Stránka 1 z 3

cuká a dusí se

Napsal: čtv črc 16, 2015 10:55
od steer
Ahoj všem,
chtěl bych vás poprosit o radu. Už jsem zoufalý mám MG F rv.98 je to 1.8 88kw.
Děje se mi to, že najednou se auto při rychlém sešlápnutí plynu začne dusit (jakoby nešlo dost benzínu nebo vzduchu), ale když přidávám pomalu a rovnoměrne tak bez problémů. Celé se to děje mezi 1500-2500 otáčky jak je to nad není problém. Objevuje se to bez jakého koliv klíče nekdy po 5 až 10 minutách jízdy a minule se mi to stalo až za Benešovem když jsem vyjížděl z prahy. Někdy se to nestane vůbec. A co je podivý tak to většinou ještě behem jízdy zase zmizí.
Nevím jestli to souvisí s tímto problémem, ale stává se mi že když mám auto venku a zaprší, nebo když ho umeju tak pak nemůžu nastartovat musí vyschnout.

Jako první mě napadl palivový filtr, že nepustí větší nápor benzínu, ale výměna nepomohla :-(
co jsem měnil: palivový filtr, svíčky, kabely ke svíčkám, víčko rozdělovače, palec rozdělovače. toto vše po tom co se problém projevil.

Napadá vás něco někoho?

díky moc

Re: cuká a dusí se

Napsal: čtv črc 16, 2015 11:06
od roverix
Ukostření motoru, indukční cívka, kontakty na baterii a vůbec, všechny kontakty. Voda je sviňa.

Re: cuká a dusí se

Napsal: čtv črc 16, 2015 11:31
od Trunda
No zbývá ještě ta cívka...

Re: cuká a dusí se

Napsal: čtv črc 16, 2015 11:41
od steer
hmm nad tou sem taky premyslel. nevite na kolik cca vyjde?

Re: cuká a dusí se

Napsal: čtv črc 16, 2015 14:12
od Pítrs
Zdravím.
Přibližně na 1 200,-/ks, jde jen o cívku, propojovací kabel na druhý válec je zvlášť.
Než to ale celé měnit, tak je lepší si to na chvilku půjčit a prověřit.

Re: cuká a dusí se

Napsal: čtv črc 16, 2015 19:23
od lenham3
Pítrs píše:Zdravím.
Přibližně na 1 200,-/ks, jde jen o cívku, propojovací kabel na druhý válec je zvlášť.
Než to ale celé měnit, tak je lepší si to na chvilku půjčit a prověřit.
Pokud to ma rozdelovac tak je tam jedna civka tak ho tu neplet a cti :wink:
civku mam muzu poslat starsi funkcni

Re: cuká a dusí se

Napsal: čtv črc 16, 2015 20:30
od steer
díky za rady,
zatím jsem prošel kontakty, byl malinko povolený plusový kontakt. Projel jsem to a zatím ni, v týdnu s tím budu jezdit do práce a když se to projevý ozvu se na tu cívku. Přece jen jsem teď co toho hodně zachučel tak nechci jen tak kupovat další věci.

Nejsem auto mechanik tak mě prosím neukamenujte, že to nevím, ale k čemu je tohle?
Canister charcoal assambled

Obrázek
Obrázek

Re: cuká a dusí se

Napsal: čtv črc 16, 2015 20:42
od Trunda
Je to filtr s aktivním uhlím, který slouží pro filtraci odvětrávání nádrže ;-)
Investice nelituj.... jednou za čas vyměnit komplet zapalovací soustavu je potřeba. Protože když se to neudělá a neřeší se to, tak tě to pak nechá někde ve štychu ve chvíli, kdy to fakt nepotřebuješ :-) Jsou to spotřební věci, které mají vždy omezenou životnost.

Re: cuká a dusí se

Napsal: čtv črc 16, 2015 21:10
od steer
Díky za vysvětlení. Ještě takovej dotaz taky se vám s eFkem tak blbě tankuje? Nikdy nemůžu mít pistoly na plno.
no investic nelituju jen jich je letos hodně. Nové do střechy okno ta zapalovací soustava, přetěsnění olejové vany, STK a nějaké drobnosti :-) a mám taky druhé auto takže toho bylo opravdu dost :-)

Re: cuká a dusí se

Napsal: čtv črc 16, 2015 21:21
od cembry
Moje predchozi eFko nemelo pri tankovani zadny problem, ale u toho soucasnyho pozoruju stejnej problem jako popisujes. V hrdle nadrze je mechanismus, kterej vyhazuje pistoli a ten mam bohuzel poskozenej (laicky receno... takova plechova zatka, kterou nekdo zarazil vic dovnitr ;-) ). Obcas to vypina tankovani, takze je treba najit spravnej grif ;-)

Re: cuká a dusí se

Napsal: čtv črc 16, 2015 22:29
od Pítrs
lenham3 píše:Pokud to ma rozdelovac tak je tam jedna civka tak ho tu neplet a cti :wink:
civku mam muzu poslat starsi funkcni
To jsem si neuvědomil, omlouvám se.

Re: cuká a dusí se

Napsal: ned črc 26, 2015 22:14
od steer
Ahoj, tak dostal jsem se k tomu až teď. Bohužel silovejma kabelama to nebylo :-(, Mám ovšem ještě jeden postřech. Když ten problém nastane a dostanu se do otáček nad 2000 třeba cca 2200ot vyřadím a pustím plyn tak otáčky se driží na těch 2200ot cca 10-15 vteřin pak padnou na cca 1500ot tam se ještě drží a teprve pak padnou na volnoběžnou hodnotu. Tohle samozřejmě vnímám když stojím nebo dojíždím na semafory.
Napadá vás něco?

díky

Re: cuká a dusí se

Napsal: ned črc 26, 2015 22:42
od lenham3
krokovy motorek nebo to nekde prisana falesny vzduch

Re: cuká a dusí se

Napsal: ned črc 26, 2015 22:46
od steer

Re: cuká a dusí se

Napsal: ned črc 26, 2015 22:53
od lenham3
Ano,ale ty mas starsi model motorku jiny konektor