Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

SD1 atd...
Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Trunda » pon led 27, 2014 14:13

Paráda... ;-) .... jinak musím vyjádřit obdiv nad tou hitech zařízenou autodílnou :lol: .... z té fotky doslova čiší taková ta British Oldtimer atmosféra ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od J0hny » pon led 27, 2014 21:29

Trundo, důležitý je to nadšení...
A nechť je stodola suchá!
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Jenda
Příspěvky: 1408
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Jenda » úte led 28, 2014 7:36

teďka mi tam foukne pár vloček přes vrata, jinak sucho tam je.
včera dokončeno holení spodku. Jen jsem si málem na palici hodil motor, když jsem myslel, že oddělávám díl podvozku a on to je držák motoru :-D ...ne, nebojte ani na jednu matici jsem nešáhl, raději si kontroluju několikrát co kde a jak.

teď už jen pískovat, natírat, shánět gumové díly podvozku atd...
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Trunda » úte led 28, 2014 8:47

.... a zinkovat a zinkovat... bez toho bych fakt měl obavu, že to bude na chvíli.... teda pokud s tím nechceš jezdit jak Roman a jeho červený "veterán" :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1408
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Jenda » čtv led 30, 2014 10:07

není zinkování jako zinkování, teďka které myslíš..
důležité je se zbavit nejdříve rzi, pak už to je v pohodě
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Trunda » čtv led 30, 2014 11:35

.... samozřejmě galvanické zinkování... to ostatní moc nevydrží...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1408
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Jenda » čtv led 30, 2014 12:05

blbý je to, že většina dílů má v sobě gumové díly a ty oddělat nejdou nebo se mi nechce, protože bych je zprasil. jediný co tak pružiny a držák nádrže :D a zato to jestojí :)
asi pro vás otestuju trojkombinaci od http://www.reicolor.de/pro_detail.php5?kat=1
zatím s nima jednám, uvidím jak to dopadne.
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

Jenda
Příspěvky: 1408
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Jenda » pát led 31, 2014 6:54

předevčírem jsem se pustil do rozebírání předního tlumiče s pérama... protože nemám v dílně stahovák pružin, tak jsem si jako kutil pomohl svěrkama... všechno bylo v poklidu do té doby, než jedna svěrka sklouzla a vyhodila létající talíř do prostoru dílny... naštěstí kytka s chapadlama zachytila ufo.
Na druhou stranu jsem si už netroufl a raději si to nechám stáhnout u kamaráda.
Koukal jsem že na tom "blatníčku" na tlumiči je zbytek barvy která je použitá na kastli... co na to ostatní majitele SDček? nemáte to také tak?
Dále na "Bottom link" (CRC1423) http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID008990 jsem měl čímsi.. vypadalo to jako parafín, natřený celý tento díl, setkal se s tím někdo, nebo to byl bordel ze silnice?
Přílohy
P1290028.JPG
P1290030.JPG
chapadla kytky
P1290031.JPG
P1290032.JPG
P1290034.JPG
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od J0hny » pát led 31, 2014 18:14

Ty jsi dobrodruh, mohlo ti to něco udělat, jsi ještě neslyšel o příhodách se stahováním pružin? Ikdyž to dělám opravdu kvalitním a silným stahovákem mám z toho respekt a radši pružinu směruju tak, aby mi nevystřelila do xsichtu stupo:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od KDB » pát led 31, 2014 18:52

Na autě pružiny stahuju 3-4 malejma kurtičkama (40-50,-/ks) - nikdy jsem neměl problém,
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Elvis
Příspěvky: 249
Registrován: pon bře 10, 2008 21:32
Bydliště: Daleké Dušníky (okr. Příbram)

