tým samonatáčaním. Tiež som niekde čítal, že polyuertán toto zabíja... tieź by som rád vedel o tom viac ...
MG ZR 160

Uživatelský avatar
Miras
Příspěvky: 196
Registrován: čtv kvě 27, 2010 14:15
Bydliště: Praha

Re: Samonatáčecí zadní náprava vs. POWERFLEX???

Příspěvek od Miras » ned lis 13, 2011 18:25

Jo, jo. Peugeot 306 by to mel mit take samonataceci... Koukal jsem na fotky a je to stejny princip napravy. 306 to ma jinak ulozene do kastle a tlumice s pery jsou jinak a jinde uchycene. Zrejme bude i jiny zpusob toho nataceni - tedy - vypada to take na silentbloky, ktere jsou schvalne zeslabeny na urcitych mistech, ale jinde na naprave no...
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW

Odpovědět