cuká a dusí se

steer
Příspěvky: 30
Registrován: pát čer 29, 2012 8:41

Re: cuká a dusí se

Příspěvek od steer » ned črc 26, 2015 22:55

Zkusim ho sundet a vycistit benzinem. Pro jiatotu da se objednat tady v cr? Nemas pripadne odkaz kde?

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: cuká a dusí se

Příspěvek od lenham3 » ned črc 26, 2015 23:21

Mam skladem starsi funkcni

steer
Příspěvky: 30
Registrován: pát čer 29, 2012 8:41

Re: cuká a dusí se

Příspěvek od steer » ned črc 26, 2015 23:30

Napis mi tedy prosim kolik za nej. V tydnu zkusim rozebrat ten stavajici a podle stavu bych kupoval nebo ne

Diky moc

steer
Příspěvky: 30
Registrován: pát čer 29, 2012 8:41

Re: cuká a dusí se

Příspěvek od steer » pon črc 27, 2015 20:07

Tak mi to nedalo a ještě dneska jsem to rozebral. To servo byla dost zahnojene takže jsem ho vyčistil. co mě překvapilo je, že když jsem do toho ventilu zkusil fouknout bezproblemu jsem ho profoukl tzn v odpojeném stavu nebyl zavřený nebo nedolíhal. Je to správně?
Přílohy
20150727_193525.jpg
před
20150727_193539.jpg
detail
20150727_194623.jpg
po
20150727_195303.jpg
nemáte někdo tuhle hadici?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: cuká a dusí se

Příspěvek od Trunda » pon črc 27, 2015 20:57

Neřekl bych, že musí být úplně zavřený.
Jinak dost podstatné je to, že ta kovová čepička nesmí jít otočit - pozor ale, zkoušet jen jemně, protože je tam jen plastový zobáček, který to proti otočení jistí. Občas bývá ožvejkaný, čepičkou jde otočit a tím pádem ten mechanismus nemůže fungovat - tedy ventil se správně nevysouvá.
Takhle prasklá hadice to je klasika. Řekl bych, že by ještě prošlo ten roztržený kousek uříznout.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

steer
Příspěvky: 30
Registrován: pát čer 29, 2012 8:41

Re: cuká a dusí se

Příspěvek od steer » pon črc 27, 2015 21:21

tak cepicka se netoci drzi pevně. Ja to tedy zítra prubnu a pojedu do práce efkem :-)

steer
Příspěvky: 30
Registrován: pát čer 29, 2012 8:41

Re: cuká a dusí se

Příspěvek od steer » stř črc 29, 2015 19:54

Tak to nepomohlo, ale aspoň zlepšilo. Když to nastane tak se nedusí tolik, ale otáčky se drží na volnoběh kolem 1300 - 1500ot/min :-( tak nevím.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: cuká a dusí se

Příspěvek od Trunda » stř črc 29, 2015 20:01

tak ještě potenciometr na klapce....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

kubovarik
Příspěvky: 27
Registrován: ned srp 02, 2015 12:29
Bydliště: Switzerland, dettighofen

Re: cuká a dusí se

Příspěvek od kubovarik » úte zář 08, 2015 21:47

chcel som zalozit novu temu ale vidim ze mam rovnaky problem. trha mi pri rozjazde presne ako pise kolega 1500-2500 ot. potom je to prec. vlhkostou to nebude parkujem v garazi niekedy to trha viac niekedy menej niekedy vobec. je to cudne:D vidim ze sviecky kable rozdelovac a palec nepomohli tak potom fakt skusit cievku. ja skusim tiez pozret z ebayu.

dnes mi to tak tak trhalo ako keby som sa ucil jazdit v autoskole, nemozes to byt nieco s palivom, regulator tlaku paliva?

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 246
Registrován: ned zář 30, 2007 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká a dusí se

Příspěvek od Dendy » stř zář 09, 2015 8:45

U kamaráda na vvc -ku to dělala plastova skrtici klapka pokud se auti ohralo deformovala se klapka a nedovírala (vysoke otáčky muselo se zatahnout za plyn pedal a padlo to ) vymena za hliníkovou a vse ok. weed:
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

kubovarik
Příspěvky: 27
Registrován: ned srp 02, 2015 12:29
Bydliště: Switzerland, dettighofen

Re: cuká a dusí se

Příspěvek od kubovarik » stř zář 09, 2015 10:32

skusim spozorovat ale mne to trhalo aj pri studenom motore snad

ale hlinikova klapka je vacsia ci?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: cuká a dusí se

Příspěvek od Trunda » stř zář 09, 2015 11:54

Nemusí být větší... novější modely se dělaly už jen s hliníkovou klapkou a ta se dělala v cca třech rozměrech. Jaký rozměr seženeš je v podstatě jedno. Výrazný rozdíl to neudělá...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

kubovarik
Příspěvky: 27
Registrován: ned srp 02, 2015 12:29
Bydliště: Switzerland, dettighofen

Re: cuká a dusí se

Příspěvek od kubovarik » stř zář 09, 2015 12:25

ako prvu kupim cievku nasiel som lacnu na ebay tak tu kupim a uvidime ci to bude robit dalej.
mne sa dusi aj na mieste ked je nastartovane, ked prilozim ruku k vyfuku tak trha ako keby vynechaval, ale ked som pozeral sviecky tak pali pekne

steer
Příspěvky: 30
Registrován: pát čer 29, 2012 8:41

Re: cuká a dusí se

Příspěvek od steer » pát zář 11, 2015 7:51

Ahoj,
neměl jsem na to teď moc času. Jsem na 90% přesvědčen že je to v klapce. Cívku vůbec neřeš. Sundal jsem celou klapku byla od mastnoty. Dle mě to bude spíš než klapka sama o sobě ten potenciometr na klapce. Potvrzuju to, že ve chvíli kdy to začne dělat pomůže jedna věc a to buď zastavit a ručně v motorovym prostoru (krásně tam sáhneš z kufru) naplno otevřít klapku. Případně když nemůžeš zastavit prošlápnout nb až na podlahu. Pak otáčky padnou a vše je ok.
Přílohy
20150731_191248.jpg
celá klapka byla od černého šmíru :-( jak kdyby se to vracelo zpět :-(
20150731_191315.jpg
celá klapka byla od černého šmíru :-( jak kdyby se to vracelo zpět :-(
20150731_191334.jpg
celá klapka byla od černého šmíru :-( jak kdyby se to vracelo zpět :-(
20150731_191522.jpg
celá klapka byla od černého šmíru :-( jak kdyby se to vracelo zpět :-(
canvas.png
tohle je ten potenciomet co myslím

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: cuká a dusí se

Příspěvek od Trunda » pát zář 11, 2015 8:40

Ten humus je tam proto, že před klapku ústí přefuk z motoru. Tím se tam dostává mastnota a do ní se pak chytá jemný prach, který projde přes filtr. Je to běžná věc a čas od času se prostě hodí udělat očistu celého sacího traktu. Některé motory do sání hážou míň mastnoty, některé víc... pokud je jí nepřiměřeně mnoho, tak se to řeší olejovým odlučovačem (oil catch tank).
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět