Stránka 9 z 12

Re: MG ZR škubání motoru

Napsal: sob srp 26, 2017 16:40
od Majkl
Jojo Luky. Vzhledem ke kriticke časové situaci jsem ho musel trápit až do teď.

MG ZR škubání motoru

Napsal: sob srp 26, 2017 20:42
od Trunda
Tak to celkem vydržel :-)

Re: MG ZR škubání motoru

Napsal: pon srp 28, 2017 8:16
od Majkl
No i jsem se divil. Nejvíc mě zarazilo, že měl motor i přes to co se za výfukem dělo, krásně klidnej chod, neškubal, táhnul, takže jsem zvědavej až ho kuchnu, co tam na mě vybafne. Nicméně když jsem viděl video viz. odkaz, tak mám pocit že ten motor normálním způsobem snad nejde zabít.

https://www.youtube.com/watch?v=j8gvgISVHak

Re: MG ZR škubání motoru

Napsal: pon srp 28, 2017 8:18
od Majkl
Kluci nevěděl by jste někdo rozměry pro středící trn na spojku? Nebo nějaký jiný fígl jak ji vystředit ?

Re: MG ZR škubání motoru

Napsal: pon srp 28, 2017 8:56
od Hombre
Normálně, nějakou kulatinou, co pasuje do díry pod setrvačníkem, v lamele bude mít sice vůli, ale to už od oka vystředíš, popřípadě to můžeš omotat lepicí páskou.

Re: MG ZR škubání motoru

Napsal: ned zář 03, 2017 10:18
od Majkl
Tak motor zpět. Myslím že jsem po 19 letech složil závěrečnou zkoušku v oboru mechanik opravář pro silniční motorová vozidla. Ve škole by ze mě měli radost :lol:

Obrázek


No nicméně z toho nijak nadšenej nejsem. Dal bych si pár facek za to, že jsem to auto koupil. Bylo tam X věcí které říkaly nekupuj to. Ale já na to nějak nebral ohled. Bylo dost lidí kteří řekli vrať to, ale já neposlechl. A měl jsem. Byla moje smula že jsem to auto dostatečně neznal. Vědět o té prokleté kontrolce check engine, tak by bylo vše jinak. Byla by to poslední kapka která by i mě přesvědčila nebrat to.I teď velice vážně zvažuju, že to auto vystřelim do světa. Na druhou stranu, to auto za to nemuže. Je to chyba předchozích majitelu. O tom který mi auto prodal snad raději nemluvit. Prase a podvodník. Zakázat činnost. ml: ml: ml:

No, tak nějak jsem zagumoval, že jsem si nezměřil věnec na setrvačníku. Takže když jsem motor dal zpět, musel jsem ho zase vyndat. hi: vzek: hi: Velké nadšení. Když jsem ho tedy vyměnil, dal motor zpět a utáhl na silentbloky, tak je celý motor v jiný pozici. Což mi hlava absolutně nebere. Motor je při pohledu z levé strany auta v ose náprav, pootočený po směru hodinových ručiček o možná 5 až 10°. Příčinu neznám, ale za následek to má prozatím 2 věci. Nemohl jsem, nebo tedy obtížně, nasadit první část výfuku na svody. Musel jsem jej natáhnout na doraz abych se na díry dostal. No a druhá věc, že nešlo řadit. Horní kloubový mechanizmus narážel do nápravy. Což o to, vlnovec se dá dát delší a táhlo od převodovky poladit, ale v čem je kur*a problém ????? Motor má být stejný ne ? Jelikož motor který jsem koupil byl očesaný, tak nebyla možnost porovnat třeba držáky silentbloku. Ovšem nechápu proč by se měli lišit. Možná to je následek převodovky a jejího uchycení. Mám pocit, a teď už teda opravdu silný, a jsem si na 99,9% jistý, že tam někdo nacpal motor i s převodovkou z něčeho z roku 2002. Utrhaný držáky konektor, popisy na motoru, místo dvou shodných šroubu na horním držáku alternátoru byl jeden šroub a druhý šteft, měněná spojka, kde na přítlačáku byly uřezaný neoriginální šrouby, no, mohl bych pokračovat. Ale co už. Tak hlavně že motor naskočil. To je snad jedinná věc, která mě prozatim na tom autě fascinuje. Ty starty oumájgáád. Ať to byl Rover 200 ( odpočívej v pokoji kamaráde ) a nebo tohle, tak stačí jedno dvě otočení motoru a jede si. To je prostě krása. Asi jedinná.
No, tak nějak jsem doufal že ta skurvená kontrolka check engine přestane svítit. Bohužel pánové, ta čubka svítí pořád, takže mám sice jiný motor, ale vynechávání motoru nezmizelo.

https://youtu.be/OQfdjHtQ8v8

Takže si říkám co dál kluci. Koupit vstřik, a měnit jeden po druhém a zkoušet zda to přestane? Protože vadný vstřik mi prozatím přijde jako nejpravděpodobnější možnost.
Co myslíte vy?
A ještě mi přijde, že nějak mlátí v pumpě od serva. Prostě ten celkový zvuk z motoru se mi vubec nelíbí. Jsem z toho zklamanej a znechucenej.

Re: MG ZR škubání motoru

Napsal: ned zář 03, 2017 11:07
od AnderN
Nepročítal jsem zpětně celé téma, ale nemohlo by to být řídicí jednotkou motoru?

Re: MG ZR škubání motoru

Napsal: ned zář 03, 2017 11:28
od Trunda
Opiš sem kód na ECU....

Re: MG ZR škubání motoru

Napsal: ned zář 03, 2017 12:12
od Majkl
Ecu viz fotka.

Re: MG ZR škubání motoru

Napsal: ned zář 03, 2017 14:57
od Trunda
Nooooo.... tahle jednotka se prodává jako náhrada určená k dodatečnému naprogramování, takže není zřejmé, pro jaký motor je tam mapa. Takže možná by stálo za to jednotku prohodit. Nebo přeprogramovat. Respektive vůbec projet to diagnostikou.

https://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-NNN100743

Re: MG ZR škubání motoru

Napsal: ned zář 03, 2017 17:34
od Majkl
Nooooo? Tak super. A kdo je schopen ji přeprogramovat? :(

Re: MG ZR škubání motoru

Napsal: ned zář 03, 2017 18:04
od Trunda
Možná Zakar, pan Mareda, Lenham... nebo si nech poslat jednotku, ovladače a immo jednotku a přehoď to. Tu kolega AnderN by měl mít komplet na 1.4ku doma navíc :-)

Re: MG ZR škubání motoru

Napsal: ned zář 03, 2017 18:44
od lenham3
Ta jednotka tam patri nevidim v tom zadny problem to same z cislem 742 a 752 ,problem bych hledal nekde v kabelazi, doprava paliva ,ukostreni

Re: MG ZR škubání motoru

Napsal: ned zář 03, 2017 19:13
od Trunda
Ale jistě že tam patří. Ale ten kód nespecifikuje pro kterou je to motorizaci. Jednotka se nabízí jako "exchange" pro všechny objemy. Tzn. není jistota, že to je jednotka pro 1.4. A vzhledem k tomu, co tam bylo všechno zprasené, tak ... Ale jinak to samozřejmě může být cokoli z toho, co Lenham zmínil.

Re: MG ZR škubání motoru

Napsal: ned zář 03, 2017 19:39
od lenham3
Trunda píše:Ale jistě že tam patří. Ale ten kód nespecifikuje pro kterou je to motorizaci. Jednotka se nabízí jako "exchange" pro všechny objemy. Tzn. není jistota, že to je jednotka pro 1.4. A vzhledem k tomu, co tam bylo všechno zprasené, tak ... Ale jinak to samozřejmě může být cokoli z toho, co Lenham zmínil.
Pod stitkem z cislem jednotky je jeste jeden a tam je VIN a cislo tak je potreba porovnat a nebo potom napichnout na origo diagnostiku a tam uvidi zda to sedi nebo ne vypise to presne jaky VIN ma jednotka motoru a kdy byla naprogramovana