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Elvis » ned úno 02, 2014 13:19

je to fakt o hubu takhle dělat s pružinami, kurtičky jsou perfektní nápad, když člověk nemá správný stahovák.
Barva karoserie na personu určitě není origo. Možná jestli někdo před tebou lakoval blatníky, tak to jen nezakryl.
Všechny díly podvozku, to se týká i toho "parafínovaného" ramene, jsou z výroby černé.
Tím, co ti připadalo jako parafín se možná jen někdo snažil o konzervaci podvozku??? :-)
Zdar a sílu v renovaci

Jenda
Příspěvky: 1408
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Jenda » pon úno 03, 2014 7:17

při tom stahování pružiny jsem si ji směřoval do boku (jak je vidět na fotce) nicméně druhou už mám staženou pomoc stahováků u kamaráda.

nic, pokračujem dál... no zatím jsem ten parafín jinde neviděl.

CRC2557 crossmember-rear
Obrázek

mrknite na tu vlnu napravo od teho držáku "Extension Tube Assembly" je to takhle pokřivené naschvál? Na rimmeru to na obrázku vypadá, že to je takle pokroucené z výroby
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Trunda » pon úno 03, 2014 8:48

Však ten držák není na středu, ne? Bych řekl že je to ok...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1408
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Jenda » stř úno 12, 2014 8:03

Tož jsem se pustil do rozebírání brzdových třmenů. Bylo vidět, že některé pístky jsou trochu zarezlé, ale nic mne to neodradilo. Protože jsem to měl sundané už z okruhu, tak jsem přemýšlel jak dostat ty pístky ven ze třmenu. Protože to jsou dvoupístky tak jsem si ty třmeny rozložil na dvě poloviny a zkoušel opatrně vytočit ven ve svěráku.. ale prt....
Už na začátku jsem uvažoval na pumpičkou, ale ta co jsem ji chytl jako první do ruky měla na konci závit a ten mi fakt nešel nasadit...(byla to na foukání vidlic u kola) Tak jsem se potrápil a pak jsem zavolal našemu dvornímu mechanikovi a ten mne teda utvrdil v tom pokusničení s pumpou (kompresorem). Vyhrabal jsem tedy mou velkou cyklopumpu (ještě že mám takovou výbavu) a nasadil na sešroubovaný třmen. A už to bylo, nejprve jedna strana, pak rozšroubovat třmen, ucpat propojovací díru a druha strana
!!!!!POZOR!!! pokud to budete dělat také, tak ty pístky jsou jak dělová koule, já měl vše zamotané v hadře, má to velkou sílu!!!! občas se pístek sekne tak lehkým poklepem ho trochu vrátit, narovnat a znova fouknout. Divil jsem se jak to jde lehce, i ten zrezlý.

Co teď?
Pístky si přeleštím, gumy zkontroluju. Na jednom třmenu chybí odvzdušňovací ventil, asi to budu muset zkusit opravit, vypadá na standardní ventil.
Co s třmenama, když to nechám pískovat tak se toho písku už nezbavím (?) tak asi vykartáčuju odrezím a pak na to nějake ten spray na třmeny - má to smysl? Nebo mohu normálně základovku a vrch?
Přílohy
P2110001.JPG
P2110002.JPG
P2110004.JPG
P2110005.JPG
P2110006.JPG
P2110007.JPG
P2110008.JPG
P2110011.JPG
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Trunda » stř úno 12, 2014 8:29

Pěkný :-)
Nemůžeš na to dát normální barvu, natož základovku.... musí to být tepelně odolná barva, takže nejlépe něco spešl na třmeny. Zjisti si ale co si můžeš dovolit vzhledem ke stavu veterána....
Jinak měl bys z toho vylejt tu brzdovku a prostříknout to konkordem (konzervačním olejem), bo ti to velice rychle orezne....
S tou pumpičkou se celkem divím, že to fungovalo... tys tam nějak nabastlil ventilek, aby se ti nevracel vzduch? Nebo to stačilo jedno zmáčknutí pumpy?
Jo a mimochodem, když už to máš rozdělané, udělal bys dobře, kdybys vyměnil ty gumičky...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět